Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke afhankelijkheden zijn er dan zoal? (ik vermoed leeftijd, bonus malus etc?)Het gaat afhangen van je situatie zou ik zeggen, zoals bij andere instellingen.
Je gaat waarschijnlijk binnenkort een SMS ontvangen om de afhaling in te plannen, maar misschien al eens proberen bellen voor meer info.Ik heb op 11 januari een zwarte Model Y besteld, maar de verwachte leverdatum is ondertussen al 3 keer aangepast.
Eerst was het tussen 17-22 januari, daarna 24-02 februari, dan vandaag het document aanvraag tot inschrijving ontvangen en direct daarna werd de datum weer aangepast naar 2-14 februari.
Zo is het wel heel moeilijk om de verkoop van mijn huidige wagen te plannen zodat ik geen weken zonder zit.
Dat kan enkel een invloed hebben op jouw verzekeringsprijs volgens mij.Welke afhankelijkheden zijn er dan zoal? (ik vermoed leeftijd, bonus malus etc?)
Als het voor een simulatie is, kun je normaal wel gewoon uw configuratie afdrukken en daarmee naar de bank gaan. Om de lening dan te tekenen, heb je wellicht de officiele bestelbon nodig en dan moet je wel het voorschot van 500euro betalen na het plaatsen van uw bestelling.Zou een lening aangaan om een persoonlijke aankoop te doen. Nu vraagt mijn bank een offerte/bestelbon. Krijg je deze pas na de betaling van de 500 euro bestelkosten?
Als iemand een referral heeft, stuur maar via PM.
Morgen D-Day, wel een trein rit van Antwerpen naar Hasselt waar ik minder naar uitzieMaandag mijne Tesla Y besteld en mag er volgende week al om wat een mooie deal.
Mijne Tiguan van 2j oud nog verkocht bij wijnverkopenautos voor 33.567€ dus de opleg is minimaal

Ik heb gewoon 2 weken zonder wagen gezeten wegens een te mooie prijs voor mijn Tiguan.Ik heb op 11 januari een zwarte Model Y besteld, maar de verwachte leverdatum is ondertussen al 3 keer aangepast.
Eerst was het tussen 17-22 januari, daarna 24-02 februari, dan vandaag het document aanvraag tot inschrijving ontvangen en direct daarna werd de datum weer aangepast naar 2-14 februari.
Zo is het wel heel moeilijk om de verkoop van mijn huidige wagen te plannen zodat ik geen weken zonder zit.
Congrats!Morgen D-Day, wel een trein rit van Antwerpen naar Hasselt waar ik minder naar uitzie
14u30 is het de mij alles is in orde gebracht!
1511€ voor ne volledige omnium verzekering, minder dan met mijne Tiguan en het dubbele in PK![]()
Hier 1378 met pechverhelping en zonder franchise. Er is enkel een franchise van 450 euro indien er geen tegenpartij is (moest ik bvb tegen een paaltje rijden).Morgen D-Day, wel een trein rit van Antwerpen naar Hasselt waar ik minder naar uitzie
14u30 is het de mij alles is in orde gebracht!
1511€ voor ne volledige omnium verzekering, minder dan met mijne Tiguan en het dubbele in PK![]()
Mooie prijs, mss toch eens tijd om te vergelijken tegen April want nu is het contract nog lopende van de Tiguan.Hier 1378 met pechverhelping en zonder franchise. Er is enkel een franchise van 450 euro indien er geen tegenpartij is (moest ik bvb tegen een paaltje rijden).
Spijtig genoeg lukt het hier niet om een paar weken zonder auto te zien. Anders geen probleem natuurlijk.Ik heb gewoon 2 weken zonder wagen gezeten wegens een te mooie prijs voor mijn Tiguan.
Gelukkig heb ik de wagen niet nodig voor het werk en neem ik de Pedelec.

Dat kan nog beter hoor.Mooie prijs, mss toch eens tijd om te vergelijken tegen April want nu is het contract nog lopende van de Tiguan.
Zit al eeuwenlang op -2 bonus malus.
Franchise is 400€ bij en zit bij Ag insurance.
Hier is het ook AG Insurance (via BNP Paribas Fortis).Mooie prijs, mss toch eens tijd om te vergelijken tegen April want nu is het contract nog lopende van de Tiguan.
Zit al eeuwenlang op -2 bonus malus.
Franchise is 400€ bij en zit bij Ag insurance.
Amaai das een groot verschil???Spijtig genoeg lukt het hier niet om een paar weken zonder auto te zien. Anders geen probleem natuurlijk.
Ook de verkoop van mijn huidige wagen loopt niet zo lekker. Om de een of andere reden is er niet veel interesse van particulieren en zelfs wijkopenautos e.d. zijn niet echt geïnteresseerd of hebben een belachelijk laag overnamebod. Wagen is 4,5j oud
Dat kan nog beter hoor.
Heb juist bij AG voor de Model Y een premieberekening gekregen, €1087 full omnium incl. pechhulp en rechtsbijstand met €400 franchise.
We hebben ook nog wel andere verzekeringen lopen bij AG.
Heb me vergist, de top bijstand was ik vergeten. Het is €1200.Amaai das een groot verschil???
Ben 43j nooit iets voor gehad ( klopt op hout )
Dit is mijn verzekering wel met 3 jaar waarde vasthouding bij de omnium.
Ook met alles klant bij AG enkel rechtsbijstand is via Das