Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

'k Heb hem besteld (met voorwaarde dat de leasing goedgekeurd wordt). Ben nog maar gestart in juli in bijberoep dus duimen maar.
Online.Proficiat!
Heb je hem besteld in een filiaal? Of gewoon online?
CA autobank.
Doe jezelf een plezier en vergelijk leasing/renting/lening(win-win) opties bij andere financiële instellingen om zo de juiste keuze te maken. Heb nog geen enkel competitief voorstel van CA Autobank zien passeren. Indien u boekhouder hebt, best hem/haar contacteren. Deze kan helpen in het maken van de juiste keuze. (Boodschap van algemeen nut?)Laat maar, Ik heb niks gezegd.Als je de Tesla online besteld en je neemt financiële renting, dan gaat het via CA Autobank? Als ik het via eigen bank wil regelen naam ik dan contant betalen?
Niet verplicht, je kan daar ook je eigen financiële instelling ingeven. Via CA Autobank is er gewoon een integratie vanuit Tesla en gaat het automatisch (en voor KBC volgens mij ook). CA Autobank was best wel een concurrentieel aanbod toen ik keek, net niet de goedkoopste optie.Als je de Tesla online besteld en je neemt financiële renting, dan gaat het via CA Autobank? Als ik het via eigen bank wil regelen naam ik dan contant betalen?
.
.Waar kan je KBC kiezen?Zoals @daca zegt kun je ook KBC kiezen. Ik heb nu voor KBC gekozen, was beter dan CA Autobank.
Kan niet op de bestellingspagina, kon pas (deze zomer) na bestellen, dus kan het zelf niet meer valideren.Waar kan je KBC kiezen?
Je bestelt, betaalt en dan kun je bij financiële renting KBC of AC Autobank kiezen. Bij leasing enkel AC Autobank.Waar kan je KBC kiezen?
@Spector Vrijdagavond naar Limburg gereden. 172km om precies te zijn. Thuis vertrokken met 99% (voor de vertrek nog de zoon gaan afhalen vandaar geen 100%) en een kwartiertje voorverwarmd aan de stekker. Aangekomen met 48%. Gemiddeld verbruik 162Wh/km. Gemiddelde snelheid 91km/h volgens Teslamate.
Terplekke nog een 10km gereden voor te winkelen en zondagochtend bij 0°C met 42% vertrokken. Op de terug weg 22 minuten bij Fastned geladen van 22 tot 70%. De batterij was helaas nog niet helemaal op temperatuur en bleef rond de 85kW hangen terwijl dat deze zomer 120kW was tot 50%. Thuis gekomen met 30% batterij.
Ik had dus beter een laadstation later gepakt zodat de batterij warmer was, de SOC nog lager was want dan kun je sneller laden en minder laden want ik had nog ruim over. Wie weet was het dan in 10 minuten gelukt. In de zomer was het sowieso met een stop van 10min gelukt.
Een long range heeft volgens mij minder last van de kou en kan sneller laden. Als dat het extra geld waard is, ga je wel zelf moeten uitmaken. Als je wekelijks een stop kunt uitsparen is dat misschien de moeite, gaat dat over 3x per jaar wellicht niet.
Ik heb bij Fastned geladen, dat zijn ook snelladers. Vergelijkbaar met Tesla Superchargers kwa laadsnelheid.Heb je het hier dan over een Teslalaadpaal ipv fastnedlaadpaal? Hier volg ik eventjes niet.
Merci voor de breakdown in alle geval. Het weer heeft de test sowieso wat "negatief" beïnvloed, maar goed om te zien dat je overal vlotjes geraakt mits een tussenstopje van 20min. In de zomer neem je ook al gauw eens een pauze van 10min om een plaspauze te doen en een koffietje te nemen. Dat zie ik dus wel goedkomen.
We zijn gisteren naar de zee gereden, 85km van bij mij thuis ongeveer en ben er eens beginnen op letten hoe ik zou kunnen laden. Als je er op let heb je al meer mogelijkheden dan pakweg 2 jaar geleden om te laden. Ook lijken de laadopties langs de autosnelweg serieus geupgrade.
De meerprijs voor een longrage is het voor mij niet waard als ik de bonus van €5000 zou mislopen. Dus als er eentje komt, zal het de standaard model Y zijn.
Ik heb bij Fastned geladen, dat zijn ook snelladers. Vergelijkbaar met Tesla Superchargers kwa laadsnelheid.
De Tesla Supercharger was in Zaventem en ik zou er met 9% aankomen. Mijn vriendin wou liever het zekere voor het onzekere nemen en iets vroeger stoppen zodat er nog range over was voor een plan B. Meestal rij ik via Antwerpen, maar deze keer via Brussel. Tussen Hasselt en Leuven zijn er echt veel laadpalen. Meerdere Fastneds gezien en ook Allego snelladers. Bijna aan elk tankstation stond een snellader volgens mij.
Het zoontje bleef tijdens de stop ook geëntertained door Disney+ op te zetten tijdens de laadbeurt.
De 5000euro premie is wel voor particulieren en niet voor ondernemingen. Maar als je uw auto prive aankoopt en verhuurt aan uw zaak, kun je natuurlijk wel beroep doen op de premie.
85km enkel naar de zee is geen probleem. Dat doe je heen en terug zonder laden int putje van de winter met een RWD.
Idd, erg onduidelijk allemaal. In voorwaarden in het begin van artikel staat:Onderaan deze pagina (https://www.vlaanderen.be/premie-voor-aankoop-van-een-elektrische-wagen) staat er wel degelijk in de tabel dat kleine ondernemingen ook voldoen. Dan ga ik ervan uit dat eenmanszaken, CommV's en BV's ook voldoen aan deze regelgeving.
Onduidelijkheid troef, dat wel
Idd, erg onduidelijk allemaal. In voorwaarden in het begin van artikel staat:
- De premie is gericht naar particulieren, vzw’s en aanbieders van deelmobiliteit.