Misschien in de Porsche Taycan Turbo?"Heel-toe" om je turbo uit 1980 op druk te houden in de bochten? Ah wacht, we zijn over een EV bezig - never mind![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien in de Porsche Taycan Turbo?"Heel-toe" om je turbo uit 1980 op druk te houden in de bochten? Ah wacht, we zijn over een EV bezig - never mind![]()

Al gemerkt dat de blauwe kleur een tijdje kan duren qua levering. Zwart/wit zijn het snelste leverbaar (+- 3 weken)Bestel datum 2/03/2023 via Arval.
MY AWD / Blauw met wit interieur / 20" / Trekhaak
Eerste leverdatum was 14 april --> duidelijk nog geen levering
Gisteren nieuwe leverdatum gekregen --> 14/07. Vertraging productie als uitleg...
Wordt dit type nu al geleverd met het nieuwe batterij pack?

Ik heb nog parkeersensoren. Maar de automatische ruitenwissers zijn echt ruk. Vorige week zelfs een stuk in volle zon rondgereden met ruitenwissers op (want Adaptive cruise controle werkt alleen wanneer automatische ruitenwissers geactiveerd zijn).Zijn er mensen die een Model 3/Y in de laatste maanden besteld/ontvangen hebben, wetende dat de parkeersensoren vervangen zijn door Tesla Vision? Ik las negatieve ervaringen ivm Tesla Vision, alsook over de automatische ruitenwissers. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Dit tempert toch wat m'n enthousiasme, terwijl een Model 3 me initieel wel sterk aansprak.
Ik geloof dat je Tesla kan contacteren en dat ze de software dan geforceerd naar je Y kunnen sturen.2 weken geleden model Y ontvangen, ik heb momenteel zelfs geen Tesla Vision, die zou nog moeten komen met een update...
Ik had gelezen dat een factory reset hierbij zou moeten helpen. De ontbrekende update zou dan alsnog geïnstalleerd worden.2 weken geleden model Y ontvangen, ik heb momenteel zelfs geen Tesla Vision, die zou nog moeten komen met een update...
Zijn er mensen die een Model 3/Y in de laatste maanden besteld/ontvangen hebben, wetende dat de parkeersensoren vervangen zijn door Tesla Vision? Ik las negatieve ervaringen ivm Tesla Vision, alsook over de automatische ruitenwissers. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Dit tempert toch wat m'n enthousiasme, terwijl een Model 3 me initieel wel sterk aansprak.
Factory reset heeft idd geholpen, tnx voor de tip!Ik had gelezen dat een factory reset hierbij zou moeten helpen. De ontbrekende update zou dat alsnog geïnstalleerd worden.
Of eerder typische autokeuringsfratsen. Het chassisnummer dat je doorheen de voorruit kan lezen is niet goed genoeg voor de autokeuring, ze moeten het andere chassisnummer ook kunnen zien. Je kan die bekleding wel zelf heel makkelijk weghalen, dus geen echt probleem.Dit zijn toch van die typische Teslafratsen
![]()
Met je Tesla naar de autokeuring? Dan moet je misschien eerst dit onderdeel laten verwijderen
Wie met zijn Tesla naar de autokeuring gaat, staat misschien wel voor een onaangename verrassing. Bij sommige auto’s moet de binnenbekleding van de B-pilaar (dat is de verticale stijl tussen de voor- en achterdeuren) namelijk eerst verwijderd worden. Anders wordt de auto afgekeurd. Wat is er aan...www.hln.be
Daar kan de keuring natuurlijk niet veel aan doen, ze keuren enkel of de auto voldoet aan de voorwaarden om op de weg te mogen. Het is de verantwoordelijkheid van Tesla om een auto te bouwen die aan die voorwaarden voldoet. Dat het een belachelijke regel is daar kan je over discussiëren (moet op het chassis zodat het niet zomaar vervangen kan worden), maar die regel is er nu eenmaal. Het feit dat andere fabrikanten het wel op orde hebben en Tesla het dan nog eens met maar 1 model uit 1 fabriek voor heeft doet mij vermoeden dat alle constructeurs het ook wel weten, maar dat Tesla om 1 of andere reden (logistiek gemakkelijker of zo?) toch maar gewoon auto's uitlevert die niet aan de voorwaarden voldoen om op de weg te mogen.Of eerder typische autokeuringsfratsen. Het chassisnummer dat je doorheen de voorruit kan lezen is niet goed genoeg voor de autokeuring, ze moeten het andere chassisnummer ook kunnen zien. Je kan die bekleding wel zelf heel makkelijk weghalen, dus geen echt probleem.
Ze voldoen wel aan de voorwaarden om op de weg te mogen.Daar kan de keuring natuurlijk niet veel aan doen, ze keuren enkel of de auto voldoet aan de voorwaarden om op de weg te mogen. Het is de verantwoordelijkheid van Tesla om een auto te bouwen die aan die voorwaarden voldoet. Dat het een belachelijke regel is daar kan je over discussiëren (moet op het chassis zodat het niet zomaar vervangen kan worden), maar die regel is er nu eenmaal. Het feit dat andere fabrikanten het wel op orde hebben en Tesla het dan nog eens met maar 1 model uit 1 fabriek voor heeft doet mij vermoeden dat alle constructeurs het ook wel weten, maar dat Tesla om 1 of andere reden (logistiek gemakkelijker of zo?) toch maar gewoon auto's uitlevert die niet aan de voorwaarden voldoen om op de weg te mogen.
. Met de LR in de zomer aan 120km/h op de snelweg haal ik realistisch tegen de 380-400kmWat halen jullie van werkelijke afstand tov de opgegeven afstand.
Staat gewoon op de website van Tesla bij configureren en klopt bijna altijd. Staat nu op juli/augustus voor de Y SR.Wat zijn de gemiddelde levertijden ongeveer?
Zou gewoon standaard model pakken /wit/ gewone velgen
Hier ook monofase en eigenlijk is dit geen enkel probleem. Aan 32A kan ik 7,4kW laden wat neerkomt op 10% per uur voor de LR.Wat moet ik rekenen voor installatie van laadpaal en welke raden jullie aan?
(Momenteel nog een-fase, moet dit sowieso verzwaard worden?)