Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vorige was dan ook gewoonweg lelijk. Nu vind het best acceptabel.Moet wel zeggen dat die nieuwe Y er pakken beter uit ziet dan de vorige versie
Ik vind de vorige nu niet de mooiste, maar de nieuwe vind ik echt wel nog minder mooi.Moet wel zeggen dat die nieuwe Y er pakken beter uit ziet dan de vorige versie
Geen idee wat er zo slecht aan is. Die van mij zijn 2 jaar oud en werken nog steeds prima.Die ruitenwissers van Model U zijn toch echt slecht. Iemand ervaring met andere, betere voor Model U?
Ach, 't is maar een auto. De oude Y Performance is ook geen straf om mee rond te rijden.pfff de Y performance piekt nu wel ze.
Jammer dat ik mijn Y performance nog maar 2 jaar heb en momenteel door de scheiding niet echt in een financieel fantastisch moment zit om te wisselen
Zelfde mening. Vind hem een dertien in dozijn geworden met, zoals elke ander auto die doorlopende LED lijn vooraan. De achterkant kan me nog bekoren, maar voorkant doet me niets.Ik vind de vorige nu niet de mooiste, maar de nieuwe vind ik echt wel nog minder mooi.
Beetje jammer dat ze het design van de model 3 highland niet over genomen hebben.
model U? de 3 bedoel je dan?Die ruitenwissers van Model U zijn toch echt slecht. Iemand ervaring met andere, betere voor Model U?
Y bedoelde ik. Typomodel U? de 3 bedoel je dan?
Die van Bosch? Heb vorige maand na ergernis van te snelle slijtage van een setje van Bosch voor de lol eens voor m'n model 3 op Aliexpress een setje gekocht, ik laat het wel eens weten of het goeie waren, of niet...Die ruitenwissers van Model Y zijn toch echt slecht. Iemand ervaring met andere, betere voor Model U?

Neus vind ik ook op niks trekken, vraag me af hoe makkelijk je dan zo'n LED lijn aftermarket kan vinden... Zal wel eventjes duren zeker.Zelfde mening. Vind hem een dertien in dozijn geworden met, zoals elke ander auto die doorlopende LED lijn vooraan. De achterkant kan me nog bekoren, maar voorkant doet me niets.
Het verschil in rijgedrag zoals velen beweren dat 1000x beter zou zijn merk ik vrij weinig van tov het vorige model.
Congrats! Boek alvast een overnight testrit op zaterdagavond, dan hebt ge hebt ge hem een hele zondag als je hem eens opt gemak wil testen tijdens het wachtenVandaag model y performance besteld. Na 400k km op men bmw 320 gaan we de stap zetten naar onze eerste EV. Ik kan al niet wachten.

Congrats! Boek alvast een overnight testrit op zaterdagavond, dan hebt ge hebt ge hem een hele zondag als je hem eens opt gemak wil testen tijdens het wachten![]()
Ja, bij een overnight testrit ga je wagen een uurtje voor sluitingstijd ophalen en breng je hem ten laatste de volgende werkdag terug voor openingstijd.Moh ! Is dit echt een optie die mogelijk is ? Dit zou wel enorm tof zijn om eens langer dan een uurtje te mogen testen.
Ik kijk er ongetwijfeld los over maar waar kan je dat boeken? Ik zit te kijken op de testrit-pagina en daar kan ik inboeken in de verschillende centers, self-service of gewoon, maar overnight vind ik precies nergens.Congrats! Boek alvast een overnight testrit op zaterdagavond, dan hebt ge hebt ge hem een hele zondag als je hem eens opt gemak wil testen tijdens het wachten![]()
Ah, dat kan wel. Ik had gebeld met de vraag als ik een testrit van een dag kon doen en toen hebben ze mij die formule voorgesteld. Iedereen kan dat doen, maar wellicht niet zomaar via de site.Ik kijk er ongetwijfeld los over maar waar kan je dat boeken? Ik zit te kijken op de testrit-pagina en daar kan ik inboeken in de verschillende centers, self-service of gewoon, maar overnight vind ik precies nergens.