Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot nu toe is het (vandaag) eigenlijk aanvaardbaar, kan die kerel normaal niet uitstaan...Is er eigenlijk iemand die moet lachen met Stefaan Degand zijn gezwets?
Niet echt, maar liever hem dan met braakneigingen moeten kijken naar figuren zoals Bockie en BarbaraIs er eigenlijk iemand die moet lachen met Stefaan Degand zijn gezwets?
Ik vind hem toch 1 van de betere juryleden, toch van de voorbije seizoenen.Is er eigenlijk iemand die moet lachen met Stefaan Degand zijn gezwets?
Ik vind het net leuk dat er eens wat 'ontdekkingen' bij waren, al waren ze zeker niet allemaal winnersZijn we dan echt rond met alle Vlaamse "BV'S"?
Ik geef je gelijk, maar dit is Bockie zijn format niet.figuren zoals Bockie
Goed voor de kijkcijfersAcid maandag lol

ja, ergens verbaast het me wel dat ze dat nog niet op Streamz of GoPlay hebben gezet. Op GoPlay kan je wel de vorige 2 seizoen nog eens herbekijken precies.Is er eigenlijk een manier om de vorige seizoenen te bekijken ?
Had graag eens dat seizoen met Ben Crabbe en Wouter Deprez gezien, waren naar het schijjnt heel sterk.
Zouden die rechten niet bij vrt zitten? En dat die dat niet meer willen uitbrengen omdat het programma niet meer bij hun zit?Of de Allerslimste mens, reeks met alle toppers bijeen. Enorm hoog niveau toen.
Klopt. Dat is een logische verklaringZouden die rechten niet bij vrt zitten? En dat die dat niet meer willen uitbrengen omdat het programma niet meer bij hun zit?