Général Zantas
Well-known member
Oei, aan dat "goed gedaan liefje" ben ik me nu al aan het ergeren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand als Delphine Lecompte of Bocky De Repper (als kandidaat zijnde) mist hier wel...Nee. Ik ben nog van niemand onder de indruk eigenlijk dit seizoen of het moet nog komen. Maar als ik zie wie er nog moet komen, zal dat geen vette worden. Enkel van Lisbeth Imbo verwacht ik nog wel wat.
Maar over het algemeen is het vet echt van de soep. Zowel wat kandidaten als jury betreft.
Wel een klein verschil met 1-1,5u naar DSM te kijken op tv vs een kleine halve dag te besteden om 1 opname bij te wonen... Dan moet je idd toch hele dagen niks te doen hebben lijkt me.

ale ja ne musicalacteur die getrouwd is me ne man die tien eurosongliedjes moet zingen VS Nederlander die alles in t Frans moet noemen t viel me gewoon op.
Wist genoeg en was sympathiek daar niet van.
Hij weet heel veel maar ziet er zo vermoeid uit, zelfs beetje ziekjes precies. Heeft ook wat zenuwen.Ben ik de enige die totaal niet onder de indruk is van Lubach?
true true de eerste vraag bv is altijd wel zoiets en er zal idd wel is wat meer sport komen bij een sportman/vrouw in de eerste afl, muziek bij een muzikant, ... . Alleen viel het me gisteren meer op. Kan foutieve perceptie zijn van mij. Filmpjesronde ben ik al kwijt maar had daar dacht ik hetzelfde idee over dan in fotoronde gisteren.Is hier onlangs al ter sprake gekomen: de nieuwe kandidaat krijgt altijd wel wat vragen die hem/haar beter liggen of in het algemeen makkelijker zijn. Op zich niets oneerlijks aan aangezien de andere twee kandidaten ook al eens "de nieuwe" zijn geweest en dat voordeel toen ook hebben gehad.
true true de eerste vraag bv is altijd wel zoiets en er zal idd wel is wat meer sport komen bij een sportman/vrouw in de eerste afl, muziek bij een muzikant, ... . Alleen viel het me gisteren meer op. Kan foutieve perceptie zijn van mij. Filmpjesronde ben ik al kwijt maar had daar dacht ik hetzelfde idee over dan in fotoronde gisteren.
Hm ja, ik ben dit jaar ook serieus teleurgesteld. Het is precies toch allemaal een pak minder. Nog weinig aantrekkingskracht voor mezelf. Het niveau van de vragen lijkt toch echt wel ieder jaar te dalen. Mensen zoals Dorian uitnodigen en dan bovenop zijn lief nog eens in de jury steken trekt nergens op (mo liefje toch). Met Jeroom & Elodie was dat lachen, maar dit was echt niet nodig. Dan kunnen ze beter eens de reeks gaan heruitvinden met allemaal onbekende Vlamingen.Nee. Ik ben nog van niemand onder de indruk eigenlijk dit seizoen of het moet nog komen. Maar als ik zie wie er nog moet komen, zal dat geen vette worden. Enkel van Lisbeth Imbo verwacht ik nog wel wat.
Maar over het algemeen is het vet echt van de soep. Zowel wat kandidaten als jury betreft.
goh ja ik vermoed toch een van de meest bekeken filmreeksen ooit dan is oscar, lotr, return of the king en in feite Legolas zelfs toch algemeen geweten denk ik. Mijn moeder zou 4/5 halen minimum en die kent niks van film.Zijn filmpje ging over LOTR.
Orlando Bloom, Legolas, LOTR, Oscar, Return of the King.
Als je de film gekeken hebt, is dat een gemakkelijk fragment. Maar dat gaat op voor elk fragment over een film of serie, dat is altijd gewoon titel + acteurs + eventueel locatie + oscar.
Uiteindelijk is dat ook al een film van 20 jaar geleden.
De gezochte antwoorden waren nu ni gek moeilijk maar ik denk wel dat hij moeilijkere trefwoorden ook zou gevonden hebben.goh ja ik vermoed toch een van de meest bekeken filmreeksen ooit dan is oscar, lotr, return of the king en in feite Legolas zelfs toch algemeen geweten denk ik. Mijn moeder zou 4/5 halen minimum en die kent niks van film.
Ik zou wel eens een reeks met onbekende willen zien zoals hierboven geopperd.
Verdorie, nu zat ik al te googelen welke Oscar in godsnaam meespeelde/personage was in LOTR. Die frank viel laat.Zijn filmpje ging over LOTR.
Orlando Bloom, Legolas, LOTR, Oscar, Return of the King.
Als je de film gekeken hebt, is dat een gemakkelijk fragment. Maar dat gaat op voor elk fragment over een film of serie, dat is altijd gewoon titel + acteurs + eventueel locatie + oscar.
Uiteindelijk is dat ook al een film van 20 jaar geleden.
Verdorie, nu zat ik al te googelen welke Oscar in godsnaam meespeelde/personage was in LOTR. Die frank viel laat.