De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Want Pokémon en superhelden zijn alleen bij hem bekend? Trouwens waaruit leid je af dat Pokémon binnen zijn interesseveld ligt? Superhelden idem. Er zijn genoeg pubers/tieners die totaal geen fan zijn van superhelden.

Ik kan begrijpen dat die jongen afgunst opwekt bij mensen, maar een beetje serieus blijven hè.
Uhm... Hij opent misschien regelmatig pakjes met Pokémonkaarten op zijn channel? En ja, een viroloog als Steven Van Gucht heeft tijd om naar Pokémon en superhelden te kijken... Een beetje serieus blijven hè Pinkman. Als je zelfs al niet weet dat Acid veel met Pokémon bezig is, dan moet je misschien eerst eens nadenken voordat je reageert. Ik ben allesbehalve afgunstig, maar dat de vragen geprepareerd zijn ten voordele van bepaalde kandidaten, dat is gewoon een feit. Niet alleen bij Acid trouwens...

Dat van die eerste vraag is al jaren gekend en dat wordt ook niet verstopt ofzo. Denk dat Erik Van Looy enkele jaren geleden zelf verkondigde dat de eerste vraag met opzet aanleunt bij het leven van de quizzer, tegen de zenuwen.

Dat wilt dan eigenlijk zeggen dat als uw eerste vraag fout is, ge nen debiel zijt :unsure:

Hij heeft dat vandaag ook nog eens herhaald.

En neen, Acid krijgt niet opzettelijk gemakkelijkere vragen, dat is nu eenmaal het niveau van de quiz. 8 van de 10 vragen zijn supergemakkelijk. Acid kreeg ook enkel maar de vraag over Pokemon nadat iemand anders het niet kon beantwoorden he.

Uhm... Hij opent misschien regelmatig pakjes met Pokémonkaarten op zijn channel? En ja, een viroloog als Steven Van Gucht heeft tijd om naar Pokémon en superhelden te kijken... Een beetje serieus blijven hè Pinkman. Als je zelfs al niet weet dat Acid veel met Pokémon bezig is, dan moet je misschien eerst eens nadenken voordat je reageert. Ik ben allesbehalve afgunstig, maar dat de vragen geprepareerd zijn ten voordele van bepaalde kandidaten, dat is gewoon een feit. Niet alleen bij Acid trouwens...
Beter opletten: Van Gucht heeft duidelijk gezegd dat hij naar superhelden films kijkt met zijn zoon. :)

Wie weet dat nu niet!!!
Veel mensen, maar je moet dan anderen niet op zo'n manier van repliek dienen, alsof je de wijsheid in pacht hebt. Hij komt hier een beetje laatdunkend doen van "hoe kun jij nu weten dat Acid veel met Pokémon bezig is?" om zijn punt te maken. Tja, dan kan hij een antwoord verwachten.

Den Acid valt irl precies nog "mee"

We gaan geen beste vrienden worden maar ik verdraag 'm zo wel op het scherm. En een dankbaar slachtoffer voor de jury ook :lol:

Denk wel dat Steven hem eruit laten spelen heeft omdat ie er niet wou blijven naast zitten :lol:

Hij heeft dat vandaag ook nog eens herhaald.

En neen, Acid krijgt niet opzettelijk gemakkelijkere vragen, dat is nu eenmaal het niveau van de quiz. 8 van de 10 vragen zijn supergemakkelijk. Acid kreeg ook enkel maar de vraag over Pokemon nadat iemand anders het niet kon beantwoorden he.

Ik dacht dat de kandidaten een 3-tal interesses mogen doorgeven en dat daar dan doorheen de quiz daar wel een aantal vragen zijn naar gemaakt .
Dus iedereen zal wel eens een vraag krijgen dat hem ligt. Als de andere ze idd niet kan beantwoorden.

Acid is gewoon zijn alter ego op youtube. Dat is niet echt een constant ettertje irl toch.

Er zijn toch genoeg streamers met een alter ego

Moet zeggen dat ik af en toe wel de video's van Acid bekijk en vind dat hij nog correct en kritisch reageert op sommige zaken die gebeuren in de leefwereld van veel van zijn volgers. Als je dat dan vergelijkt met wat die andere influencers op TikTok en Instagram brengen van egocentrische bagger, benoemt hij dat wel. Ook in de rel tussen hem en CEMI zei hij ook juiste dingen: zij maken aan de lopende band reclame terwijl hun doelpubliek kinderen zijn en dat verboden is. En de persoon die VRT dan benoemt als 'expert' of vlak van influencers etc. is de manager van het duo...

On topic: ik bekeek nu nog eens drie afleveringen om te kijken hoe hij het doet en was ook wel enorm verrast van het lage niveau. Zowel van de vragen als de deelnemers eigenlijk. Niemand die bvb R.Kelly herkend? En dat ze dan soms stoefen met 'de bijna hoogste score ooit', ja niet moeilijk. In het land der blinden... 😅

Die heeft gewoon een slechte naam gekregen door dat voorval met die twee bleiters met hun "always be happy" profiel, Celine en Michiel.

Die heeft gewoon een slechte naam gekregen door dat voorval met die twee bleiters met hun "always be happy" profiel, Celine en Michiel.

Saylien en miehiel, de zelfverklaarde positivo's van de jeugd die hun mottige liedjes enkel gebruiken om fake Capri Sun en andere brol te verkopen aan snotneuzen.

Irriteerde me er al aan voor die hetze. Trouwens wel grappig als je zijn eerste filmpjes bekijkt waar hij nog ‘normaal’ sprak.

Saylien en miehiel, de zelfverklaarde positivo's van de jeugd die hun mottige liedjes enkel gebruiken om fake Capri Sun en andere brol te verkopen aan snotneuzen.
Celine kan wel goed voetballen moet ik zeggen, en 't is geen lelijke ook niet. Geen idee hoe die Michiel haar heeft kunnen krijgen, een van de grootste losers die ik ooit gezien heb

Terug
Bovenaan