De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Kreeg ook alleen maar vragen over dingen uit zijn interesseveld. Pokémon, die superheldenfoto's... Het lag er inderdaad wel vingerdik op dat ze hem punten cadeau wilden geven.
Want Pokémon en superhelden zijn alleen bij hem bekend? Trouwens waaruit leid je af dat Pokémon binnen zijn interesseveld ligt? Superhelden idem. Er zijn genoeg pubers/tieners die totaal geen fan zijn van superhelden.

Ik kan begrijpen dat die jongen afgunst opwekt bij mensen, maar een beetje serieus blijven hè.

Want Pokémon en superhelden zijn alleen bij hem bekend? Trouwens waaruit leid je af dat Pokémon binnen zijn interesseveld ligt? Superhelden idem. Er zijn genoeg pubers/tieners die totaal geen fan zijn van superhelden.

Ik kan begrijpen dat die jongen afgunst opwekt bij mensen, maar een beetje serieus blijven hè.
Ge moet geen interesse hebben in Marvel of superhelden om te weten wie superman is:unsure:

Wat een niveau van vragen man man. Die fotoronde was toch echt een dieptepunt.
Zelfs een 5 jarige kan daar 70% scoren.

De puzzelronde was ook zo gemakkelijk.

Ik moet wel zeggen dat Acid toch meer wist dan ik gedacht had.
Hij heeft zich ook wel heel hard voorbereid op de slimste mens.

Was eens in Gert en James dat hij zei dat hij er al een hele tijd mee bezig is omdat hij daar niet wil afgaan.

Ik heb nooit Pokémon gespeeld, maar zou alle trefwoorden ook vrij probleemloos gevonden hebben.
Er zijn nu eenmaal onderwerpen waar bepaalde generaties meer mee in aanraking zijn gekomen dan andere generaties, ook al hebben ze er geen echte interesse in.

Niet dat ik het daarom een schande zou vinden dat er vragen bij zaten die hem beter lagen dan de rest. Is het trouwens niet altijd zo dat elke kandidaat in zijn/haar eerste aflevering wel wat meer vragen krijgt die in principe hem/haar goed zouden moeten liggen?

Maakt dikwijls filmpjes waar hij Pokemon booster pakjes uitpakt, streamt dat soms zelfs op Twitch.

Dat van die vragen die precies aan de speler gelinked zijn is al jaar en dag zo.
Kan toeval zijn maar gebeurd vaak.

Bij de allereerste vraag is dat altijd overduidelijk. Maar ook tijdens de rest van iemands eerste aflevering zou het me niet verbazen moest men bewust vragen voorschotelen over onderwerpen die de nieuwe kandidaat redelijk goed liggen. En als dat bewust zo gedaan wordt, dan lijkt me daar ook niks verkeerd mee te zijn, want uiteindelijk hebben de andere kandidaten dat dan ook gehad in hun eerste aflevering ;)

Dat heeft niets met ACID te maken, elke nieuwe kandidaat proberen ze het zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dat is al jaren zo.
Als die Acid meer seconden heeft op t einde van t gwn spel dan dat hij er cadeau krijgt aan het begin dan kan echt alles op deze wereld.
Ik snap niet waarom je iemand onmiddelijk zou bestempelen als dom, zonder die zelf te kennen. Hij had zijn proefaflevering van de slimste mens ook gewonnen, dus ik verschiet er toch niet van.

Dat van die eerste vraag is al jaren gekend en dat wordt ook niet verstopt ofzo. Denk dat Erik Van Looy enkele jaren geleden zelf verkondigde dat de eerste vraag met opzet aanleunt bij het leven van de quizzer, tegen de zenuwen.

Dat wilt dan eigenlijk zeggen dat als uw eerste vraag fout is, ge nen debiel zijt :unsure:

Dat heeft niets met ACID te maken, elke nieuwe kandidaat proberen ze het zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dat is al jaren zo.

Ik snap niet waarom je iemand onmiddelijk zou bestempelen als dom, zonder die zelf te kennen. Hij had zijn proefaflevering van de slimste mens ook gewonnen, dus ik verschiet er toch niet van.
tuurlijk volledig gelijk (en ik ongelijk) zooo serieus is t ook allemaal zeker niet bedoeld maar op basis van wat ik al van de kerel gezien had, had ik het gewoon echt niet verwacht dat die bv zaken als oedipuscomplex zou kennen laat staan in de schaakclub zou hebben gezeten.

Turned out I was wrong ;) .

tuurlijk volledig gelijk (en ik ongelijk) zooo serieus is t ook allemaal zeker niet bedoeld maar op basis van wat ik al van de kerel gezien had, had ik het gewoon echt niet verwacht dat die bv zaken als oedipuscomplex zou kennen laat staan in de schaakclub zou hebben gezeten.

Turned out I was wrong ;) .

Dat is nu ook iets dat ge doorgaans ook wel ziet tijdens uw schoolcarrière, dus voor iemand van vooraan in de 20 is het dan niet zo vreemd dat hij dat nog kent. (al zou ik het oedipuscomplex sowieso ook wel algemene kennis durven beschouwen en niet enkel iets dat ge kent omdat ge het de voorbije jaren eens op school zag)

Steven van Gucht moet toch echt enorm vaak plaatsvervangende schaamte hebben. Zitten tussen 2 pubers en de soms toch wel platte humor die hij moet horen. Het is absoluut geen quiz meer met hoogstaande vragen e, 1 tegen 100 vroeger was toch al serieuze kost zelfs hiermee vergeleken.

Vind t wel een toffe persoonlijkheid op tv, lijkt me een fijn iemand om mee samen te werken

Laatst bewerkt:
Dien Bockie is toch ook alles behalve grappig? Zijn constante moppen over zijn gemasturbeer bijvoorbeeld. Gewoon vies en vulgair, zeker niet grappig.

Zie dat er hier een grote fan zit van die eeeejcid. Dacht dat die aan cyberbullying deed, dus verbaast me dat ze dieie uitnodigen.

Terug
Bovenaan