De SHITcoin thread!

Wat een loser echt, dat die daar mee weg komt met zo'n scams te promoten en tis niet alsof dit nieuw is en we dat allemaal nooit hadden zien aankomen.
memecoin.png

Als ik die wallet opzoek vind ik trouwens dit:
Voor 500$ aangekocht voor 1800$ verkocht op de ATH zogezegd om "cover the cost of buying boosts" ja no shit gast.

sendor3.png

WTF dude. Zo'n gasten zouden ze in de bak moeten steken.
Je hebt ergens een punt maar ergens niet. Er worden dagelijks duizenden scams gemaakt aangezien elke mens nu een random coin kan aanmaken en lanceren op een dex. Part of the game.
Dat mensen gebruik maken om iets te promoten waar ze zelf inzitten om extra winst te maken, tja..
U geld, u beslissingen!

FLOKI is ook goed aan't gaan vandaag
Alle grote memecoins doen het goed vandaag.
Ik ben nu niet de grootste meme fan maar de groten zullen inderdaad wel blijven en hun goede periodes hebben.
Als we het over memes met groeipotentieel hebben hou ik al enige tijd HIPPO in het oog. Beweegreden is simpel, het is zowat de grootste op SUI platform en aangezien SUI het zeer goed doet deze cycle zie ik die wel vroeg of laat gek doen. We hebben het met andere ook gezien. Zie naar Brett op base nog geen jaar geleden.

Ik zie er het nut niet van in van een Layer-2 speciaal om memecoins te lanceren? Lanceer uw memecoin gewoon op Solana, BNB, of een bestaande L2?
Wat is het voordeel van PEPU tegenover SOL?

Ik zie veel nieuwsberichten op allerlei crypto-sites omtrent PEPU maar dat wilt nog altijd niet zeggen dat het geen scam kan zijn. Die nieuwsberichten worden ook dikwijls gekocht.

Laatst bewerkt:
Je hebt ergens een punt maar ergens niet. Er worden dagelijks duizenden scams gemaakt aangezien elke mens nu een random coin kan aanmaken en lanceren op een dex. Part of the game.
Dat mensen gebruik maken om iets te promoten waar ze zelf inzitten om extra winst te maken, tja..
U geld, u beslissingen!
Een enige verschil tussen die duizenden dagelijks nieuwe "scamcoins" en deze scam is dat deze scam gelukt is omdat een influencer met honderdduizenden volgers heeft meegedaan aan het lurken van mensen naar deze scam, en er zelf rijker van is geworden. Er zijn gradaties in scams. "U geld, u beslissingen" dat kunt ge over elke scam zeggen, dan is niks nog een scam.

Dat dit soort pump en dump gelurk een platform aangeboden wordt op dit forum, waar leden geld aan verliezen en dan spreek ik niet over 5 euro maar gemakkelijk 100 euro etc... dat vind ik al straf dat dat niet tegen de beyondgaming policy guidelines is. Een goksite die zou moeten voldoen aan honderden regels, maar hier in de shitcoin thread met een hoop bullshit uw shitcoins proberen op te drijven om ze dan rap te verkopen en de slachtoffers weg te sturen "u geld u beslissingen", dat mag dan wel.

Laatst bewerkt:
Ik heb in het verleden nog coins gezien die hard gepromoot werden door mensen met 100duizenden volgers en die dan droppen van jeweslte. Vorige cycle meegemaakt met een coin waar ik gelukkig meeste was uitgestapt GOL. Wat gebeurde er gisteren ineens met DEAI? Ik kan hier 10 mensen op X benoemen met 100duizenden volgers die deze afgelopen week hebben vernoemd en ineens gisteren een -60% en dat is zelfs geen meme scam.

Wat beyondgaming hier heeft mee te maken weet ik niet, wss omdat iemand hem hier vernoemt heeft of heb ik een stuk gemist? Actief ben ik hier niet in dit topic dus geschiedenis niet gelezen.
Het is niet omdat iemand iets post dat je het moet kopen, dat is het hele verhaal. Het blijven op het einde van de dag u beslissingen, net zoals dit met gokken het geval is.

Wel toevallig dat hij juist de top gesniped heeft. Dan moet hij ook niet komen wenen als hij 3x zijn geld doet.

Ik heb mijn $SENDOR buitengeworpen, 5% verlies, maar ik moet er dan ook niet meer naar kijken.

Laatst bewerkt:
Een goksite die zou moeten voldoen aan honderden regels, maar hier in de shitcoin thread met een hoop bullshit uw shitcoins proberen op te drijven om ze dan rap te verkopen en de slachtoffers weg te sturen "u geld u beslissingen", dat mag dan wel.
Kan je even aangeven welke gebruiker hier met een hoop bullshit zijn shitcoins probeert op te drijven?

@JPV Doe er mee wat je wilt, ik meld het maar dat ik me er vragen bij stel.
Jullie waarschijnlijk niet.
Er komt een rebrand aan voor GET en ze willen dit combineren met een grote marketingcampagne.
Beam is x20 gegaan na een rebrand en Beam en GET werken nauw samen.
Ik denk dat de downside mogelijkheid relatief laag is
gezien de tokenomics en adoptie (ticketing bedrijven kopen constant GET aan: GUTS bvb heeft voor 60.000 € aan GET gekocht vorig maand) terwijl de upside enorm is. Een mooi instapmoment imho
Yep. Nieuwe token tradeable vanaf 28 maart dacht ik.

+ er komt een gigantische deal (ze spreken over 10 miljoen tickets dit jaar nog en de grootste web3 "onboarding" in crypto). Ben benieuwd.
get.png

Het is allemaal nog wat vroeg en het is hier nog stil, maar ik ga hier toch al een meme / shit coin tippen die misschien wel de moeite is. :)

SUIMAN

Market cap zit momenteel nog onder de $2M met een fixed supply van 1B tokens. Als Bitcoin straks zijn move begint naar 100K USD, gaat dat zeker ook golven maken in SUI (een nieuwe layer 1 coin) en alles wat daaronder hangt (o.a. SUIMAN). Een market cap van $100M is niet zo onrealistisch om te halen (50X). Je kan deze token enkel te pakken krijgen met een SUI Wallet + Cetus dex. Werkt alleszins al een pak beter dan de BSC rommel waarmee ik mij heb bezig gehouden tijdens de vorige bull run... :crazy:

Let's roll the dice! 🎲

This is not financial advice.

suiman.png

"Meme coin season" is volop bezig en 't is hier zo kalm? Nog niemand duizenden of honderdduizenden euro's winst gemaakt? Niemand zat in $BARSIK? :oink:

Zelf nog 2 dagen geleden in een nieuwe meme coin gestapt op < 180k usd market cap: $SENDOR. Team werkt hard om de coin te shillen en op Binance te krijgen te krijgen uiteindelijk (minimum 100m usd market cap en goed volume is dan een vereiste). Coin was getipt door niemand minder dan Quinten Francois (een Belgische OG crypto influencer), dus vond het wel de moeite om mee de call te maken. We zullen zien! :unsure:🎲
Ja, die dip naar ~800k usd market cap was gisteren ff scary. :) Komt wel goed, ondertussen zijn er nog meerdere crypto influencers (à la QF) in de coin gestapt las ik gisteren in de Telegram (o.a. Michaël van de Poppe).

Misschien niet "the next $PEPE", maar wel genoeg upside potential naar mijn mening.
Ja idd Telegram kanaal van $SENDOR is wel iets speciaal. Heel veel activiteit en enthousiasme.

Zolang QF blijft steunen zie ik het nog een stuk hoger gaan op termijn
Next leg up for $SENDOR... 🚀
sendor4.png

Volgens mij had je toen op 8 februari GET gekocht heb je nu wel winst. Nu is het moeilijk om het exact te weten gezien GET nu OPN geworden is ...
Ze hebben ook een split gedaan. In feite hoort dat niet thuis in deze thread. Het voldoet niet aan mijn definitie van wat een shitcoin is.
En juist na de post van Timboektoe is GET enorm gestegen. Daarna terug gezakt. Maar had ge op het moment van zijn post gekocht (en niet verkocht op die pump daarna) zou ge nu terug in plus of break even staan. In crypto is het ook dikwijls de kunst om niet te panikeren en vervolgens verlies te gaan verkopen (behalve bij een rugpull dan ofzo)

Shitcoins zijn coins waar niks achter zit qua fundamentals. Doorgaans hetzelfde als memecoins, daar zit meestal niks achter qua utility. De meeste memecoins zijn shitcoins en omgekeerd.

Laatst bewerkt:
Lol amai dan ben jij wel heel beïnvloedbaar.

Wat ik zeg is/was gewoon een feit, zolang de KOL's het blijven steunen gaan die dingen vaak een stuk hoger.
Tot dat ze uiteindelijk niet meer hoger gaan natuurlijk.

Nergens maar dan ook nergens staat er 'DIT MOET JE KOPEN'

serieus, dit schiet toch wat in het verkeerde keelgat

edit: Wat Tim en anderen posten was effectief ook gewoon een feit? Ik zie hier nergens staan dat je het moet kopen en de boot niet mag missen. Het topic is letterlijk 'SHITcoins', we kunnen hier moeilijk over de fucking file op de E40 babbelen hé

get.png

suiman.png

sendor4.png
Kijk, we zitten hier in "de shitcoin thread"... Ik hoop dat we allemaal snugger genoeg zijn om te weten wat dat wil zeggen?! :unsure: If not, lees dan de openingspost en DYOR.

Bij elke call die ik getipt heb ($suiman en $sendor), heb ik in de post ook een dobbelsteen gezet om (between the lines) nog eens extra te benadrukken wat het is: een gokje. Ge kunt 3 ogen willen en er 6 werpen (hooray), maar voor hetzelfde geld werp je maar 1 oog of valt uwen dobbelsteen zelfs van 't tafel...

Heb ook benadrukt in een eerdere post dat ik tijdens deze cyclus van shitcoins wilde afblijven (vorige keer alleen maar geld aan verloren), maar kijk, sommigen hebben toch mijn aandacht gegrepen, idd door een "KOL" die voor mij persoonlijk wel legit is (QF).

Buy (en sell) orders zijn verder ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.

$sendor heeft ondertussen ook een "community reboot" gekregen met doxxed team. QF is nog steeds aan boord als advisor (hij had niks met de rug pull te maken).

get.png

En waar stel je je juist vragen bij? De post die je citeert is gedateert op 28 februari. GET stond een maand later ongeveer x5.

Het is sindsdien idd gezakt, dus je mocht je die pump niet verkocht hebben dan stond je nu ongeveer breakeven of zelfs met lichte winst.

Edit: het is zelfs een post van 8 februari. Toen stond GET nog een pak lager.

Laatst bewerkt:
Zal wachten zijn tot altseason echt van start gaat. AI zou kunnen een narrative worden deze bullrun en dan kan NEAR er van profiteren.
Maar blijft natuurlijk gokken en hopelijk juist gokken.

Er zijn meerdere mogelijke narratives die tijdens een bullrun kunnen switchen: AI, gaming, RWA, memecoins, DeFi, NFT's, ...
De laatste tijd is vooral BTC sterk en altcoins niet echt.

Terug
Bovenaan