utolor.
Well-known member
X2 lijkt me toch de bearish case voor ETH.Eth.
Mweh.
Stel dat die x2 gaat. Is dan dat.
Megashit gaat veel sneller.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
X2 lijkt me toch de bearish case voor ETH.Eth.
Mweh.
Je hebt ergens een punt maar ergens niet. Er worden dagelijks duizenden scams gemaakt aangezien elke mens nu een random coin kan aanmaken en lanceren op een dex. Part of the game.Wat een loser echt, dat die daar mee weg komt met zo'n scams te promoten en tis niet alsof dit nieuw is en we dat allemaal nooit hadden zien aankomen.
![]()
Als ik die wallet opzoek vind ik trouwens dit:
Voor 500$ aangekocht voor 1800$ verkocht op de ATH zogezegd om "cover the cost of buying boosts" ja no shit gast.
![]()
WTF dude. Zo'n gasten zouden ze in de bak moeten steken.
Ik ben nu niet de grootste meme fan maar de groten zullen inderdaad wel blijven en hun goede periodes hebben.FLOKI is ook goed aan't gaan vandaag
Alle grote memecoins doen het goed vandaag.
Amai, serieuze ICO wel voor een memecoin ($73M buy-in).Dinsdag launch van Pepe unchained Ben eens benieuwd
Een enige verschil tussen die duizenden dagelijks nieuwe "scamcoins" en deze scam is dat deze scam gelukt is omdat een influencer met honderdduizenden volgers heeft meegedaan aan het lurken van mensen naar deze scam, en er zelf rijker van is geworden. Er zijn gradaties in scams. "U geld, u beslissingen" dat kunt ge over elke scam zeggen, dan is niks nog een scam.Je hebt ergens een punt maar ergens niet. Er worden dagelijks duizenden scams gemaakt aangezien elke mens nu een random coin kan aanmaken en lanceren op een dex. Part of the game.
Dat mensen gebruik maken om iets te promoten waar ze zelf inzitten om extra winst te maken, tja..
U geld, u beslissingen!
Kan je even aangeven welke gebruiker hier met een hoop bullshit zijn shitcoins probeert op te drijven?Een goksite die zou moeten voldoen aan honderden regels, maar hier in de shitcoin thread met een hoop bullshit uw shitcoins proberen op te drijven om ze dan rap te verkopen en de slachtoffers weg te sturen "u geld u beslissingen", dat mag dan wel.
Er komt een rebrand aan voor GET en ze willen dit combineren met een grote marketingcampagne.
Beam is x20 gegaan na een rebrand en Beam en GET werken nauw samen.
Ik denk dat de downside mogelijkheid relatief laag is gezien de tokenomics en adoptie (ticketing bedrijven kopen constant GET aan: GUTS bvb heeft voor 60.000 € aan GET gekocht vorig maand) terwijl de upside enorm is. Een mooi instapmoment imho
Yep. Nieuwe token tradeable vanaf 28 maart dacht ik.
+ er komt een gigantische deal (ze spreken over 10 miljoen tickets dit jaar nog en de grootste web3 "onboarding" in crypto). Ben benieuwd.
Het is allemaal nog wat vroeg en het is hier nog stil, maar ik ga hier toch al een meme / shit coin tippen die misschien wel de moeite is.
SUIMAN
Market cap zit momenteel nog onder de $2M met een fixed supply van 1B tokens. Als Bitcoin straks zijn move begint naar 100K USD, gaat dat zeker ook golven maken in SUI (een nieuwe layer 1 coin) en alles wat daaronder hangt (o.a. SUIMAN). Een market cap van $100M is niet zo onrealistisch om te halen (50X). Je kan deze token enkel te pakken krijgen met een SUI Wallet + Cetus dex. Werkt alleszins al een pak beter dan de BSC rommel waarmee ik mij heb bezig gehouden tijdens de vorige bull run...
Let's roll the dice!
This is not financial advice.
"Meme coin season" is volop bezig en 't is hier zo kalm? Nog niemand duizenden of honderdduizenden euro's winst gemaakt? Niemand zat in $BARSIK?
Zelf nog 2 dagen geleden in een nieuwe meme coin gestapt op < 180k usd market cap: $SENDOR. Team werkt hard om de coin te shillen en op Binance te krijgen te krijgen uiteindelijk (minimum 100m usd market cap en goed volume is dan een vereiste). Coin was getipt door niemand minder dan Quinten Francois (een Belgische OG crypto influencer), dus vond het wel de moeite om mee de call te maken. We zullen zien!![]()
Ja, die dip naar ~800k usd market cap was gisteren ff scary.Komt wel goed, ondertussen zijn er nog meerdere crypto influencers (à la QF) in de coin gestapt las ik gisteren in de Telegram (o.a. Michaël van de Poppe).
Misschien niet "the next $PEPE", maar wel genoeg upside potential naar mijn mening.
Ja idd Telegram kanaal van $SENDOR is wel iets speciaal. Heel veel activiteit en enthousiasme.
Zolang QF blijft steunen zie ik het nog een stuk hoger gaan op termijn
Next leg up for $SENDOR...![]()
Kijk, we zitten hier in "de shitcoin thread"... Ik hoop dat we allemaal snugger genoeg zijn om te weten wat dat wil zeggen?!@JPV Doe er mee wat je wilt, ik meld het maar dat ik me er vragen bij stel.
Jullie waarschijnlijk niet.
![]()
![]()
![]()
If not, lees dan de openingspost en DYOR.@JPV Doe er mee wat je wilt, ik meld het maar dat ik me er vragen bij stel.
Jullie waarschijnlijk niet.
![]()
Maja ETH is natuurlijk ook al x20 Sinds ik gekocht hebEth.
Mweh.
Amai, serieuze ICO wel voor een memecoin ($73M buy-in).