De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt maar 10 spelers in je ploeg :biglaugh:
Zo dan :)

---------------- Batshuayi --------------
Hazard ------------------------ Trossard
-----------Debruyne ---Tielemans -----
----------------- Onana -----------------
Castagne ---------------------- Meunier
--------- Vertonghen - Alderweireld ---
---------------- Courtois ---------------

Die verdediging... Debast - Theate - Alderweireld... Daarmee wordt 't poepeklets tegen grote landen, laat staan tegen Kroatië.

Zo dan :)

---------------- Batshuayi --------------
Hazard ------------------------ Trossard
-----------Debruyne ---Tielemans -----
----------------- Onana -----------------
Castagne ---------------------- Meunier
--------- Vertonghen - Alderweireld ---
---------------- Courtois ---------------

Als we 4-3-3 speelden zou dit een optie zijn, ja... Voor mij mag dan Carrasco nog i.p.v. Hazard.

Maar bon, Bobby gaat nooit zowel E. Hazard als Trossard samen opstellen.
De enige keer dat dat eens gebeurd is, is toen KDB geblesseerd was en E. Hazard dus de rol van KDB overnam (was denk ik bij een kwalificatie match eens ergens)

Als we 4-3-3 speelden zou dit een optie zijn, ja... Voor mij mag dan Carrasco nog i.p.v. Hazard.

Maar bon, Bobby gaat nooit zowel E. Hazard als Trossard samen opstellen.
De enige keer dat dat eens gebeurd is, is toen KDB geblesseerd was en E. Hazard dus de rol van KDB overnam (was denk ik bij een kwalificatie match eens ergens)
Ik vrees dat met 2 opt midden we overspoeld gaan worden tegen Marokko en Kroatie.

Moeten we nu eigenlijk hopen dat we afgaan vandaag en dat Witsel een flater of 3 maakt? :unsure:
Ik hoop op ofwel gigantische wanprestaties van Witsel, Debast en Hazard, zodat ze hun basisplek kwijt zijn. Ofwel fantastische topprestaties van voornoemde spelers, zodat ze mijn ongelijk bewijzen ons aan de titel helpen. :unsure:

Maar het zal wel weer gewoon middelmatig zijn zoals altijd.

Die grafische opstellingen, is dit het jaar 1982 ofzo? Precies in Paint gemaakt. Castagne centraal op het middenveld ook blijkbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan