Dyer Hunt
Well-known member
Ahja juist, was ik even vergeten. Wie zou hij dan inbrengen voor Hazard die maar 60 minuten ging spelen? Mertens zekerTrossard is geblesseerd

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahja juist, was ik even vergeten. Wie zou hij dan inbrengen voor Hazard die maar 60 minuten ging spelen? Mertens zekerTrossard is geblesseerd

Zo danJe hebt maar 10 spelers in je ploeg![]()

Zo dan
---------------- Batshuayi --------------
Hazard ------------------------ Trossard
-----------Debruyne ---Tielemans -----
----------------- Onana -----------------
Castagne ---------------------- Meunier
--------- Vertonghen - Alderweireld ---
---------------- Courtois ---------------
Ik vrees dat met 2 opt midden we overspoeld gaan worden tegen Marokko en Kroatie.Als we 4-3-3 speelden zou dit een optie zijn, ja... Voor mij mag dan Carrasco nog i.p.v. Hazard.
Maar bon, Bobby gaat nooit zowel E. Hazard als Trossard samen opstellen.
De enige keer dat dat eens gebeurd is, is toen KDB geblesseerd was en E. Hazard dus de rol van KDB overnam (was denk ik bij een kwalificatie match eens ergens)
De 0 houden zie ik ons in ieder geval niet doen deze match.Ik hoop op ofwel gigantische wanprestaties van Witsel, Debast en Hazard, zodat ze hun basisplek kwijt zijn. Ofwel fantastische topprestaties van voornoemde spelers, zodat ze mijn ongelijk bewijzen ons aan de titel helpen.Moeten we nu eigenlijk hopen dat we afgaan vandaag en dat Witsel een flater of 3 maakt?![]()

World class team, ik ken er begot 4-5 man van![]()
World class team, ik ken er begot 4-5 man van![]()