Dyer Hunt
Well-known member
Hier moest ik toch even luidop lachenDat laatste alleen al zou een verademing zijn tegenover die kaalgeplukte papegaai die altijd kijkt alsof hij net beseft dat de oven nog aanstaat thuis.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier moest ik toch even luidop lachenDat laatste alleen al zou een verademing zijn tegenover die kaalgeplukte papegaai die altijd kijkt alsof hij net beseft dat de oven nog aanstaat thuis.

Naar 't schijnt zit Gerits al 7 jaar op zijn stoel naast de telefoon.
Maar ze bellen niet.
Nochtans is de trainerscarriere van Gerets wel eentje waarvan we willen dat de nieuwe generatie Belgische trainers ze ook volgen. Belgisch kampioen met Lierse en Brugge, daarna PSV, Kaiserslautern, Wolfsburg, Marseille en Galatasaray gecoacht. Toch niet slecht.
Daarna enkele jaren nog goed gaan cashen in de zandbak omdat voetballers in zijn tijd nu eenmaal geen geld lijk slijk verdienden.
Omdat we geen prijzen willen winnen?Tijd voor Marcelo Bielsa om na het WK het stokje over te nemen.

Die heeft vaak wel rare beslissingen genomen, terwijl hij in zijn prime richting een mooie Europese (sub)topclub had kunnen doorgroeien. Nog interesse geweest van Milan en Bayern na zijn periodes bij PSV en Marseille.Sowieso.
Ik was verbaasd dat die niet werd aangesteld na Wilmots. Misschien omwille van absurde looneisen?
Ach, een trainer waarbij we garantie hebben op prijzen bestaat niet. Onze kern is echt zo goed niet hoor.Omdat we geen prijzen willen winnen?![]()
Was natuurlijk wel een grapje, Bielsa zou top zijn, maar de man wint nergens iets en gaat overal met ruzie weg na een seizoen of 2Ach, een trainer waarbij we garantie hebben op prijzen bestaat niet. Onze kern is echt zo goed niet hoor.
Onder Bielsa zouden we tenminste iets te zien krijgen.
Ik ben voor. En nog geen klein beetje.
Bielsa maakt grote indruk in Polen met analyse van vijftig wedstrijden
. Niet dat wij de komende jaren moeten denken om iets te winnen natuurlijk.Nà Wilmots nog? Dat was al veel te laat hoor. In 2012 heeft die die hersenbloeding gehad en is die beginnen uitbollen (zat toen al in Qatar) om uiteindelijk in 2015 te stoppen.Sowieso.
Ik was verbaasd dat die niet werd aangesteld na Wilmots. Misschien omwille van absurde looneisen?
Ik vraag me af of iemand als Wenger zou toezeggen als die gevraagd wordt door de Belgische bond.
Trossard trouwens lichte blessure en doet sowieso niet mee tegen Egypte.
Maar nu gaat Marokko misschien Zaroury kapen als vervanger![]()
Da's toch gewoon de CEO van Genk?!Naar 't schijnt zit Gerits al 7 jaar op zijn stoel naast de telefoon.
Maar ze bellen niet.

Denayer blesseert zich op training en kan dus niet meespelen indien Vertonghen niet fit raakt. Dat krijg je als je een CV op de reservelijst zet die niet fit is terwijl je een Mechele hebt die voor zijn doen een deftig seizoen speelt. Te kort voor de RD ben ik volledig mee akkoord, maar nu heb je dus geen CV meer als reserve.
Enkel van op de reservelijst die ze op voorhand hadden ingediend? Dus waar Denayer en Boyata opstaan en Saelemaekers.Toernooi is toch nog niet gestart, kan men geen andere speler meer oproepen dan?
Denayer blesseert zich op training en kan dus niet meespelen indien Vertonghen niet fit raakt. Dat krijg je als je een CV op de reservelijst zet die niet fit is terwijl je een Mechele hebt die voor zijn doen een deftig seizoen speelt. Te kort voor de RD ben ik volledig mee akkoord, maar nu heb je dus geen CV meer als reserve.
Boyata staat niet op de reservelijst. Enkel Saelemaekers, Heynen en LukebakioEnkel van op de reservelijst die ze op voorhand hadden ingediend? Dus waar Denayer en Boyata opstaan en Saelemaekers.