Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou Saelemaekers meenemen in plaats van Mertens. Ik zie die zo graag spelen, lichtvoetig, vista, altruïstisch en altijd ervoor gaan.

Kom, was voor die blessures echt wel een speler met unieke kwaliteiten. Want Doku is echt wel meer dan snelheid alleen. Mensen verwarren hem nogal vaak met Amuzu precies. Die seizoenen bij Anderlecht was die echt wel heel sterk bij momenten, zeker voor iemand van zijn leeftijd. 1 van de grootste talenten die ooit uit de top 2 opleidingen van ons land is gekomen.Vind het altijd raar dat mensen hier Doku zo'n wonder vinden. Die heeft ocharme 5000 minuten gespeeld als A-speler. 10 goals sinds 2018.
Zou leuk zijn voor de Duivels moest die ooit eens een seizoen fit kunnen blijven maar meer dan een grote belofte is die toch nog nooit geweest?
That said kan zijn selectie wel interessant zijn voor de toekomst, stel dat hij over 2 jaar fit is en al die ervaring van een groot tornooi heeft. Idem voor Debast.
Zelf kan ik wel leven met de selectie. Had liever geen Mertens gezien. Saelemaekers verdiende dat plaatsje wel. Lavia had ik misschien ook wel meegenomen.
De enige zal je niet zijn maar ik vind dat niet abnormaal.Mechele zelf ni op reserve lijst. Ben ik enige die dit vreemd vind? Stond in het team van de champions league
En hij brengt DJ Kat mee hé.. Zeker een meerwaarde voor de sfeer na een gewonne match.Ja maar Mertens "is ervaren, brengt heel wat meer bij dan enkel wat er op het veld gebeurt, past perfect om wekenlang in een topsportklimaat te leven, kent het klappen van de zweep én kan anderen inspireren."
Misschien kunnen ze een (klein) mascottepakje meenemen voor Dries om iedereen op te peppen
![]()
Mechelen stond in dat team omwille van dat fantasy spel ofzoiets toch ? Op basis van een spelMechele zelf ni op reserve lijst. Ben ik enige die dit vreemd vind? Stond in het team van de champions league
En hij brengt DJ Kat mee hé.. Zeker een meerwaarde voor de sfeer na een gewonne match.
(K)Adje voor de sfeer
Mechelen stond in dat team omwille van dat fantasy spel ofzoiets toch ? Op basis van een spel
Of heb ik dat hier zo fout gelezen
Fantasy spel idd. Gewoon 5 keer de 0 gehouden. Da's al goed voor 30 punten, en hij had er 44. Tel daar nog wat intercepties en gewonnen duels bij.Als Mechele daarin stond had hij dat toch vooral te danken aan Mignolet.
Behalve dat Mertens wel speelminuten zal maken Martinez kennendeDus Mertens is een beetje de Ciman van de selectie, toen die laatste mee mocht naar Brazilië.
Als we kwartier voor het einde achter staan tegen Marokko brengt hij hem in. Ik maak mij geen illusiesBehalve dat Mertens wel speelminuten zal maken Martinez kennende
Koning? De meest overroepen speler imo.Laatste kunstwerkje van koning Eden![]()
Alderweireld laat indirect weten dat het zijn laatste tornooi is. Nog eentje die we binnenkort kunnen schrappen.
Koning? De meest overroepen speler imo.
De beste Belgische toernooispeler aller tijden.Koning? De meest overroepen speler imo.
Koning? De meest overroepen speler imo.