Ik zou sowieso met een 4-3-3 spelen...Ja dat kan zeker ook, maar dan zouden we best naar een normale 4-3-3 gaan, anders gaan de 2 blokken (5 DEF-5 OFF) te ver uit elkaar spelen. Alhoewel we door 2dms te hebben het spel breder kunnen houden omdat de flanken zich offensief beter kunnen uitleven omdat ze meer risico kunnen nemen dan.
We hebben geen wingbacks maar een weelde aan flankaanvallers dus dat hele 3-5-2 systeem van Martinez klopt voor geen meter.
Met 4 achteraan zorgt er meteen ook voor dat je ervaren maar trage CV's meer ondersteuning hebben en dus niet zo snel man op man komen tegen snelle spitsen.
Courtois
Meunier - Toby - Faes - Castagne
Dedoncker - KDB - Onana
T. Hazard - Lukaku - Trossard
Enkel Hazard als rechtsbuiten is misschien niet 100% mijn goesting maar ik zou van de huidige selectie niet direct weten wie ik er wel zou zetten. Tenzij je eventueel zot wil doen en KDB daar zetten en dan Tielemans nog op het middenveld wilt droppen. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat gaat uitdraaien.
. De transferprijs vind ik maar een irrelevant argument om kwaliteit te bepalen. Hallo Maguirre??