De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Castagne mag van mijn part altijd in de basis staan bij de nationale ploeg.
Faes begint zeker ook een optie te worden voor het komend WK (i.p.v. Boyata, Denayer, Debast...)

Castagne mag van mijn part altijd in de basis staan bij de nationale ploeg.
Faes begint zeker ook een optie te worden voor het komend WK (i.p.v. Boyata, Denayer, Debast...)
Als je Vertonghen en Alderweireld ziet acteren op dit moment, kan je eigenlijk niet anders dan centraal met Theate en Faes spelen.

Tielemans precies ook zijn vorm aan het terugvinden? Ook goed nieuws.

Als je Vertonghen en Alderweireld ziet acteren op dit moment, kan je eigenlijk niet anders dan centraal met Theate en Faes spelen.

Ja alleen dat het voor Faes natuurlijk echt een vuurdoop zou zijn (i.t.t. Boyata of Denayer). Dat is toch de schuld van Martinez... Faes heeft tot dusver welgeteld 5 minuten mogen mee doen met de nationale ploeg.

(kunnen misschien verder doen in het WK topic ;) )

Ja alleen dat het voor Faes natuurlijk echt een vuurdoop zou zijn (i.t.t. Boyata of Denayer). Dat is toch de schuld van Martinez... Faes heeft tot dusver welgeteld 5 minuten mogen mee doen met de nationale ploeg.

(kunnen misschien verder doen in het WK topic ;) )
En Theate welgeteld 250 minuten, ook niets om over naar huis te schrijven dus.

Voila, dat is dus compleet Martinez zijn schuld. Blijven vertrouwen op die oude spelers tot die duidelijk gewoon compleet passé zijn voor dat topniveau, op de bank zitten bij hun club of hopeloos uit vorm zijn, maar hun vervangers staan niet klaar want nooit een deftige kans gekregen.

Met Vertonghen/Alderweireld in de verdediging, Witsel op het middenveld en Hazard in de aanval kunnen we echt niks gaan doen op dat wk.

En Theate welgeteld 250 minuten, ook niets om over naar huis te schrijven dus.

De vorige Nations League matchen waren een uitstekende kans om Faes uit te testen.

Maar dan kregen we plots Debast voor 2 volledige wedstrijden :unsure:
(met alle respect voor Debast, maar Faes heeft al een aantal stappen gezet in zijn carrière die voor Debast - hopelijk - nog in de toekomst liggen)

weg hoop!
Er is wel nog hoop. Hopen dat hij ergens in de komende maand zich blesseert. Hazard vekiezen voor Trossard is echt waanzinnig.

Met deze trainer moeten we zelfs vrezen dat we nog de groepsfase overleven , de oudgedienden krijgen hun zoveelste kans , de jeugd mag de bank opwarmen . Hoe die Martinez nu al enkele jaren deze ploeg gijzelt , niet normaal .

Met deze trainer moeten we zelfs vrezen dat we nog de groepsfase overleven , de oudgedienden krijgen hun zoveelste kans , de jeugd mag de bank opwarmen . Hoe die Martinez nu al enkele jaren deze ploeg gijzelt , niet normaal .
Die groepsfase komt wel in orde denk ik. Maar daarna zal het wel rap gedaan zijn.
Men is iets te lief voor Canada heb ik de indruk, veel stellen die nog altijd niet voor. Idem voor Marokko al wordt dat wel een lastige wedstrijd, 't is toch een heel matig ploegje, niet met de kwaliteit van een Algerije bijvoorbeeld.

Denk dat het voor Nederland verraderlijker is. Je kan zomaar uitschuiven in die 1e match tegen Senegal en dan met de rug tegen de muur tegen een onderschat Ecuador dat wellicht 3 punten heeft na hun match tegen Qatar.

Die groepsfase komt wel in orde denk ik. Maar daarna zal het wel rap gedaan zijn.
Men is iets te lief voor Canada heb ik de indruk, veel stellen die nog altijd niet voor. Idem voor Marokko al wordt dat wel een lastige wedstrijd, 't is toch een heel matig ploegje, niet met de kwaliteit van een Algerije bijvoorbeeld.

Denk dat het voor Nederland verraderlijker is. Je kan zomaar uitschuiven in die 1e match tegen Senegal en dan met de rug tegen de muur tegen een onderschat Ecuador dat wellicht 3 punten heeft na hun match tegen Qatar.
Canada heeft wel wat snelle jongens (Davies, David) die het onze verdediging wel kan lastig maken . Puur op totale kwaliteit moet België altijd door , maar stel dat we die eerste match verliezen , dan is het al meteen met het mes op de keel . Tis een zwaardere groep dan 4 jaar geleden (met Panama en Tunesie) , en onze ploeg heeft niet dezelfde kwaliteit als toen.

Canada heeft wel wat snelle jongens (Davies, David) die het onze verdediging wel kan lastig maken . Puur op totale kwaliteit moet België altijd door , maar stel dat we die eerste match verliezen , dan is het al meteen met het mes op de keel . Tis een zwaardere groep dan 4 jaar geleden (met Panama en Tunesie) , en onze ploeg heeft niet dezelfde kwaliteit als toen.
Dan beter er direct uit, dan volgt martinez mss.

Van de Krëfel krijgt ge uw grote tv terugbetaald als de Rode Duivels 17 keer of meer scoren. Ik denk dat het al veel gaat zijn als ze 7 keer scoren.

Haha 17 goals. Er zijn genoeg WK winnaars die nog niet eens aan 17 geraken :unsure:

De helft er van zal al een uitdaging op zich worden gok ik.

Haha 17 goals. Er zijn genoeg WK winnaars die nog niet eens aan 17 geraken :unsure:

De helft er van zal al een uitdaging op zich worden gok ik.

Belgie was topscorer op WK 2018 met 16 goals. WK 2014 Duitsland met 18 goals. WK 2010 Duitsland met 16 goals. WK 2006 Duitsland met 14 goals. WK 2002 Brazilie met 18 goals.

Het is dus eerder uitzonderlijk dat er een team 17 of meer scoort. Krefel is pretty safe.

weg hoop!

Echt waanzin dat je als trainer zo vastgeroest zit aan bepaalde namen.
Een maand op voorhand duidelijk maken dat Hazard in de basis staat, incontournable. Ondertussen is Hazard al eventjes fit, en laat hij al wekenlang helemaal NIKS zien bij Madrid.

Niet te vatten

Onbegrijpelijk, maar ook totaal geen verrassing natuurlijk. We weten het intussen wel al een paar jaar dat Martinez vasthoudt aan zijn namen, ongeacht vorm, matchritme of balans van het team. Man had al 2 jaar geleden vervangen moeten worden en ploeg hervormd voor de toekomst. Wat een tristesse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan