Serieuze vraag, ik bekijk geen competitiematchen: is De Cuyper (al) een optie om mee te pakken, als linksback?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjah, eigenlijk niet maar als Debast een optie is om mee te pakken dan De Cuyper ook I guessSerieuze vraag, ik bekijk geen competitiematchen: is De Cuyper (al) een optie om mee te pakken, als linksback?
Denkt ge dat Bobby naar Westerlo kijkt? (of speelt De Cuyper toevallig mee me de beloften RD?)Serieuze vraag, ik bekijk geen competitiematchen: is De Cuyper (al) een optie om mee te pakken, als linksback?
Chadli speelt daar eDenkt ge dat Bobby naar Westerlo kijkt? (of speelt De Cuyper toevallig mee me de beloften RD?)
Bij de U21 dus:
Zit nog wel wat volk dat wel zou meekunnen met de grote jongens, denk ik.

Van zulke uitspraken moet ik echt kotsen![]()
Denayer over bewogen transferperiode: "Ik kreeg niet wat ik wilde: de drang om te winnen" | sporza
Jason Denayer (27) was deze zomer één van de meestbesproken Rode Duivels. Hij wachtte afgelopen transferperiode wel heel lang om het pad van zijn sportieve toekomst vast te leggen. Uiteindelijk vond hij die bij Shabab Al-Ahli, in Dubai. "Omdat die club prijzen wil pakken", luidt het in een...sporza.be
Toch knap dat hij koos voor het sportieve project en niet voor het geld!
Ofwel geef je gewoon lukraak toe dat het om het geld te doen is, ofwel zwijg je gewoon. Als het 'm echt om prijzen te doen is kon 'm even goed naar Club Brugge gaan. Dan speelde hij ook nog eens CL + was zijn plekje bij de Rode Duivels ook een stuk zekerder.Dan ben je toch alle integriteit kwijt. Moeten ze ook niet oproepen voor de RD, tenzij uit noodzaak. Hij was al niet wereldtop, door tegen janneke en mieke te spelen zal het niet verbeteren.![]()
Denayer over bewogen transferperiode: "Ik kreeg niet wat ik wilde: de drang om te winnen" | sporza
Jason Denayer (27) was deze zomer één van de meestbesproken Rode Duivels. Hij wachtte afgelopen transferperiode wel heel lang om het pad van zijn sportieve toekomst vast te leggen. Uiteindelijk vond hij die bij Shabab Al-Ahli, in Dubai. "Omdat die club prijzen wil pakken", luidt het in een...sporza.be
"Ik kreeg aanbiedingen die financieel interessanter leken, maar sportief konden die clubs me niet bieden wat deze club me biedt: de drang om te winnen."![]()

Op krukkenDie gaat sowieso wel mee in de kern, de vraag is hoe men hem kan inzetten.
Tjah, de tijd om nog nieuwe vleugelbacks uit testen bedraagt 90 minuten, de oefenmatch tegen Egypte. Ik had die al lang een kans gegeven, net als Foulon, Van Der Brempt, Lutonda, dan weet je wat je eraan hebt of niet hebt, of het niveau erin zit of niet. Maar nee, liever blijven prutsen met the usual suspects.Serieuze vraag, ik bekijk geen competitiematchen: is De Cuyper (al) een optie om mee te pakken, als linksback?
Tjah, de tijd om nog nieuwe vleugelbacks uit testen bedraagt 90 minuten, de oefenmatch tegen Egypte. Ik had die al lang een kans gegeven, net als Foulon, Van Der Brempt, Lutonda, dan weet je wat je eraan hebt of niet hebt, of het niveau erin zit of niet. Maar nee, liever blijven prutsen met the usual suspects.
Akkoord, ik wou de linksback positie er even uit pikken als voorbeeld omdat we daar het dunst gezaaid zijn.Als je op 1 maand van het WK nog bij RKC, Benevento, Westerlo of de bank van RB Salzburg zit, gaat een oefenmatch tegen Egypte niet echt iets zeggen of 'het' (wat is 'het' trouwens? standhouden in een 8ste finale tegen Duitsland?) erin zit hoor.
Men kan de transitie maken maar dat kost ons het tornooi, en mogelijk ook dat van erna. Prima wat mij betreft, daar niet van. Maar als je nog iets van het WK wilt maken zou ik het dan toch maar gewoon houden bij Carrasco, Castagne & Thorgan Hazard. Desnoods Praet of Januzaj.
Castagne heeft daar toch al een paar keer gespeeld? Zonder al te veel succes trouwens. Die is puur rechts en dat helpt niet.Hij had daar al lang Castagne of Theate kunnen doen inpassen, maar nu zal het weer wachten worden tot na een WK waarin Carrasco, T. Hazard of Trossard worden met de vinger gewezen omdat ze defensief niet sterk genoeg waren.
Tegen Nederland stond hij ook links. Wel in het huidige systeem uiteraard.Hmmm, ik dacht altijd dat hij bij Leicester daar geregeld is speelde op de linkerflank, maar dat valt nogal fel tegen. Bij de Duivels heeft hij als linksback maar twee wedstrijden gespeeld, dixit Transfermarkt. Tegen Engeland en Ivoorkust twee jaar geleden. Dus ook allesbehalve veel. Ik bedoel dan in een viermansdefensie he, in plaats van die lelijke wingbacks.
Edit: Theate heeft zelfs nog maar twee keer ooit in zijn hele carrière als linksback gespeeld. Maar is misschien een betere optie als linksback die in balbezit expres niet mee oprukt zodat de rechtsback zijn gang kan gaan? Ook kan de linksvoor (hopelijk nooit meer Hazard) dan zich enkel focussen op de aanval.
Ik vind het sowieso niet ideaal om een pure rechtsvoetige links te gaan zetten zoals Castagne, maar die positie is het pijnpunt. Zowel in dit systeem, als met 4 van achter.Jep, tegen Wit-Rusland en het Nederlandse tweeluik stond hij volgens Transfermarkt op het linkermiddenveld, wat de linkse wingbackpositie moet voorstellen, neem ik aan. Misschien persoonlijke mening, maar dus amper vijf keer op de linksachterpositie. Vind ik nog te weinig om hem daar echt af te schrijven. Ik ben grote fan van Carrasco en Trossard, maar hen op die positie zetten is zo veel van hun kwaliteiten tenietdoen.