De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel van de barragematchen worden nu gevolgd buiten het land dat aan het spelen is? De enige echte match die erin zat gaat uiteindelijk niet door (Portugal - Italië). Dan lijkt een intercontinentale barrage toch beter als je de sterkste landen erin wilt op het eind.
Mijn interesseert Zweden-Peru toch geen reet. Ik denk dat veel mensen zo denken. Veel gaat dat niet veranderen.

Ik denk ook wel dat het beter is van de landen die in de eindronde van het tornooi geraken te beperken.. Hoe meer ploegen er zjn, hoe meer matchen er moeten gespeeld worden per ploeg en hoe meer de spelers dus worden belast/geblesseerd..
Uiteindelijk zijn de meeste mensen enkel geïnteresseerd in hun nationale ploeg.. Een wedstrijd als Zweden-Peru zoals hierboven aangehaald interesseert mij ook geen reet. Maar als het tornooi zelf bezig is zou ik er wel naar kijken.

Ik denk ook wel dat het beter is van de landen die in de eindronde van het tornooi geraken te beperken.. Hoe meer ploegen er zjn, hoe meer matchen er moeten gespeeld worden per ploeg en hoe meer de spelers dus worden belast/geblesseerd..
Uiteindelijk zijn de meeste mensen enkel geïnteresseerd in hun nationale ploeg.. Een wedstrijd als Zweden-Peru zoals hierboven aangehaald interesseert mij ook geen reet. Maar als het tornooi zelf bezig is zou ik er wel naar kijken.
Alle landen spelen evenveel matchen als voorheen hoor, behalve de 16 slechtste teams die spelen er slechts 2.

Mijn interesseert Zweden-Peru toch geen reet. Ik denk dat veel mensen zo denken. Veel gaat dat niet veranderen.
Nee ik geef je daar volkomen gelijk in, mij gaat het er gewoon om dat als er dan toch matchen gespeeld worden die de mensen geen zak interesseren je evengoed een barrage kan spelen intercontinentaal zodat het algemeen niveau wat omhoog gaat ipv krampachtig een hoop 3e keusploegen af te vaardigen om het aantal deelnemers per continent gelijk te houden. WK = beste ploegen voor mij, maar soit. Gaat toch nooit gebeuren.

Baba aub. Ik ga u de situatie schetsen:

Ik reageer beleefd op Sir.Killalot en ik uit daarbij mijn licht afwijkende mening. Ik doe dit met respect, ook al hebben wij al zeer pittige discussies gehad.

Iemand reageert vervolgens op mij en lijkt op het eerste zicht vanalle zaken er bij te fantaseren. Ik toon daarop stukje per stukje aan waar hij me dingen in de mond legt en als reply krijg ik opnieuw iets wat ik nooit beweerd heb voor mijn neus geslingerd. Met alle plezier ga ik in discussie met iemand. Ik verdedig mij echter niet graag tegen projecties waar ik niets mee te maken heb.

Redelijk respectvol beëindig ik vervolgens die discussie. Bovendien toon ik weer kort aan waar het schoentje wringt en zeg ik letterlijk dat de andere zijn mening mag hebben en kan uiten, maar dat het geen zin meer heeft om die op de bovenstaande wijze tegen mij uit te drukken.

Dat lijkt mij toch allemaal best rechtlijnig te zijn verlopen ?

Maar vervolgens spring jij op de kar en niet enkel speel je uitsluitend op de man, je trekt het ook nog eens persoonlijk aan. Terwijl je er niets mee te maken hebt. Je lijkt je zelfs nog aan te sluiten bij de Me Too beweging. :unsure:

Ik laat je drie keer raden aan welke definitie zulk gedrag beantwoordt .

Wanneer iemand hier iets zegt over een speler van Anderlecht dan gaat er bij u thuis een alarmpje aan en worden de lichten bij jou thuis rood en dan vlieg je naar hier om die schande aan te kaarten. Bovenal lijk je alles aan te nemen als een persoonlijke aanval en dan post je doorgaans iets passief-agressief. En daar betrek je dan in 95% van de gevallen ook nog eens Club Brugge bij door de tegenpartij (of de users die de post liken) te beschuldigen van een voorkeur voor de voorgenoemde club.

Ik kan gerust van mezelf zeggen dat ik het al wel vaak fout heb gehad en dat heb ik doorgaans ook grif toegegeven. En ik heb geen probleem met een geanimeerde discussie, uiteindelijk is voetbal ook een soort culminatie van ontspanning, spanning en passie. Maar zoals gezegd : ik discussieer niet met iemand zijn fever dream.
Ik speel uitsluitend op de man en de volgende linea begin je ne rant over mij , nuff said
ik zeg u ,kijk gewoon is in de spiegel/stop met persoonlijke aanvalllen , , ik moet dat volgens sommige ook doen .
We mogen onze eindeloze discussie stoppen

Ik denk dat we ons gelukkig mogen prijzen dat de eindtoernooien (voorlopig) bij de VRT zitten. Stel je maar eens voor een gans WK of EK met Gilles De Bilde om de zoveel wedstrijden. :unsure:

Senegal - Egypte als kwalificatiematch voor het WK is toch wel zonde. Toch goed dat het aantal plekken voor CAF van 5 naar 9 gaat volgend jaar.
Volledig akkoord, ik heb hier ook hetzelfde rond gezegd. Ik snap niet waarom men hier daar zo tegen is. Maar kwalificeren in de CAF is aartsmoeilijk en zorgt ook niet voor stabiliteit. Het is veel moeilijker om als een goed Afrikaans team dan als een goed Europees team je te plaatsen voor het WK.

5 Afrikaanse teams is gewoon te weinig en bovendien discriminerend. Er zijn meer Afrikaanse landen dan Europese landen. Het zorgt ervoor dat de plekjes heel duur zijn, en het zorgt er ook voor dat een speler sneller zal kiezen om een B-speler te worden van een Europees team dan een A-speler van een Afrikaans team omdat het zo moeilijk is. Het zal ook de groepsfase veranderen, want nu moeten Senegal en Egypte gewoon tegen elkaar. In een ander systeem plaatsen ze zich rechtstreeks.

Eigenlijk is het huidige systeem onverdedigbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan