Kan mss wel zijn, maar wat gezegd van het veel te nochalant verdedigen van Boyata bij die voorzet, en hoe gemakkelijk die mag koppen?Mignolet toch echt weer matig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan mss wel zijn, maar wat gezegd van het veel te nochalant verdedigen van Boyata bij die voorzet, en hoe gemakkelijk die mag koppen?Mignolet toch echt weer matig.
Dendoncker is waardeloos bij de RD. En Boyata en Denayer zijn eigenlijk ook echt geen RD materiaal maar we hebben blijkbaar niet beterKnap staaltje uitverdedigen van Boyata en Dendoncker daar![]()

Dat ziet gij erin , maar nu Batsmodepopje gaan vergelijken met Lukaku , sureOei, er heeft iemand iets gezegd over een ex-anderlechtspeler.
ik vond Donckie nog een van de beste opt middenveld ( recuperatie , wat volgens mij nog altijd zen job is) , de voorhoede trok op niksDendoncker is waardeloos bij de RD. En Boyata en Denayer zijn eigenlijk ook echt geen RD materiaal maar we hebben blijkbaar niet beter![]()
Oei, iemand moet toch weer iets over Lukaku kunnen zeggen, ook al is hij er zelfs niet bij.Oei, er heeft iemand iets gezegd over een ex-anderlechtspeler.
ik besef ook wel dat dit 'maar' een vriendschappelijke wedstrijd is maar ik huiver echt van de gedachte dat deze generatie het de komende 10 jaar moet gaan doen...met deze gasten gaan we terug naar een generatie waar we mogen juichen als we 2-1 winnen van San Marino...Voor mij was de voorlinie een groter probleem .Die 'nieuwe' generatie is gewoon een grap. Neem nu een speler zoals Tielemans als voorbeeld, en ja ik ben zelf RSCA-supporter, als dat het moet gaan worden... holy shit. Veel mensen staren zich nog steeds blind op die paar flitsen die hij op een seizoen laat zien, zoals bvb. tegen Chelsea in de FA-cup finale, voor de rest is die minstens evenveel matchen gewoon onzichtbaar. Het aantal keren dat die de bal kwijtspeelt, vaak door nonchalance...vaak ook gewoon door gebrek aan overzicht... verschrikkelijk...Thorgan Hazard, exact hetzelfde imo. Die verdedigers (vooral Denayer & Boyate) daar maak ik zelf geen woorden aan vuil, dat is gewoon 3de klasse niveau... Geen idee wie die Mangala is tbh, maar die was zo mogelijk nog slechter dan Tielemans, en dat is al een serieuze prestatie... Het is heel simpel, zonder de ruggengraat van onze 'gouden' generatie zijn we geen zak waard, en ook die hebben al bewezen dat ze het niet kunnen op het moment van de waarheid.... Als extraatje krijgen we er dan nog eens die VTM-commentators bij ... Jah dat is geen topper die hem binnenkopt he, die speelt in 2de klasse... blijkbaar zijn die niet-toppers nog steeds betere als onze derderangsverdedigersik besef ook wel dat dit 'maar' een vriendschappelijke wedstrijd is maar ik huiver echt van de gedachte dat deze generatie het de komende 10 jaar moet gaan doen...met deze gasten gaan we terug naar een generatie waar we mogen juichen als we 2-1 winnen van San Marino...
Om mezelf te quoten, in hindsight
Da's de toekomst na het WK in Qatar zeker. Pure middelmaat, zeker defensief![]()

Dit hé, we hebben met onze A-ploeg ook al matchen gezien met weinig diepgang en eindeloos gebrei, maar dankzij 1 of 2 flitsen van de echte toppers maakten we het wel af. Die echte toppers liepen er nu niet rond.Misschien moeten we ook niet te snel oordelen op basis van 1 oefenmatch. Ik heb onze vaste 11 al behoorlijk wat draken van oefematchen zien spelen. Automatisme moet er natuurlijk ook nog wat inkomen he.
Inderdaad. Bovendien wint Spanje op het zelfde moment slechts met 2-1 van een nog veel zwakker Albanië en kan Frankrijk pas in de blessuretijd winnen van Ivoorkust. En dan zwijg ik nog over Italië.Misschien moeten we ook niet te snel oordelen op basis van 1 oefenmatch. Ik heb onze vaste 11 al behoorlijk wat draken van oefematchen zien spelen. Automatisme moet er natuurlijk ook nog wat inkomen he.
Tielemans zijn progressie is toch al een jaar gestopt? Benieuwd of een andere (betere) club een goed plan is voor hem.
Inderdaad. Bovendien wint Spanje op het zelfde moment slechts met 2-1 van een nog veel zwakker Albanië en kan Frankrijk pas in de blessuretijd winnen van Ivoorkust. En dan zwijg ik nog over Italië.
Alsof al die andere ploegen zomaar over hun tegenstanders zijn gelopen. De kritiek is toch weer serieus overdreven.