Général Zantas
Well-known member
Bij die opmerking ging ik bijna mijn bakske naar mijn tv zwieren.
Sukkels, zeg
Dat is het soort supporters dat bij enige kritiek altijd pareert met "WE ZIJN WEL MAAR BELGIE HE, GENIET NU EENS VAN ONZE 1E PLAATS!!!"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij die opmerking ging ik bijna mijn bakske naar mijn tv zwieren.
Sukkels, zeg
Hazard kan nu wel scoren, wat een metamorfose!![]()

Gulle moet is dringend ne cursus sarcasme nemen , tuurlijk ni ... jezusJa die ging dat vermeden hebben.
Ja Maria?Gulle moet is dringend ne cursus sarcasme nemen , tuurlijk ni ... jesus
Hoera! We staan met 7-0 voor!"Geen 7-0 maar met 1-0 kunnen we ook tevreden zijn, he?" LIKE WHAT DA FAKK.

Kan er nog om spannen, spelen dinsdag in een leeg stadion. Gelukkig voor hen niet tegen Haaland.Lol Nederland. Tegen ocharme Montenegro. 0-2 voor en de WK kwalificatie is zo goed als binnen. Krijgen ze nog 2 doelpunten tegen en de WK kwalificatie is nog niet binnen.
Nu goed, dan moeten we morgen in de Nederlandse kranten niet lezen dat de Belgen slecht waren. Maar dit zal daar toch ook hard aankomen.![]()
Mjah… Hij krijgt een straatlengte voorsprong en wordt niet alleen snel ingehaald, hij loopt ook nog eens recht op de keeper.Hazard kun je u de vraag stellen speelt hij slecht omdat hij geen ritme heeft. Spelplezier straalt hij ook niet meer uit iets wat hem typeerde vroeger. Denk dat het niet slecht zou zijn om weg te gaan bij Real daar loopt hij met teveel druk (hoge transfer kost) en een trainer die denk ik er niet meer ingeloofd.
Heb het niet perse op die fase dat kan iedereen overkomen. Hij begint soms aan iets en draait dan terug om balleke terug te leggen die jongen speelt zonder vertrouwen en lijkt ook niet fit.Mjah… Hij krijgt een straatlengte voorsprong en wordt niet alleen snel ingehaald, hij loopt ook nog eens recht op de keeper.
Dat is gewoon een nieuwe Nasri.
Altijd veel goede hoop gehad in Eden, maar nooit vertrouwen…
Yep , Als die 3 stoppen worden we misschien wel Nederland , veel talent maar samen word het niksHeb het niet perse op die fase dat kan iedereen overkomen. Hij begint soms aan iets en draait dan terug om balleke terug te leggen die jongen speelt zonder vertrouwen en lijkt ook niet fit.
En bij Real geraakt die nog amper van de bank, geloof dat ancelotti wel al gezegd heeft te willen mee werken aan een oplossing. Naar waar is dan de grote vraag... en wanneer deze winter of in de zomer.
Het momentum om WK te worden is nu wel voorbij Courtois, Lukaku en KDB zullen nog even mee gaan maar daarachter zijn we nog goed maar geen wereld toppers.
Soit geniet er nog van kan binnen paar jaar al helemaal anders zijn.

Als Turkije uit wint op Montenegro en Noorwegen wint op Nederland, dan worden de Nederlanders nog gewoon derde. En door de Nations League zullen ze niet worden opgevist dan. Ook play-offs zou niet zo super zijn. Kleine kans, maar er is wel een kans dat Italie, Spanje of Portugal daar nog terechtkomen, hoewel die drie landen wel favoriet zijn om groepswinnaar te worden. Maar je kan even goed Noord-Macedonie of Finland tegenkomen, al zou ik die landen niet onderschatten.Lol Nederland. Tegen ocharme Montenegro. 0-2 voor en de WK kwalificatie is zo goed als binnen. Krijgen ze nog 2 doelpunten tegen en de WK kwalificatie is nog niet binnen.
Nu goed, dan moeten we morgen in de Nederlandse kranten niet lezen dat de Belgen slecht waren. Maar dit zal daar toch ook hard aankomen.![]()
Burkina Faso moet nu uit naar Algerije. Als ze winnen op Algerije liggen ze eruit.

Ik bedoel als ze winnen op Algerije, ligt Algerije eruit. Algerije is wel een leuk team, maar Burkina Faso zou ook wel leuk zijn denk ik. Zou een debutant zijn. Het ziet er niet echt naar uit dat we veel debutanten op het WK zullen zien. Canada heeft zich in 1986 voor het laatst gekwalificeerd, en is erg goed bezig (goede generatie ook.). In 2026 zijn ze er sowieso bij, want dan zijn ze organiserend land. Maar 4 jaar eerder al eens ervaring opdoen, en bewijzen dat ze zich ook via reguliere kwalificatie kunnen kwalificeren is heel belangrijk.
In maart gaat hij enkel spelers met minder dan 50 caps gebruikenMertens jongens, echt?
Het wordt niks. Helemaal niks. En echt niet omdat onze "gouden generatie" voorbij zou zijn. Of omdat de generatie daarna minder zou zijn. Je kan perfect met een mindere kern ook ver geraken, kijk maar naar Denemarken in 2021, Kroatië in 2018, Wales in 2016,...
Nee, het wordt niks, omdat onze coach de nieuwe generatie maar blijft negeren en slechts als invallers of depanneurs gebruikt.
Mertens jongens, echt?
Je hebt talenten aan de deur staan die moeten groeien, die je volgende generatie gaan moeten vormen, talenten die minstens even goed zijn of kunnen worden als Mertens op zijn top. Gebruik die dan ook, en nee, niet in minuut 75 of 85, maar meteen, maak ze belangrijk, zeker tegen landen als Estland.
Mertens jongens, echt?
Het is nog wachten op Chadli zeker?![]()
Ik zie het gewoon nog gebeuren: 2 of max 3 spelers krijgen rust (oa Kevin en Courtois) en voor het overige zijn het gewoon wéér de gevestigde waarden en pas na minuut 85 gaat Martinez wisselen.Nu heeft onze Vlerick-bondscoach geen enkel excuus om niet te experimenteren.