En nu graag een realistische optie?Voor mij is het simpel: Conte of Zidane. Die eerste heeft onlangs laten weten dat hij het jammer vond dat hij niet voor Oranje werd gevraagd. Dus de Rode Duivels en Lukaku moet hij zeker zien zitten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu graag een realistische optie?Voor mij is het simpel: Conte of Zidane. Die eerste heeft onlangs laten weten dat hij het jammer vond dat hij niet voor Oranje werd gevraagd. Dus de Rode Duivels en Lukaku moet hij zeker zien zitten.
En nu graag een realistische optie?

Conte zou anderzijds wel cool zijn. Maar mocht die dat al echt overwegen, dan zal het niet voor nen Snickers en een pakske Bickey chips zijn.En nu graag een realistische optie?

Niet schieten is altijd mis? Wat is er op zijn minst fout aan het te proberen? Ik heb het gehad om ofwel een tactische nul ofwel een Vlerick-boy als bondscoach te hebben.En nu graag een realistische optie?
Zou me idd verwonderen dat de bond die zal willen/kunnen betalen.Conte zou anderzijds wel cool zijn. Maar mocht die dat al echt overwegen, dan zal het niet voor nen Snickers en een pakske Bickey chips zijn.
Ik denk dat we de financiële middelen niet hebben voor een Conte of Zidane (los van dat ik betwijfel of Zidane wel een goede kandidaat is). Zidane lijkt me ook te wachten op de job van Deschamps. Bij een bondscoach is het vaak ook gewoon heel graag willen. De middelen zijn beperkter, maar ook de beleving en het aantal matchen.Niet schieten is altijd mis? Wat is er op zijn minst fout aan het te proberen? Ik heb het gehad om ofwel een tactische nul ofwel een Vlerick-boy als bondscoach te hebben.
Liever iemand die een echte persoonlijkheid heeft en recht voor de raap is.
EDIT: en als Bobby toch zo graag naar Barca wil, zie ik zeker ook graag Koeman komen.
Koemand is kut. Die kan Depay deftg laten scoren en daar stopt het.Niet schieten is altijd mis? Wat is er op zijn minst fout aan het te proberen? Ik heb het gehad om ofwel een tactische nul ofwel een Vlerick-boy als bondscoach te hebben.
Liever iemand die een echte persoonlijkheid heeft en recht voor de raap is.
EDIT: en als Bobby toch zo graag naar Barca wil, zie ik zeker ook graag Koeman komen.

Maar hij wint er wel drie Champions Leagues mee dus dat wil ik wel door de vingers zienZidane is toch ook gewoon Bobby met een grotere naam?
Geweldige people manager die zijn kleedkamer perfect onder controle heeft maar tactisch stelt die toch geen fluit voor? Die zijn opstellingen en wissels zijn net hetzelfde als die van Martinez zenne.
.Ik ga passen, Merlin.EDIT: en als Bobby toch zo graag naar Barca wil, zie ik zeker ook graag Koeman komen.
Ik ga deze even crossquoten.Uiteindelijk kan Koeman er ook vrij weinig aan doen dat hij het met spelers als Luuk de Jong moet doen
Is de kans dat Martinez naar Barcelona trekt na de Nations League realistisch Gavin?Ik ga passen, Merlin.
Koeman start tegen Benfica met drie centraal vanachter terwijl hij Desty op links zet en Roberto op rechts. Moet na tien minuten al ingrijpen omdat Garcia, de Catalaanse Cobbaut, sterretjes ziet tegen Darwin en wisselt hem van kant met Araujo terwijl dat een gevolg is van Roberto op rechts en Dest op links. Na een halfuur moet Piqué gewisseld worden omdat hij echt niet kan volgen, Koeman zet Frenkie centraal achterin terwijl dat de enige was die voor diepgang zorgde, terwijl er drie centrale verdedigers op de bank zitten!!! En dat allemaal binnen het halfuur, waarna Barcelona helemaal niets meer klaarkrijgt omdat de motor van het middenveld nu als libero staat te klooien.
In Belgische termen is dat een verdediging van Vermaelen - Alderweireld - Vertonghen waar Vermaelen en Vertonghen gewisseld beginnen, waarna Alderweireld vervangen wordt door Sambi (relax Moleman, Gavi is beter dan hem) die dan in De Bruyne zijn plaats gaat spelen want De Bruyne is plots libero. Over die flankverdedigersoep wil ik eigenlijk zelfs niet nadenken, maar iets van Meunier op links en Vertonghen op rechts?
Ik wil die klompenboer niet meer zien. Bereidt die dan niets voor voor een match buiten excuses?
Ik ga deze even crossquoten.
Broeder Pinkman, zonder Koeman zit Luuk De Jong niet in Barcelona. Zonder Koeman start Luuk De Jong ook niet. Maak hier nu geen kip of het ei discussie van; Koeman is de kip, het ei, en De Boer van de stal.
"We have to be realistic; with the changes we're making today, it's difficult for us to compete against strong teams." is wat hij zei voor de match tegen Benfica. Tegen Benfica!!! Als Barcelonacoach!!!!
Dat is het altijd geweest, ook al deed ik er toen wat lacherig over met Kompany: https://www.beyondgaming.be/archive...-2020-buitenland.1138449?page=1#post-21952421Is de kans dat Martinez naar Barcelona trekt na de Nations League realistisch Gavin?
Thx voor de zinnige uitleg, Gavvers. Ik volg Barca niet direct dus merci voor je uiteenzetting.Ik ga passen, Merlin.
Koeman start tegen Benfica met drie centraal vanachter terwijl hij Desty op links zet en Roberto op rechts. Moet na tien minuten al ingrijpen omdat Garcia, de Catalaanse Cobbaut, sterretjes ziet tegen Darwin en wisselt hem van kant met Araujo terwijl dat een gevolg is van Roberto op rechts en Dest op links. Na een halfuur moet Piqué gewisseld worden omdat hij echt niet kan volgen, Koeman zet Frenkie centraal achterin terwijl dat de enige was die voor diepgang zorgde, terwijl er drie centrale verdedigers op de bank zitten!!! En dat allemaal binnen het halfuur, waarna Barcelona helemaal niets meer klaarkrijgt omdat de motor van het middenveld nu als libero staat te klooien.
In Belgische termen is dat een verdediging van Vermaelen - Alderweireld - Vertonghen waar Vermaelen en Vertonghen gewisseld beginnen, waarna Alderweireld vervangen wordt door Sambi (relax Moleman, Gavi is beter dan hem) die dan in De Bruyne zijn plaats gaat spelen want De Bruyne is plots libero. Over die flankverdedigersoep wil ik eigenlijk zelfs niet nadenken, maar iets van Meunier op links en Vertonghen op rechts?
Ik wil die klompenboer niet meer zien. Bereidt die dan niets voor voor een match buiten excuses?
Zeker mee eens hoor, maar wat ik wil zeggen is niet specifiek op Luuk gericht. Wel op 'spelers ALS Luuk'.Ik ga deze even crossquoten.
Broeder Pinkman, zonder Koeman zit Luuk De Jong niet in Barcelona. Zonder Koeman start Luuk De Jong ook niet. Maak hier nu geen kip of het ei discussie van; Koeman is de kip, het ei, en De Boer van de stal.
"We have to be realistic; with the changes we're making today, it's difficult for us to compete against strong teams." is wat hij zei voor de match tegen Benfica. Tegen Benfica!!! Als Barcelonacoach!!!!