De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu graag een realistische optie?
bobpeeters620.jpg
:unsure:

Clement. Heeft alles nu wel gezien in Belgie, behalve dit.

Wat mij betreft Martinez liever zsm weg, want de oudjes moeten eruit en dat gaat niet gebeuren met hem. Het is nu de moment om te verjongen.

En nu graag een realistische optie?
Niet schieten is altijd mis? Wat is er op zijn minst fout aan het te proberen? Ik heb het gehad om ofwel een tactische nul ofwel een Vlerick-boy als bondscoach te hebben.

Liever iemand die een echte persoonlijkheid heeft en recht voor de raap is.

EDIT: en als Bobby toch zo graag naar Barca wil, zie ik zeker ook graag Koeman komen.

Niet schieten is altijd mis? Wat is er op zijn minst fout aan het te proberen? Ik heb het gehad om ofwel een tactische nul ofwel een Vlerick-boy als bondscoach te hebben.

EDIT: en als Bobby toch zo graag naar Barca wil, zie ik zeker ook graag Koeman komen.
Ik denk dat we de financiële middelen niet hebben voor een Conte of Zidane (los van dat ik betwijfel of Zidane wel een goede kandidaat is). Zidane lijkt me ook te wachten op de job van Deschamps. Bij een bondscoach is het vaak ook gewoon heel graag willen. De middelen zijn beperkter, maar ook de beleving en het aantal matchen.

Koemand is kut. Die kan Depay deftg laten scoren en daar stopt het.

Zidane is toch ook gewoon Bobby met een grotere naam?
Geweldige people manager die zijn kleedkamer perfect onder controle heeft maar tactisch stelt die toch geen fluit voor? Die zijn opstellingen en wissels zijn net hetzelfde als die van Martinez zenne.

Zidane is toch ook gewoon Bobby met een grotere naam?
Geweldige people manager die zijn kleedkamer perfect onder controle heeft maar tactisch stelt die toch geen fluit voor? Die zijn opstellingen en wissels zijn net hetzelfde als die van Martinez zenne.
Maar hij wint er wel drie Champions Leagues mee dus dat wil ik wel door de vingers zien ;).

Ik ga passen, Merlin.

Koeman start tegen Benfica met drie centraal vanachter terwijl hij Desty op links zet en Roberto op rechts. Moet na tien minuten al ingrijpen omdat Garcia, de Catalaanse Cobbaut, sterretjes ziet tegen Darwin en wisselt hem van kant met Araujo terwijl dat een gevolg is van Roberto op rechts en Dest op links. Na een halfuur moet Piqué gewisseld worden omdat hij echt niet kan volgen, Koeman zet Frenkie centraal achterin terwijl dat de enige was die voor diepgang zorgde, terwijl er drie centrale verdedigers op de bank zitten!!! En dat allemaal binnen het halfuur, waarna Barcelona helemaal niets meer klaarkrijgt omdat de motor van het middenveld nu als libero staat te klooien.

In Belgische termen is dat een verdediging van Vermaelen - Alderweireld - Vertonghen waar Vermaelen en Vertonghen gewisseld beginnen, waarna Alderweireld vervangen wordt door Sambi (relax Moleman, Gavi is beter dan hem) die dan in De Bruyne zijn plaats gaat spelen want De Bruyne is plots libero. Over die flankverdedigersoep wil ik eigenlijk zelfs niet nadenken, maar iets van Meunier op links en Vertonghen op rechts?

Ik wil die klompenboer niet meer zien. Bereidt die dan niets voor voor een match buiten excuses?

Uiteindelijk kan Koeman er ook vrij weinig aan doen dat hij het met spelers als Luuk de Jong moet doen
Ik ga deze even crossquoten.

Broeder Pinkman, zonder Koeman zit Luuk De Jong niet in Barcelona. Zonder Koeman start Luuk De Jong ook niet. Maak hier nu geen kip of het ei discussie van; Koeman is de kip, het ei, en De Boer van de stal.

"We have to be realistic; with the changes we're making today, it's difficult for us to compete against strong teams." is wat hij zei voor de match tegen Benfica. Tegen Benfica!!! Als Barcelonacoach!!!!

Ik ga passen, Merlin.

Koeman start tegen Benfica met drie centraal vanachter terwijl hij Desty op links zet en Roberto op rechts. Moet na tien minuten al ingrijpen omdat Garcia, de Catalaanse Cobbaut, sterretjes ziet tegen Darwin en wisselt hem van kant met Araujo terwijl dat een gevolg is van Roberto op rechts en Dest op links. Na een halfuur moet Piqué gewisseld worden omdat hij echt niet kan volgen, Koeman zet Frenkie centraal achterin terwijl dat de enige was die voor diepgang zorgde, terwijl er drie centrale verdedigers op de bank zitten!!! En dat allemaal binnen het halfuur, waarna Barcelona helemaal niets meer klaarkrijgt omdat de motor van het middenveld nu als libero staat te klooien.

In Belgische termen is dat een verdediging van Vermaelen - Alderweireld - Vertonghen waar Vermaelen en Vertonghen gewisseld beginnen, waarna Alderweireld vervangen wordt door Sambi (relax Moleman, Gavi is beter dan hem) die dan in De Bruyne zijn plaats gaat spelen want De Bruyne is plots libero. Over die flankverdedigersoep wil ik eigenlijk zelfs niet nadenken, maar iets van Meunier op links en Vertonghen op rechts?

Ik wil die klompenboer niet meer zien. Bereidt die dan niets voor voor een match buiten excuses?

Broeder Pinkman, zonder Koeman zit Luuk De Jong niet in Barcelona. Zonder Koeman start Luuk De Jong ook niet. Maak hier nu geen kip of het ei discussie van; Koeman is de kip, het ei, en De Boer van de stal.

"We have to be realistic; with the changes we're making today, it's difficult for us to compete against strong teams." is wat hij zei voor de match tegen Benfica. Tegen Benfica!!! Als Barcelonacoach!!!!
Is de kans dat Martinez naar Barcelona trekt na de Nations League realistisch Gavin?

Is de kans dat Martinez naar Barcelona trekt na de Nations League realistisch Gavin?
Dat is het altijd geweest, ook al deed ik er toen wat lacherig over met Kompany: https://www.beyondgaming.be/archive...-2020-buitenland.1138449?page=1#post-21952421

Niet omdat Martinez de grote trainer is, wel vanwege onder andere Laporta zijn richting op dit moment. Het is terug allemaal Catalaans dit en La Masia dat. Eric Garcia bljkt waanzinnig slecht te zijn maar krijgt kansen want Mes Que Un Catalunya. Grootste transferdoel? Olmo, niet omdat die nodig is in dit team maar Catalaans en La Masia. Da's net hetzelfde als wat er bij Laporta I gebeurde, of toch onder Pep toen. Laporta heeft geen idee momenteel dus het lijkt me niet vreemd dat hij gewoon op zijn succesformule van een decennium terug terugvalt, ook al is er minder talent beschikbaar en is Qatarlunya helemaal in elkaar gestuikt.

Martinez? Catalaans. Assistent van Martinez? Henry, die ook genoeg linken heeft met Barcelona en Laporta. Het zou ook perfect passen met die zever van de Nations League nu, zijn etappe bij de Duivels is afgerond en ge hebt even tijd om Koeman af te handelen en Bobby voor te stellen. Martinez is ook iemand die voor weinig geld zijn CV wel wil oppoetsen, dat hebben we gezien bij onze nationale ploeg, dus dat past ook. Xavi gaat toch zo zot niet zijn om in het midden van dit stinkseizoen over te nemen? Wie schiet er dan nog over, want Koeman vliegt sowieso?

Dus ja, zeker realistisch en dat is het altijd geweest de voorbije jaren gezien de situatie van Barcelona. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, en ik hoop het ook niet, maar het ligt volledig in lijn van de richting die de club blijft uitgaan. En IMO ook volledig in lijn van Martinez.

Ik ga passen, Merlin.

Thx voor de zinnige uitleg, Gavvers. Ik volg Barca niet direct dus merci voor je uiteenzetting.

Ik ben Martinez gewoon retestrontkotsmisselijkmoe. Het naar eigen zeggen genie heeft de tactische flexibiliteit van een aftandse schoonmoeder en een air die je alleen maar bij fils-à-papaatjes ziet met een dubbele polo aan, inclusief rechtopstaande kraag. Ik weet nu al dat ik niks moet verwachten voor de wedstrijd tegen Frankrijk. Rotte appel voor ons voetbal die schadelijker is dan het op het eerste zicht lijkt. Tijd voor vers bloed dat zichzelf kan relativeren.

Zeker mee eens hoor, maar wat ik wil zeggen is niet specifiek op Luuk gericht. Wel op 'spelers ALS Luuk'.

Luuk de Jong is toch enkel en alleen gehaald omdat ze last minute een extra spits nodig hadden met de blessures van zowel Braithwaite als Agüero? Natuurlijk zijn er veel betere spitsen te vinden, maar je moet ook realistisch zijn hè. Waar ga je zo diep in de transferperiode nog een capabele spits vinden met de beschikbare middelen die streeft naar het niveau van Barcelona? Het antwoord is vrij simpel: nergens. Dan kom je al snel uit gekende connecties om toch maar IETS te halen: Luuk de Jong.

Natuurlijk doet Koeman het verre van goed bij Barcelona en ik ben het absoluut eens met het feit dat hij ontslagen kan worden. Echter vraag ik mij af of je dat moet doen? Is dat wel slim? Da's dan weer een hoop geld dat je moet spenderen en ik stel mij dan de vraag of dat het waard is. Voor de knikkers ga je toch niet mee doen dit seizoen. En of je nu vierde wordt onder Koeman of derde onder bv. Martinez, daar moet je het toch ook niet voor doen lijkt me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan