De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaken is echt wel verrassend vlotjes mee aan het spelen. Hij loopt traag, maar dat maakt niet uit als je de bal laat lopen in je plaats.

Bam daar is de 2-0, perfekt qua timing zo net voor de rust. :clap:
(Hans die hier solliteert als backup voor Kevin? :tongue:)

Voila, iets wat de Club supporters al die tijd al zeggen, Hans in een aanvallendere positie heeft zeker zijn plaats bij de RD als een de Bruyne er niet bij is. Er wordt te vaak ten onrechte beweerd dat Vanaken te traag is. De passes die hij geeft, de vista, het opduiken in de 16 en vaak goals...
Vanaken is gewoon een enorm onderschatte speler en ik ben er zeker van dat moest hij naar het buitenland zou gaan dat hij daar zijn plaats zou hebben.

Maar zet hem aub niet in een positie verder terug om stofzuiger ala Witsel te spelen, komt hij gewoon niet tot zijn recht.

Voila, iets wat de Club supporters al die tijd al zeggen, Hans in een aanvallendere positie heeft zeker zijn plaats bij de RD als een de Bruyne er niet bij is. Er wordt te vaak ten onrechte beweerd dat Vanaken te traag is. De passes die hij geeft, de vista, het opduiken in de 16 en vaak goals...
Vanaken is gewoon een enorm onderschatte speler en ik ben er zeker van dat moest hij naar het buitenland zou gaan dat hij daar zijn plaats zou hebben.

Maar zet hem aub niet in een positie verder terug om stofzuiger ala Witsel te spelen, komt hij gewoon niet tot zijn recht.
Dat bedoel ik ook , Hans profileert zich beter op nen 10 dan ne stofzuiger

Mensen mogen lekker blijven lachen met Vanaken, er is geen enkele speler in de Belgische competitie die zo mee draait met één van de beste nationale ploegen van de wereld.

Uiteraard is hij niet de speler die dit team gaat dragen of helemaal alleen gaat doen draaien. Maar hij valt helemaal niet uit de toon, integendeel, met een Hazard en een Tielemans bij zich zie je net dat hij ook gewoon dat inzicht en die techniek heeft om met die jongens mee te spelen, getuige zijn assists en goals.

Ik blijf Houten Hans toch nog steeds een zeer middelmatige voetballer vinden. En nee ik ben geen Anderlechtsupporter. Ik kijk geen Belgische competitie dus mijn mening is volledig gebaseerd op wat ik zie bij de Rode Duivels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan