De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En Lukaku denkt even Messi te zijn. Ge kunt alleszins niet zeggen dat we vandaag niet kunnen lachen :rofl:

Uiteraard scoort hij natuurlijk ook. Gunt Hans niet de topschutterstitel.
We mogen niet lachen met Hans, wel met Romelu?
racist-thats-racist.gif

Zwakke eerste helft van de Devils, vooral de verdediging. 1-2 voorsprong vind ik zelfs onverdiend. Maar goed, als de nood het hoogst is, dan heb je nog altijd Lukaku. Beetje grappig hoe hij scoort, maar hij scoort ... wel .. :tongue:

kunnen die anderlecht supporters en brugge supporters hun muil eens houden ipv elkaar steken te geven :unsure:

tis belgie dat speelt en het is precies brugge vs anderlecht

Ach , al maakt dien 300 goals nog zal Hans beter zijn lol

Kom kom, even normaal doen aub. Niemand hier zegt dat Vanaken beter is dan Romelu. En ik heb in voldoende topics/berichten in het verleden toch al aangetoond een verdediger te zijn van Lukaku tegen de vele, onterechte kritiek die hij krijgt.

Ik ben PRO-Lukaku en PRO-Vanaken ;)

Maar 0 op de belangrijke momenten :unsure:
Onzin.

Bvb. de 3-2 tegen Japan (was niet eens zijn goal, maar juist "dat" moment is iconisch.)

Maar ik ga er niet over discussieren. Ik heb er ook geen zin in. Als je het niet wilt zien, ga je het ook nooit zien.

Als we een match winnen is het geen belangrijk moment, als we een match verliezen is het wel een belangrijk moment. Dat is het probleem met die redenering. En als je het doortrekt, geldt dat voor elke andere speler, en al zeker elke andere spits voorin (Batshuayi enzovoort). Verder moet een spits ook de bal krijgen van een ander. Een goal is het resultaat van teamwork, niet een speler aan sich. Als een ploeg een match verliest, is dat collectief falen.

Lukaku speelt al meer dan 10 jaar niet meer in Belgie, dus dat Anderlecht-Brugge gedoe is inderdaad gewoon kinderachtig. Kunnen we gewoon eens niet voor onze ploeg supporteren gezamenlijk, anders moet je je echt geen rode duivel noemen van mijn part, en kijk dan naar een andere match, waarin jouw club speelt.

Onzin.

Bvb. de 3-2 tegen Japan (was niet eens zijn goal, maar juist "dat" moment is iconisch.)

Maar ik ga er niet over discussieren. Ik heb er ook geen zin in. Als je het niet wilt zien, ga je het ook nooit zien.

Als we een match winnen is het geen belangrijk moment, als we een match verliezen is het wel een belangrijk moment. Dat is het probleem met die redenering. En als je het doortrekt, geldt dat voor elke andere speler, en al zeker elke andere spits voorin (Batshuayi enzovoort). Verder moet een spits ook de bal krijgen van een ander. Een goal is het resultaat van teamwork, niet een speler aan sich. Als een ploeg een match verliest, is dat collectief falen.
Ik had het over die 8 he.
En dat is toch al gans zijn carrière een manko, benieuwd of het bij Chelsea beter vlot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan