Général Zantas
Well-known member
Misschien een unpopular opinion, maar ik vind het belachelijk van Polen, Tsjechië en Zweden al verklaren dat ze weigeren te spelen tegen Rusland. Sorry hoor, maar moet je nu een nationaal elftal gaan straffen omdat een groepje machtige mensen ver ver boven hun hoofd hebben beslist om oorlog te voeren? Dat ze niet willen afreizen naar Rusland om te spelen, daar kan ik nog in komen. Echter kunnen deze wedstrijd perfect doorgaan op neutraal terrein.
Vooral het standpunt van Zweden(?) vond ik frappant. Die weigeren sowieso te spelen ook al wordt Rusland niet uitgesloten.Dat begrijp ik niet. Zet dan die frustratie/emotie/woede om in positieve energie en speel die Russen figuurlijk van het veld zodat ze niet kunnen deelname op het WK. Maar op voorhand weigeren te spelen? Nope, helemaal niet akkoord mee.
Lewandowski legt het perfect uit in zijn tweet:
Dat begrijp ik niet. Zet dan die frustratie/emotie/woede om in positieve energie en speel die Russen figuurlijk van het veld zodat ze niet kunnen deelname op het WK. Maar op voorhand weigeren te spelen? Nope, helemaal niet akkoord mee.