De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wa ne wanker dieje Infantino...

"Je ziet dat in elke sector: hervormingen botsen op verzet van zij die aan de top staan. Ze zijn bang, want ze vrezen dat hun positie op het spel staat als er iets verandert."

Ja, de Europese landen hebben schrik, het zal dat zijn.

Toffe loting:

Pad A
Schotland - Oekraine
Wales - Oostenrijk (die spelen thuis in de laatste wedstrijd)

Pad B
Rusland - Polen (die spelen thuis in de laatste wedstrijd)
Zweden - Tsjechie

Pad C
Italie - Noord-Macedonie
Portugal - Turkije (die spelen thuis in de laatste wedstrijd)

Dus minstens 1 van Italie/Portugal zal eruit liggen.

Toffe loting:

Pad A
Schotland - Oekraine
Wales - Oostenrijk (die spelen thuis in de laatste wedstrijd)

Pad B
Rusland - Polen (die spelen thuis in de laatste wedstrijd)
Zweden - Tsjechie

Pad C
Italie - Noord-Macedonie
Portugal - Turkije (die spelen thuis in de laatste wedstrijd)

Dus minstens 1 van Italie/Portugal zal eruit liggen.
Jammer eigl vooral ,das al 1 kanshebber eruit nog voor het WK begint

Werd er niet met reekshoofden gewerkt bij de loting?

Nu ja, als Portugal het niet haalt hebben ze het enkel en alleen aan zichzelf te danken.

We zitten ons zorgen te maken over de defensie maar ene van 19 staat er bij Juventus in en ene van 24 heeft een basisplaats bij Spartak Moskou 😜

We zitten ons zorgen te maken over de defensie maar ene van 19 staat er bij Juventus in en ene van 24 heeft een basisplaats bij Spartak Moskou 😜
De Winter speelt amper bij Juve en speelde nu dan ook nog op de enige positie waar we al twee goede opties hebben. :unsure:

Caufriez weten we al lang van dat die nooit een RD zal worden (hopelijk).

De Winter speelt amper bij Juve en speelde nu dan ook nog op de enige positie waar we al twee goede opties hebben. :unsure:

Caufriez weten we al lang van dat die nooit een RD zal worden (hopelijk).
Ik lachte er maar mee, was verbaasd om te zien dat Caufriez daar aan spelen toekomt.

De Winter zal nog wel evolueren naar een CV, alles op zijn tijd.

Ik lachte er maar mee, was verbaasd om te zien dat Caufriez daar aan spelen toekomt.

De Winter zal nog wel evolueren naar een CV, alles op zijn tijd.

De coach van Spartak had bij de aankomst van Caufriez effectief gezegd dat hij niet begreep waarom die aangetrokken was. Maar hij heeft zich alleszins wel in de basis geknokt. Of dit uit armoede is of omdat hij gewoon hard werkt en sterk speelt, weet ik niet.

Goede keuze. Het is dàt of nog ergens poen proberen gaan scheppen in de oliestaten, of uitbollen in de JPL.

Gezien al zijn blessures is 36 een mooie leeftijd om te stoppen, denk ik. Mooie carrière gehad, die nog veel mooier had kunnen zijn zonder al zijn blessureleed.

Denk dat Martinez hem ooit al genoemd heeft als de Duivel met het meeste potentieel op tainers-vlak. Hij kan nà Qatar ineens overpakken van Martinez :unsure:

Heeft er door zijn blessures minder kunnen uithalen dan wat hij in zijn mars had, maar heeft tegelijk veel meer uit zijn carrière kunnen halen dan er vanwege zijn blessures in zat. Hij kwam na Arsenal wel niet veel meer aan spelen toe, maar er zijn slechtere banken om te verwarmen dan die van Barca (enfin, toen toch).

Maar bon, we gaan hem wel missen bij de Duivels. Je kon er vanwege zijn blessures nooit echt op vertrouwen, maar zelfs op z'n oude dag was hij veruit onze beste verdediger.

Ik gun hem alvast een mooie trainerscarrière, altijd fan geweest van de speler.

Verdedigers die zo messcherp kunnen tackelen, ga ze maar zoeken. Geweldige speler, altijd grote fan van geweest.
Spijtig dat hij niet mee nr Qatar kan als speler.

Allè wie gaan we nu opstellen in Qatar?

Ik gun het die jonge hè, maar hallucinant dat je meteen (assistent) trainer kan worden van de nr 1 van de wereld. Vriendjespolitiek.
Coachende speler kan best zijn, maar iets kunnen voorleggen? 0,0

Ik ben 3 minuten te laat om het te posten :)

Hoe wereldvreemd kun je zijn??? (Eigenlijk kan je hier niet genoeg vraagtekens na zetten) :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan