De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Debast elke match in de basis, zodat Bobby na het WK coach mag worden van Anderlecht :unsure:


Maar bon, defensief is het al maandenlang opendeurdag bij de rode duivels. Wat ik dan dus écht niet begrijp, is dat het zo kort voor het WK totaal onduidelijk is wat onze typeverdediging nu juist is.

Welke 3 gaan daar achterin staan? Die zijn sowieso totaal niet op elkaar ingespeeld. Wordt dat echt Vertonghen - Toby - Debast? En wat is dan het argument om Debast te verkiezen boven Faes en Theate (en Dendoncker)? Was deze oefenwedstrijd niet ideaal om op zijn minst de verdediging vast te leggen en een hele match te laten staan?

0,0 verwachtingen hier voor dat WK, hoor. Goals maken doen we wel, maar goals slikken ook veel te gemakkelijk. Dat wordt dus niks.
 
We roepen nu wel op Onana, Faes en Trossard, maar gaan zij het dan doen ? Allez, alles beter dan wat we nu zagen hé, maar ik geloof er niet in. Het vet is van de soep.
 
hazzard niets witsel niets dries niets.

En toch maar mee pakken op basis van jaren geleden.

Spelen zelden bij hun club en als ze spelen is het echt slecht.
 
We roepen nu wel op Onana, Faes en Trossard, maar gaan zij het dan doen ? Allez, alles beter dan wat we nu zagen hé, maar ik geloof er niet in. Het vet is van de soep.
Hoe zou je zelf zijn als de gedateerde vedetten zelfs in de meest banale oefenmatchen steeds de voorkeur krijgen, ook al speel je zelf op een behoorlijk niveau en verkeer je in bloedvorm?
Ik heb echt te doen met Faes, Theate, Trossard
 
hazzard niets witsel niets dries niets.

En toch maar mee pakken op basis van jaren geleden.

Spelen zelden bij hun club en als ze spelen is het echt slecht.
Niet dat ze in de basis moeten, maar Mertens en Witsel spelen wel degelijk veel bij hun club.
 
Ik was van mening dat Hazard nog wel zijn plaats in de selectie had (in de basis zeker niet) tot ik die vandaag terug zag. Die staat gewoon terug te dik, niet normaal op dat niveau.

Verder zijn de drie spelers waarvoor ik de beste hoop heb dat ze onze oude garde kunnen vervangen (Faes, Onana, Trossard) niet eens van de bank gekomen, kan best zijn dat we de groepsfase niet overleven...
 
Debast elke match in de basis, zodat Bobby na het WK coach mag worden van Anderlecht :unsure:


Maar bon, defensief is het al maandenlang opendeurdag bij de rode duivels. Wat ik dan dus écht niet begrijp, is dat het zo kort voor het WK totaal onduidelijk is wat onze typeverdediging nu juist is.

Welke 3 gaan daar achterin staan? Die zijn sowieso totaal niet op elkaar ingespeeld. Wordt dat echt Vertonghen - Toby - Debast? En wat is dan het argument om Debast te verkiezen boven Faes en Theate (en Dendoncker)? Was deze oefenwedstrijd niet ideaal om op zijn minst de verdediging vast te leggen en een hele match te laten staan?

0,0 verwachtingen hier voor dat WK, hoor. Goals maken doen we wel, maar goals slikken ook veel te gemakkelijk. Dat wordt dus niks.
Och die verdediging , denkte da Faes geen fouten gaat maken of Jantje of Toby ?
 
Blijf het toch raar vinden dat België zwaar favoriet is om groepswinnaar te worden als je ze zo ziet dutsen.
Kroatië vind ik niet meteen een slechtere ploeg. Uitgeschakeld worden in de groepsfase zou wel een serieuze blamage zijn natuurlijk.

Ik kijk het meeste uit naar Denemarken, leuke ploeg met een Club speler. Servië zie ik ook nog ver geraken. En dan de normale landen: Brazilië, Argentinië, Frankrijk en Engeland. Spanje verwacht ik minder van.
 
Ik begrijp het niet zo goed Mechele zit al tijdje in de selectie en nu voor het WK eruit en wat onzekerheden in de plek.
Bedoel niet dat mechele moet spelen, hij maakt fouten maar in de CL toch al goede matchen gespeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan