Play4 De redders

Een sigaret en de boot staat in brand:

K9UzDjJ.png

opvallend veel branden, aan de zee.
 
t'is daar altijd maar triestig weinig volk aan de zee heb ik de indruk..
 
@Deckard Ik zit soms de bodem van het vat te schrapen want het is barslecht, gelukkig zijn er hier en daar onbedoeld hilarische uitspraken. En Oostende sprak van 3 seizoenen dus ik vrees dat de waterboarding nog niet voorbij is, ik denk dat ze die deze zomer gaan opnemen. Morgen volgt de laatste aflevering, het is goed geweest kan ik beamen.

“We hebben het tweede seizoen nu al online gezet, zodat iedereen kan kijken op een zelfgekozen moment. Niet onbelangrijk voor jongere kijkers, die nu in de drukke blokperiode zitten. Voor hen kan het een welgekomen pauze zijn. De serie staat in de top vijf van meest bekeken programma’s op GoPlay van de afgelopen week, met daar ook Blind gekocht en Nonkels bij.”
Mijn vraag is: is die top 5 dan mss zo zwak dat De Redders het haalt of zijn er bots aan het kijken? Mss gaan ze nog eens 3 seizoenen bestellen, stel je voor.
 
Het is zover, het tweede seizoen wordt vanaf volgende maandag uitgezonden. Helaas kreeg het hetzelfde tijdstip als de herhalingen, dus 18:20 is niet echt prime time.

Z9uKEiX.png
 
Terug
Bovenaan