Play4 De redders

KingCunta

Well-known member
Ik heb hier daarjuist 10 minuten van 'de redders' gezien en dit was zo slecht qua inhoud en acteren dat ik er een thread van moest maken.


DO NOT WATCH, pure cringe en precies voor ketnet gemaakt.
 
Tijdens het zappen kwam deze voorbij en ook direct weggezapt. Ik wist niet dat het mogelijk was om nog brakker te acteren dan in de Buurtpolitie.
 
Dit is opnieuw een kinderprogramma zoals de buurtpolitie. Daar zou wel een label voor mogen bestaan want mijn ouders gingen ook kijken:)
 
De dialogen en overdreven intonatie lijken meer gericht op kinderen van 10-12 jaar. Sommige oudere kijkers genieten er ook van omdat je je brein kan uitschakelen en lachen met de simpele humor, maar dat zijn blijkbaar niet de kijkers in deze thread :D

En die ambulance serie is idd plat op het gezicht gegaan, enkel Buurtpolitie trekt veel kijkers, mss door de voorspelbaarheid (zoals FC De Kampioenen en De Kotmadam).
 
Het werd een beetje aangekondigd als de Vlaamse Baywatch. Dus met dat in het achterhoofd (wel met de bedenking dat het vlaams is en met jonge 'acteurs'), begon ik maandag te kijken. Wat viel dat tegen, het is dus niet echt een serie ofzo maar scripted reality. Zoals hierboven ook al gezegd een soort van de buurtpolitie. Jammer, maar het is bij die ene uitzending gebleven.
 
Het topscenario van aflevering 2 wil ik jullie toch niet onthouden:

xw0HGL0.png
 
Eerlijk, had iemand nu iets anders verwacht? Wanneer ge een naam zoals 'Julie Vermeire' ziet verschijnen weet ge meteen dat dit de zoveelste inspanning is om wat talentloos semibekend verspild zaad te lanceren. Vriendelijk kind, maar ze hadden even goed een gezichtje op een Bifi worst kunnen tekenen en een stem laten inspreken door Jonas Geirnaert. Nee, eigenlijk klinkt dat veel beter. Ik trek mijn laatste statement weer in.

In ieder geval, Jacques komt nogal laat op de markt met zijn waren, Gert Verhulst heeft al lang zo twee spotjes ingevuld met klaplopers en DPG heeft sowieso dankzij hun Qmusic-tak al voldoende idioten zonder charisma in hun arsenaal steken. Maar het zal hen natuurlijk niet tegenhouden om ons nog verder dood te slaan met dat kind het komende jaar.

Toch ook wel een beetje spijtig voor Julie, met al die strandstoelen in de buurt is het te riskant om haar moeder eens op de set uit te nodigen.
 
Terug
Bovenaan