Het gaat hier over mensen. Mensen die nog zo professioneel mogen zijn, het blijven mensen. Mensen kunnen niet objectief oordelen, kunnen wel zo objectief als mogelijk oordelen.Zolang je maar niet betaald wordt om juist daar door te kijken natuurlijk. En tot de essentie van de zaak te komen.
Zal daar mss eens een fout in gebeurt zijn? Mss al weet ik dat zelf niet zeker. Toch niet als het puur over kledij gaat, laat staan iets banaal als werkkledij.
Ik raad je aan om deze écht goeie documentaire eens te bekijken. Hij is wat ouder, maar hij toont waar mensen vaak onbewust of zonder er erg in te hebben toe in staat zijn. Dat is hier natuurlijk uitvergroot, maar zelfs als je denkt objectief te zijn, ben je dat vaak niet. Door eenvoudige zaken als Team A vs Team B. Of is Team A niet beter dan Team B?
Aangezien ik geen pak heb en m'n vrouw onlangs mijn enige wit-vergeeld hemd in de vuilbak gegooid heeft, zal het me alvast niet overkomenKimiBwoah zei:Wat zouden jullie dan vinden van een rechter die iemand strenger veroordeeld omdat hij een pak draagt en die rechter dat bv arrogant vindt overkomen? Dat si dan fout, maar menselijk? En die had zich dan maar anders moeten kleden?

En ja, het is fout, maar menselijk. dat wil niet zeggen dat hij zich dan maar anders had moeten kleden, wel dat zoiets altijd meespeelt. Bewust én onbewust. Het is niet omdat iets menselijk is, dat je het daarom ook goedkeurt of een deel van de schuld bij de andere legt.
), voor mij een allochtone iets oudere vrouw, die werd met heel veel medelijden en begrip aangesproken door de voorzitter, waarna het oordeel echt heel mild was.