De Pfaffs

Wat je ze wel moet aangeven dochters Pfaff allemaal zeer trouw gebleven aan hun geliefde tot op de dag van vandaag. Daveke kwam zo te zien ook niet uit een sukkel familie... aflevering vandaag was een beetje zonde tijdverlies te gemaakt rond hun huwelijksverjaardag en mijnheer zijn 50ste verjaardag.

Een ding : Jean Marie werd gesleept op de autostrade, Lindsey komt aangereden maar ze rijdt terug mee met den depanneur. Waar is hare wagen dan gebleven?

Hoorde toch meermaals in die show zoals bv '' het is 8 uur en Kelly is al wakker, voor haar is het een vroege dag want ze heeft een afspraak ''
En ze moet pas tenlaatste om 9h vertrekken dus kan ze de moeder nog even om brood sturen en klagen dat de moeder haar vraagt om haar eigen kind nog aan te kleden.

En ze moet pas tenlaatste om 9h vertrekken dus kan ze de moeder nog even om brood sturen en klagen dat de moeder haar vraagt om haar eigen kind nog aan te kleden.
Denk dat die veel laat moet " werken" feesten.. vandaar. Vandaag de JM me zen grasmachine :D eerst kakskes opruimen eh

Den Dave is toch echt de max vind ik. Elke keer Lindsey daar iets tegen zegt, krijgt die echt zo een diepe expressie op zijn gezicht ***processing processing processing wa zegt ze na wèr*** en dan komt er een antwoord :laugh:

Toen men nog mocht pinten drinken en rijden en dan nog een pint drinken en nog rijden.
Dit moet je nu toch niet meer doen (en al zeker niet als je op tv gaat komen).

Den Dave is toch echt de max vind ik. Elke keer Lindsey daar iets tegen zegt, krijgt die echt zo een diepe expressie op zijn gezicht ***processing processing processing wa zegt ze na wèr*** en dan komt er een antwoord :laugh:
Ik vond dat hij er nogal "boertig" bij zat toen JM hem vroeg om "zorg te dragen voor zijn dochter".

Het beeld van Eddy Planckaert die met Christopher iets gelijkaardig deed, schoot onmiddellijk door mijn hoofd.
Christopher had op z'n minst, desondanks dat hij veel jonger was dan Dave, de beleefdheid om te antwoorden.

Den Dave trok nog eens aan zijn sigaret...

Ik vond dat hij er nogal "boertig" bij zat toen JM hem vroeg om "zorg te dragen voor zijn dochter".

Het beeld van Eddy Planckaert die met Christopher iets gelijkaardig deed, schoot onmiddellijk door mijn hoofd.
Christopher had op z'n minst, desondanks dat hij veel jonger was dan Dave, de beleefdheid om te antwoorden.

Den Dave trok nog eens aan zijn sigaret...
Mja, ik had het over Dave vs Lindsey hè. En euh ik denk dat Eddy nét iets meer angst inboezemt JM :sop:

Hier staat het programma ook soms op de laatste tijd, waarom vind ik dat zo'n goede TV? 😅

Dat weekendje Londen, waar ze die t-shirt koopt, Lindsey. Maar daarna naar den Dave belt, dat ze dat van haar eigen zelve wel betaald en voor gewerkt had? Welk werk doet zij dan?

Dave heeft zijn periode van arrogantie, zeker met die vrijgezellen avond...
Ocharme die huishulp maar goede 'vriend met die honden....

Dieje JM is precies ook maar een simpel geval, duurde geen 1 aflevering voor zijne zitmaaier stuk is en dan besteld em gewoon ne duwmaaier maar als ge hem met beide bezig zag was het net alsof ge kijkt hoe de Hulk ne legpuzzel zou doen van 10.000 stukjes.
Nog zo een paar momenten gehad met hem de laatste week da ge denkt van "ale zijde nu zo simpel" zoals bv met die gps in de auto.

Vond het ook maar weer redelijk awkward hoe em die Lyndsey daar op haar huwelijk in de kerk weer 2x vol op de mond kust.

Terug
Bovenaan