Er komt een technische berging op het eerste verdiep.
Hier zijn ze in februari in onze huidige woonst geweest, 544 EUR inclusief nieuwe filters.
Ja, zit er hier ook niet ver van, 480 hier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er komt een technische berging op het eerste verdiep.
Hier zijn ze in februari in onze huidige woonst geweest, 544 EUR inclusief nieuwe filters.
En wat kwam er allemaal uit die leidingen?Ja, zit er hier ook niet ver van, 480 hier.
En wat kwam er allemaal uit die leidingen?
Hier intussen 2 jaar ingewoond en als ik zie wat voor smurrie er al in de filters zit bij het dichtste ventilatiepunt in de keuken..
Hier was het inderdaad een smerig boeltje waardoor ze er vrij lang mee bezig geweest zijn. Ze hebben onderdelen buiten in de tuin met hogedruk reiniger afgespoeld omdat het er echt aan vastgekoekt zat. Merken wel dat onze neus 's morgens niet meer dicht zitEn wat kwam er allemaal uit die leidingen?
Hier intussen 2 jaar ingewoond en als ik zie wat voor smurrie er al in de filters zit bij het dichtste ventilatiepunt in de keuken..
, duidelijk propere lucht in huis.Gebruiken jullie dan geen dampkap ofzo?En wat kwam er allemaal uit die leidingen?
Gebruiken jullie dan geen dampkap ofzo?
Hier is het vooral de filters langs de buitenkant dat ik vaker vervangt, want de buitenlucht is best "vuil". De filters van de binnenkant zien er vrij proper uit hie. Ik schat als ik mijn buitenfilter 3 keer vervang, dat ik dan ook eens de binnen filter meepak. Zelfs dan vind ik het soms nog zonde om die mee te vervangen.
Nuja wij woonde er ook nog maar "3 jaar" in. Tegen mij hadden ze gezegd dat je normaal om de 10 jaar u kanalen eens laat reinigen.

Als je foto's heb mag je die zeker laten zien, ben dan ook wel eens benieuwd na 11 jaar.tegen ons ook, maar met de nodige procrastinatie zitten we nu aan 11 jaar ongereinigde kanalen, enkel de filters die we vervangen als de unit aangeeft dat ze aan vernieuwing toe zijn.
Ben écht benieuwd wat die camera inspectie gaat opleveren
Het internet zegt dat een vuil systeem er zo uit ziet, maar de buizen waar ik kan inkijken als ik de afdekplaten wegneem zien er totaal zo ni uit... vind ze nog vrij proper.
Vermoed dat die een foto is van de flexibel die van buiten komt en naar binnen gaat.
![]()

Toch ook weer een voordeel van houtskeletbouw, veel makkelijker om uw buizen in kwijt te kunnen.![]()
Nee hé, de buizen die naar boven en beneden lopen gaan in opbouw, eventueel in een koker. De buizen die moeten verlopen van ruimte naar ruimte doen dat via het plafond, tussen de roostering (of erdoor bij LVL of I-liggers, bij massieve roostering doe je dit best niet en kan je soms een stukje verlaagd plafond hebben). Dus wanneer je roostering hoog genoeg is, pakweg 22cm, kan daar nog meer dan voldoende minerale wol bij. Of je isoleert met de chape boven de roostering.Maar dan zit je weer met minder isolatie op die plek.

Welke ramen?Nog mensen die wachten op hun ramen? Bij ons einde oktober/begin november alles opgemeten (HOB nieuwbouw), maar nog steeds geen zicht wanneer de ramen gaan komen. Momenteel al vertraging van een dikke twee maanden.
Doordat alles al zo lang openstaat enorm veel uitbloei op de gevelsteen, echt geen zicht ... En in juli moeten we onze lening volledig hebben opgenomen.![]()
Wij hebben begin dit jaar 7 maanden moeten wachten op levering van onze ramen. Eerste inschatting was ook eerst 11 weken...Nog mensen die wachten op hun ramen? Bij ons einde oktober/begin november alles opgemeten (HOB nieuwbouw), maar nog steeds geen zicht wanneer de ramen gaan komen. Momenteel al vertraging van een dikke twee maanden.
Doordat alles al zo lang openstaat enorm veel uitbloei op de gevelsteen, echt geen zicht ... En in juli moeten we onze lening volledig hebben opgenomen.![]()
Wij hebben precies nog geluk gehad dan.Nog mensen die wachten op hun ramen? Bij ons einde oktober/begin november alles opgemeten (HOB nieuwbouw), maar nog steeds geen zicht wanneer de ramen gaan komen. Momenteel al vertraging van een dikke twee maanden.
Jaja maar uw huis waait weg hé, drie biggetjes nooit gelezen? /sToch ook weer een voordeel van houtskeletbouw, veel makkelijker om uw buizen in kwijt te kunnen.![]()
In de straat van een vriend zit een koppel al 10maanden te wachten...Nog mensen die wachten op hun ramen? Bij ons einde oktober/begin november alles opgemeten (HOB nieuwbouw), maar nog steeds geen zicht wanneer de ramen gaan komen. Momenteel al vertraging van een dikke twee maanden.