Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we werken met veel verschillende partijen dus er zal wel ergens ene de boel gaan vertragen zeker.
.Ik denk dat uw eisen in een bouwproces onrealistisch zijn.Dees heb je dus voor met die prutsers als onze aannemer:
Zo’n fratsen komen wij in heel het bouwproces tegen.
Ik heb het op de afwerking aan de trap. Veel te kort de gang doorgetegeld waardoor de lelijke cheapo garagetegel zichtbaar is tegen onze gangtegel van 120€ de m2. Trekt op niets!Ik denk dat uw eisen in een bouwproces onrealistisch zijn.
Kuisen ga je altijd moeten doen tijdens en na het bouwproces.
Ik heb het op de afwerking aan de trap. Veel te kort de gang doorgetegeld waardoor de lelijke cheapo garagetegel zichtbaar is tegen onze gangtegel van 120€ de m2. Trekt op niets!
Ocharme.Dees heb je dus voor met die prutsers als onze aannemer:
Zo’n fratsen komen wij in heel het bouwproces tegen.

Inderdaad, vraag mij serieus af wat de meerwaarde is van een SOD. Je moet alles opvolgen, controleren en laten aanpassen.Ocharme.
Dit mag je echt niet aanvaarden.
Toch wel een grote fout van uw werfleider en/of de vloerder. Er is betegeld tot aan de muur, maar een trap ligt altijd wat naar achter, ligt nooit gelijk met de muur.
Die van de trap had wel toen hij dat opmerkte, het werk kunnen stoppen en die fout doorgeven zodat het fatsoenlijk kon worden opgelost.
Maar helaas zie je dit meer en meer op den bouw en vooral bij SOD , hun eigen werk erin vlammen en niets aantrekken van de anderen![]()
Ocharme.
Dit mag je echt niet aanvaarden.
Toch wel een grote fout van uw werfleider en/of de vloerder. Er is betegeld tot aan de muur, maar een trap ligt altijd wat naar achter, ligt nooit gelijk met de muur.
Die van de trap had wel toen hij dat opmerkte, het werk kunnen stoppen en die fout doorgeven zodat het fatsoenlijk kon worden opgelost.
Maar helaas zie je dit meer en meer op den bouw en vooral bij SOD , hun eigen werk erin vlammen en niets aantrekken van de anderen![]()
Ik ben het volledig met je eensDit kan je niet verwachten. Die firma's die in dienst genomen worden door SOD firma's... dat is tegen prijzen waar men sommige heeft uitgewrongen. Je kan dan ook niet verwachten dat die firma's dan ook nog eens op hun initiatief de werken die ingepland zijn gaan niet uitvoeren. (ze kunnen dan ook nog eens verantwoordelijk gesteld worden voor vertraging of...) Het is veel logischer dat die firma gewoon zijn werken uitvoert, en als het achteraf fout is, en het is niet zijn fout dan wordt die gewoon betaald om dat terug recht te trekken. Door wie die betaald wordt, boeit hen dan echt niet.
Er zijn SOD's die werken zoals jij zegt. Maar dat zijn eigenlijk aan 1 kant de betere onder hen, die de klant centraal zetten, maar dat zijn ook degenen waar je voor beste prijs niet moet bij zijn. Dat zijn SOD's die hun onderaannemers niet uitknijpen, en hen ook een deftige verloning geven alsook in zeer veel gevallen al een lange termijn samenwerking hebben. En niet boven hun gewicht boksen (dus niet ontwikkelen om te ontwikkelen, ergo een beperkte ontwikkeling).
Een kwaliteitslabel zou zoveel miserie kunnen voorkomen. Al is dat natuurlijk niet evident...
Dit zijn leergeld fouten. En tekenen van een onervaren werfleider (of 1 die te veel dossiers tezelfdertijd heeft lopen). Of toch voor mij. Die werfleider gaat in zijn volgend dossier die fout niet meer maken.

1) Die tegelaar doet zijn taak. En dat is tegelen. Als hem niet vermeld wordt dat die dure tegel wat moet uitsteken dan volgt die gewoon het opgestelde en eventueel door de eigenaar goedgekeurde legplan. En als daar opstaat dat dat er zo moet uitzien... dan heb jij in principe geen verdere poot om op te staan. Ik zou mij daar al maar op voorbereiden... ik ben nog geen SOD tegengekomen waar het legplan niet goedgekeurd werd door de eindklant.Dien tegelaar is anders wel een serieuze referentie in de streek. Ik had van hun wel andere kwaliteit verwacht. Zeker als uw klant duurdere materiaalkeuzes maakt, het is net op de surplussen waarop ze verdienen.
Idem voor de aannemer zelf, die heeft exact ons huis op een andere locatie uitgewerkt. Voor dat budget verwacht je toch iets anders dan zo’n geklungel:
![]()
Landelijk wonen in Herent op een boogscheut van Brussel
Herent - Brusselsesteenweg Residentiel wonen op een boogscheut van Brussel, op wandelafstand van het centrum van Veltem Luxevastgoed - Manoire stijl of moderne nieuwbouw Energiezuinige woningenDeze unieke nieuwbouwwoning in Veltem bij Herent is te koop en wordt misschien wel jouw nieuwe...splendid.be
- daarom dat ik er ook over gekeken had toen je de foto postte)
. ( is ook beter voor uw gezondheid)Wij hebben geen legplan gezien, noch goedgekeurd.1) Die tegelaar doet zijn taak. En dat is tegelen. Als hem niet vermeld wordt dat die dure tegel wat moet uitsteken dan volgt die gewoon het opgestelde en eventueel door de eigenaar goedgekeurde legplan. En als daar opstaat dat dat er zo moet uitzien... dan heb jij in principe geen verdere poot om op te staan. Ik zou mij daar al maar op voorbereiden... ik ben nog geen SOD tegengekomen waar het legplan niet goedgekeurd werd door de eindklant.
2) dit is dan ook geen probleem van de aannemer. Dit is een probleem dat enkel opduikt als je 2 verschillende tegels gekozen hebt op die locatie. Ik ken persoonlijk niet zo zeer veel personen die een andere tegel kiezen voor onder de trap als diegene in de gang waar de trap uitkomt. Dus het is perfect mogelijk dat die werfleider die daaraan bezig was daar gewoon niet bij stilgestaan heeft. Functioneel maakt dat namelijk echt geen verschil uit. Een interieurarchitect zou hier echter van ontploffen en dit met een ander oog bekijken. (ik ben eerder het type werfleider- daarom dat ik er ook over gekeken had toen je de foto postte)
Ik begrijp dat je er veel geld voor neerlegt. Maar dit zijn echt geen bouwperikelen die ik als problemen categoriseer. Dit zijn details die men moet rechttrekken. Of anders gezegd, dit is niet kritisch, en zijn in mijn ogen zaken die kunnen voorvallen en waarvoor je echt nog niet uit uw vel moet voor springen of u te zwaar opjagen. ( is ook beter voor uw gezondheid)
Zolang dit het ergste is dat voorvalt, prijs u gelukkig.
Die andere tegel is van haar garage.2) dit is dan ook geen probleem van de aannemer. Dit is een probleem dat enkel opduikt als je 2 verschillende tegels gekozen hebt op die locatie. Ik ken persoonlijk niet zo zeer veel personen die een andere tegel kiezen voor onder de trap als diegene in de gang waar de trap uitkomt. Dus het is perfect mogelijk dat die werfleider die daaraan bezig was daar gewoon niet bij stilgestaan heeft. Functioneel maakt dat namelijk echt geen verschil uit. Een interieurarchitect zou hier echter van ontploffen en dit met een ander oog bekijken. (ik ben eerder het type werfleider- daarom dat ik er ook over gekeken had toen je de foto postte)

Wij hebben geen legplan gezien, noch goedgekeurd.
We gaan zien wat ze gaan doen om dit recht te trekken. Maar oplevering voor het bouwverlof zie ik daardoor niet meer gebeuren..
1) Die tegelaar doet zijn taak. En dat is tegelen. Als hem niet vermeld wordt dat die dure tegel wat moet uitsteken dan volgt die gewoon het opgestelde en eventueel door de eigenaar goedgekeurde legplan. En als daar opstaat dat dat er zo moet uitzien... dan heb jij in principe geen verdere poot om op te staan. Ik zou mij daar al maar op voorbereiden... ik ben nog geen SOD tegengekomen waar het legplan niet goedgekeurd werd door de eindklant.
Achter dien trap zit een berging, aparte ruimte tussen de garage en de hal. Kan mij geen hol schelen wat er in die berging vanonder den trap komt. Maar de hal moet naar behoren afgewerkt worden.Die andere tegel is van haar garage.
Je gaat in de garage toch geen tegel van 120€/m² leggen of parket
Iedereen legt toch in de garage een andere (goedkopere) tegel tenzij budget geen rol speelt.