Als je de post bedoeld die je denkt dat het is verdraai je toch nogal ferm wat er in staat.13 likes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de post bedoeld die je denkt dat het is verdraai je toch nogal ferm wat er in staat.13 likes.
Nee vriend, ik neem niets persoonlijk. Ik ga in tegen jouw normalisatie van die “etnische jobs” faming. Het controversiële is niet dat migranten vaker in bepaalde laagbetaalde sectoren zitten. Het controversiële is dat jij high-skilled/white-collar jobs “autochtone jobs” noemt. Je verwart oververtegenwoordiging met “dit type job hoort bij deze etnische groep”.Moet ik dat nu echt uitleggen. Dat weet toch iedereen?
De dienstensector, voornamelijk in Belgie, tout court in West Europa trekt voornamelijk de laaggeschoolden immigranten aan. Zij werken voornamelijk in transport, bediening, schoonmaak, etc. Jobs die vroeger werden uitgevoerd door autochtonen. Jobs in tech, administratie, juridisch, overheid, dokters, chirurgen etc. Waar je zeg maar een hoger diploma voor nodig hebt en meer verdient, worden vooral door de autochtone populatie uitgevoerd. Ik weet niet wat daar zo controversieel aan is? Ik denk dat je het iets te persoonlijk neemt.
Indicator van wat? Dat België demografisch verandert? Ja. Dat criminaliteit, sociale ondergang of jouw “kritische massa” daarmee bewezen is? Nee. Dat ongeveer de helft van de 0-17-jarigen geen Belg met Belgische achtergrond meer is, zegt iets over demografie. Maar jij gebruikt dat cijfer alsof het op zichzelf bewijs is van maatschappelijk falen. Gekke hersenkronkel.Zijn geen anekdotes, maar harde cijfers. Het feit dat de HELFT van de Belgische kinderen/tieners buitenlandse roots heeft is niet een indicator genoeg voor u? Het feit dat Belgie twee miljoen meer inwoners telt sinds de 2000's is geen anekdote. Alle Westerse landen hebben een vruchtbaarheidscijfer bij de autochtone bevolking die ver onder de 2,1 ligt, en dat al voor decennia. Maar toch stijgt de populatie bij alle Westerse landen.
Kan je tenminste proberen om 1 coherent verhaal te maken. You're everywhere lol. Je springt van “autochtone vruchtbaarheid ligt laag”, naar “en dus migranten vullen alles op” naar “en dus autochtone cultuur wordt opgeofferd”. De eerste twee punten zijn demografisch bespreekbaar. Het laatste is jouw (gekleurde) conclusie.Waar denk je dat die migranten vandaan komen?
Euh nee. juist niet end of story haha. Het enige waar je feitelijk een punt hebt, is dat buitenlandse gevangenen sterk oververtegenwoordigd zijn. Maar dat is niet hetzelfde als “migranten” als brede categorie (wat jij dus probeert te framen met allerlei woorden en "statistieken"), en gevangenispopulatie is niet hetzelfde als totale criminaliteit.Komaan seg. Migranten zijn oververtegenwoordigd in criminaliteit. End of story. We trekken niet de hooggeschoolden aan, maar de laaggeschoolden in Europa. Dat is het probleem. En daarom zijn de statistieken wat ze zijn.
Nergens zeg ik dat dat DE verklaring is. Ik zei letterlijk.. "deels..."
Jij ziet niet in dat we de problematiek rond eindeloze groei, pensioenen, vergrijzing in het algemeen, etc gewoon kortstondig proberen op te lossen ten koste aan de autochtone cultuur? West Europa is suïcidaal. Het individualisme, de zoektocht naar persoonlijke rijkdom, boven de stand leven, een verlies aan iets dat men gemeenschappelijk deelt... dat is waar het allemaal verkeerd loopt.
Hebben die agenten die info gekregen vooraleer ze onsite waren?Buren hebben na de initiële call van racisme naar 999 gebeld om te zeggen dat er een stabbing was en Nowak gewond op de grond lag. Dit maakt gewoon de actie van de politie gewoon nog meer bizar.
Hebben die agenten die info gekregen vooraleer ze onsite waren?