Leuke aflevering toch weer.
Wel blij dat de 2 afvallers nog terug kunnen komen want vond het te random hoe ze eruit gingen (niet op basis van merits maar puur door pech).
Ik zit op 3 mogelijke mollen:
- Yannis (35%): boogschutter (al kan dit beide richtingen uit of je die als mol wil doen of niet, maar het is in ieder geval een cruciale plek) + cruciale plek bij het port-proeven waar ze toch wel heel "toevallig" uitkwamen bij 6 als alternatief (de mol gaat altijd geweten hebben dat 6 niet bij de tips zat die aangereikt werden door de anderen).
- Kristof (35%). Idem bij het porto-proeven.
- Maxim (30%): negeert de instructies bij de molboekjes en vindt "toevallig" meteen z'n eigen molboekje.
Julie lijkt me de mol alvast niet. Heel vreemd om bewust achter te blijven achter de poort waar je impact eigenlijk quasi onbestaande is. Karla en Isabel nogal opzichtig in beeld gebracht (bij het wally-zoeken). Dries die achter blijft bij de paal, lijkt me ook niet. Wout was wel slecht met het porto-vangen maar denk toch van niet. De 2 afvallers lijkt me ook heel onwaarschijnlijk want geen impact bij de 2e proef.