Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thailand zeggen als je al bijna een week in Thailand zit kan ik ook zonder te studerenVoor mij toch nog steeds Sarah: zo net voor de deadline het beslissende land noemen dat je van buiten had geleerd... verdacht. Verder gewoon véél te veel andere kandidaten die zitten te mollen, en Hilde die nog ergerlijker werd dan ze al was. We weten nu al wie achteraf kan gaan klagen dat sociale media hard en oneerlijk kunnen zijn (maar het eigenlijk zelf gezocht heeft)

Het beslissende land is wel het land waar ze in zitten, dus als mol gokken op het feit dat de andere 3 dat niet als 1 van de eerste gaan gokken?Voor mij toch nog steeds Sarah: zo net voor de deadline het beslissende land noemen dat je van buiten had geleerd... verdacht.
Als je met de fiets aankomt en daar je koffer open doet als mol, wil je ook niet dat er nog een blaadje met 1000 euro inzit. Of als je kiest je koffer gesloten te houden, en er komt enkel met jouw koffer 1000 euro bij, weet iedereen ook waar de klepel hangt. Ze toonden dat Nimrod ook de mogelijkheid had zijn koffer te wisselen, want hij moest ook door dat tussenstuk.Het beslissende land is wel het land waar ze in zitten, dus als mol gokken op het feit dat de andere 3 dat niet als 1 van de eerste gaan gokken?
Als Mol eerst kiezen om je bedrag te kunnen veranderen, en dan voor de fiets kiezen (waardoor je koffer niet in het spel zit), is ook een rare keuze, tenzij je vol voor het psychologische gaat
Heel het seizoen gaat daar waarschijnlijk om draaien aangezien je dit jaar nooit weet wat je kan krijgen/er gaat gebeuren door die belachelijke molkoffer.Het beslissende land is wel het land waar ze in zitten, dus als mol gokken op het feit dat de andere 3 dat niet als 1 van de eerste gaan gokken?
Als Mol eerst kiezen om je bedrag te kunnen veranderen, en dan voor de fiets kiezen (waardoor je koffer niet in het spel zit), is ook een rare keuze, tenzij je vol voor het psychologische gaat
UiteraardAls de molkoffer nu NIET in het spel was, dan zouden we nu toch weten dat Hilde de mol NIET is, omdat ze niet het hoogste bedrag had?
Hoe zouden de makers daar dan zijn mee omgegaan? Door het bedrag niet aan de kijker te tonen?

Die riep terwijl ze naar die deur liep: "er mogen nog vier kandidaten door", waarna de volgende kandidaat uiteraard heel kort achter haar kwam en ze dus geen tijd heeft gehad om ongezien die koffer mee te grissen, door haar eigen schuld.Het zijn toch de 4 koffers van Pedro, Els, Sarah en Hilde die bij Gilles geraken?Ik zou trouwens zeggen dat het Sarah is, voornamelijk op basis van de treinproef.
1) Hilde komt met 4 koffers bij Gilles. De 3 anderen zijn 900 waard. Er zijn al niet veel combinaties om dat te maken (4). Wetende dat die 3 personen alledrie de tweede eliminatie overleefd hebben terwijl er twee van de drie laagste testscores bij de vorige test bij zaten, maakt dat het heel straf. Die koffers waren van Jan, Els en Sarah.
Maar... Els kan haar koffer op de trein met redelijk grote zekerheid niet gewisseld hebben en valt in elk scenario af als mogelijke mol.Die riep terwijl ze naar die deur liep: "er mogen nog vier kandidaten door", waarna de volgende kandidaat uiteraard heel kort achter haar kwam en ze dus geen tijd heeft gehad om ongezien die koffer mee te grissen, door haar eigen schuld.
Sarah en Jan kunnen wel. Sarah loopt uit die wagon, na kort anderen geholpen te hebben, wanneer ze ziet dat de twee anderen die los zijn keihard aan het helpen zijn en niet achter haar aan zullen komen. Jan was als allerlaatste los, da's ook een vrijgeleide om de koffer te nemen.
2) Bij de landen zei Sarah: "Ik weet er 11", waarna ze de hele tijd stil was toen Pedro zo goed bezig was om toen er 10 waren uit het niks met Thailand op de proppen te komen. Als mol wilt ge normaal wel het einde van die opdracht halen.
Daarboven zat Sarah in de helikopter in aflevering 1 en overtuigde ze de rest om de koffer te nemen. Als mol wilt ge daar geraken. Die koffer is belangrijk voor dit seizoen. Al was er zelfs 1 kans per aflevering om die te pakken te krijgen, dan nog wil je die als mol zo snel mogelijk hebben imo. Sarah was ook degene die zei 'we zitten op verdieping 36' toen het al te laat was. Ook weer heel typerend voor een mol.
Er zijn nog opties, waarvan Pedro de meest duidelijke is gezien waar die steeds staat en wat die doet, maar als ik nu een naam moet zeggen, zeg ik Sarah.
Toch bizar dan dat niemand anders erop kwam en dat zij wachtte tot net voor de deadline. Lijkt me echt iets voor de mol om die lijst van landen van buiten te leren.Thailand zeggen als je al bijna een week in Thailand zit kan ik ook zonder te studeren![]()
De koffers van de verliezers bij het landenspel gingen mee verder in het spel. De winnaars kregen elk een koffer van een verliezer.Het zijn toch de 4 koffers van Pedro, Els, Sarah en Hilde die bij Gilles geraken?
De 4 mensen die de test met de landen gewonnen hebben.
Er kwam toch €1000 in de pot als het lukte? Da's voor mij het enige wat enigszins tegen Sarah spreekt.Er was ook geen nadeel in die proef voor de mol om die opdracht te winnen, er gingen sowieso 4 kandidaten 1 wagon verder.
Aaah, dat stukje had ik niet gezienDe koffers van de verliezers bij het landenspel gingen mee verder in het spel. De winnaars kregen elk een koffer van een verliezer.
(en het is Rusiana en niet Els die bij die 4 zat)

Bij de obers kregen de winnaars dan elk 2 koffers van de 2 verliezers. Zo kwamen ze aan 4 koffers. Waarvaan dus 2 sowieso van het verliezende team in het landenspel waren. Dus de uiteindelijke 4 koffers waren vrij random.Aaah, dat stukje had ik niet gezien
De mol kijken en half op uw gsm zitten is echt niet goed![]()
Ik verschoot er al van dat wij het bedrag te zien kregen. Want dat is zoiets dat ze normaal niet doen. Maar dat is dus puur door die molkoffer dat we dit nu wel te zien kregen.Als de molkoffer nu NIET in het spel was, dan zouden we nu toch weten dat Hilde de mol NIET is, omdat ze niet het hoogste bedrag had?
Hoe zouden de makers daar dan zijn mee omgegaan? Door het bedrag niet aan de kijker te tonen?
Ze neemt 1000 EUR mee in de pot met haar antwoord en haar poging bij de obers was toch ook vrij zwak. Ze nam geen extra glazen mee in de hand zoals Hilde bv, een mol zou toch veel beter gebrieft geweest zijn om zoveel mogelijk glazen mee te sleuren.Er kwam toch €1000 in de pot als het lukte? Da's voor mij het enige wat enigszins tegen Sarah spreekt.
vondt ge het dan niet raar dat Hilde daar met 4 koffers zit?Aaah, dat stukje had ik niet gezien
De mol kijken en half op uw gsm zitten is echt niet goed![]()

Als de molkoffer nu NIET in het spel was, dan zouden we nu toch weten dat Hilde de mol NIET is, omdat ze niet het hoogste bedrag had?
Ze was quasi zeker dat de persoon bij Gilles toch voor het persoonlijke voordeel ging en dat de pot toch op nul ging staan.Er kwam toch €1000 in de pot als het lukte? Da's voor mij het enige wat zichtbaar tegen Sarah spreekt.

Er is 1000 euro in de pot gekomen bij de treinproef, ondanks dat Hilde haar koffer heeft ingekeken.Ze was quasi zeker dat de persoon bij Gilles toch voor het persoonlijke voordeel ging en dat de pot toch op nul ging staan.
Ik zit ook op Sarah maar bij gebrek aan beter. Ik zie eerlijk gezegd weinig kandidaten als mol, zeker na deze aflevering.
Nimrod te veel goede dingen gedaan om mol te kunnen zijn, michèle veel te afwezig om mol te kunnen zijn, etc...
Dnk ni dat het een topmol is dit seizoen![]()
Juist ja, vreemd.Er is 1000 euro in de pot gekomen bij de treinproef, ondanks dat Hilde haar koffer heeft bekeken.
Er is 1000 euro in de pot gekomen bij de treinproef, ondanks dat Hilde haar koffer heeft ingekeken.