De Mol 2022

De Mol 2022

Content dat ik correct gegokt heb voor zowel winnaar als mol. :D

Ik bedenk me net, de finale is altijd de voorlaatste aflevering, de laatste is het tonen van de beelden hoe de mol tewerk gegaan is enzo. Bij die aflevering zit het hele team ook samen om naar de finale te kijken, maar hier kon dat dus duidelijk niet. Benieuwd hoe ze het deze keer aangepakt hebben.

En mocht er een volgend seizoen komen, doe het aub terug normaal. Geen eleminaties die wegvallen, betere checks van proeven om letsels te voorkomen, en zeker geen liveact want dit was toch overrated imo. Dit seizoen is zeker niet voor herhaling vatbaar maar het concept van De Mol wel. En Vier/Goplay, fix verdomme jullie teletekst. In 10 weken voerden ze geen reet uit om hier iets aan te doen maar ze blijven wel doodleuk die TTT symbool tonen. Om dan maar begot 5 zinnen teletekst te tonen.

Dames en heren, Uma is de mol.

Ja, no shit Sherlock...we wisten dat al van int begin. Als je muziek van Kill Bill gebruikt net nadat je een nieuwe mol gekozen hebt lijkt dat een redelijke binnenkopper.

De meerwaarde van die live show ontgaat me nu ook wel eigenlijk. Een confettibom en drie saaie live acts..owkaaay.

Dames en heren, Uma is de mol.

Ja, no shit Sherlock...we wisten dat al van int begin. Als je muziek van Kill Bill gebruikt net nadat je een nieuwe mol gekozen hebt lijkt dat een redelijke binnenkopper.

De meerwaarde van die live show ontgaat me nu ook wel eigenlijk. Een confettibom en drie saaie live acts..owkaaay.
Ik heb een keer kill bill muziek gehoord in die grot. Maar dat was toch nog voordat ze een nieuwe hadden gekozen?

Voor het eerst niet verrast bij de uitslag van de mol. Sven altijd de berekende kandidaat geweest, altijd voor het geld gegaan. Bijna gekemeld met Manu? Dat zullen we dan nog wel zien.
Maar Uma was me wel duidelijk.
De persoon dat hier zei dat Yens Uma perfect getest had vorige aflevering chapeau je zat helemaal juist.
Je moet altijd geluk hebben maar de montage kon niet echt dat spel tussen Yens en Uma verbergen. Dan was het een gok van 50% :)

Heel blij met Sven als winnaar. Samen met Anke toch wel echt de sterkste kandidaat van dit seizoen.

Uma als mol, tsja. Sowieso moeilijk als je halverwege ineens die rol moet gaan spelen, maar ik verdacht eerder Yens. Ik heb Uma toch veel dingen zien doen die ik niet verwacht van een mol, maar bon ze had natuurlijk geen deftige voorbereiding. Vandaar dat ik eerder aan Yens dacht, maar die was dan weer te obvious bij momenten...

Ik heb een keer kill bill muziek gehoord in die grot. Maar dat was toch nog voordat ze een nieuwe hadden gekozen?
Geen idee wanneer die muziek gespeeld werd, maar de montage vindt pas plaats nadat er een nieuwe mol werd gekozen, hé.

Er zou trouwens scheefgepoept zijn na 1 a 2 dagen op canarische eilanden. Weet niet of dat zo gewoonlijk is, maar toch opvallend
Lol, van waar komt dit nu weer? :laugh:

Geen idee wanneer die muziek gespeeld werd, maar de montage vindt pas plaats nadat er een nieuwe mol werd gekozen, hé.
Dus kan je zo op korte termijn de kijker op het verkeerde/Philippe pad zetten maar eigenlijk wel op het juiste/Uma pad. Dan gebeurt de Philippe exit en ga je twijfelen want ja Uma was het dan toch niet in die eerste 4 afleveringen, als je het zo bekijkt nog wel slim bekeken

Zeer zwaar teleurgesteld in deze aflevering. Montage zat helemaal scheef door paleis 12 er in te betrekken. Totaal niet op het verwachte niveau.

Yens zat live te sterven op het podium. Had er medelijden mee..

Er zou trouwens scheefgepoept zijn na 1 a 2 dagen op canarische eilanden. Weet niet of dat zo gewoonlijk is, maar toch opvallend
Klinkt als roddels die wrs begonnen zijn omdat een conservatieve kijker het onkuis vond dat Bert en Uma even in hetzelfde bed sliepen

Ik kon niet live kijken, dus ik dacht net als elke week: gewoon via de go play website kijken na afloop.

Niks dus, staat niet online :unsure:
Gecombineerd met jullie reacties weet ik niet of ik nog wel moet kijken. (als het ooit online komt)

Slechtste seizoen de mol allertijden moest ook eindigen met de slechtste aflevering allertijden vermoedelijk? (die ik dan niet eens kan bekijken, lol, epic fail)

Ze hadden de kans om met deze LIVE-show iets uniek te maken en het was gewoon een aflevering van de Mol, 3 amateuristische acts en een cashgrab van Play4 via tele-voting.

Heb ik ook gehoord, iemand die'k ken, kent iemand van de productie maar langs den andere kant denk ik.. zou iemand van productie da rondvertellen 🙄

Op zich vond ik de liveshow wel nice, enkel spijtig dat een kut seizoen is

Terug
Bovenaan