De Mol 2022

De Mol 2022

Ik vind het nog ok?
Had voor erger gevreesd. De reacties van het publiek over de beelden is wel ronduit belachelijk.

Idd, een cringe-aflevering ontbrak nog dit seizoen... 😬
Ik werd ook een beetje ongemakkelijk van GDC, staat daar precies ook niet echt op zn gemak voor een live-publiek.

Dit is zo iets dat op papier tof lijkt, maar in praktijk toch een serieuze fail is.

Wat later begonnen en de eerste 15 minuten gekeken. Wat is dit voor rommel?
Alles wat ik haat aan Vlaamse tv komt hier naar boven.

Waarom die irritante lach uit paleis 12 hele tijd? Pff

Wat later begonnen en de eerste 15 minuten gekeken. Wat is dit voor rommel?
Alles wat ik haat aan Vlaamse tv komt hier naar boven.

Waarom die irritante lach uit paleis 12 hele tijd? Pff
Het enigste wat nog ontbreekt is iemand die overbodige tweets of andere sociale media berichten overloopt 😆

Allez hun laatste 5 vragen mogen ze nog invullen met informatie van alle beelden en alle online speur communities spoilers etc. Ze kunnen dus zelfs hopen beelden en reacties gebruiken die gefilmd zijn waar ze niet zelf bij waren. Vreemd wel. Uniek. Oneerlijk?
Bwa, zij zijn daar wel 24/7 geweest en dan hebt ge sws meer gezien als al die analisten bijeen

Ge hebt niet gezien hoe iemand reageert als ze hem vroegen “wil jij de mol zijn”, ge hebt niet gezien hoe de anderen de knoppen niet vinden, hoe de anderen twijfelden bij kiezen van pasvragen, wie de anderen gezegd hebben dat zij verdacht vinden (cfr Sven die zei “ik heb alles op Manu gezet”) etc etc.

Niemand van de kandidaten had gerekend dat dit publiek gemaakt zou worden voor de andere kandidaten en allemaal nog gebruikt kon worden in de finale.
Andere jaren was de kritiek 'er zijn zoveel proeven in aparte groepjes dat je nooit alles gezien kan hebben' dat is hier wel tenietgedaan. Dat dat iets cooler had geweest in het pre-internet tijdperk tuurlijk. En voort zelfde gaan een aantal van die vragen over de laatste aflevering en dan staat ook het internet schaakmat.

Terug
Bovenaan