De Mol 2022

De Mol 2022

Als het te complex is dan laat je dat toch mensen zonder ervaring niet doen.

Ik ben exact hetzelfde. Ik zou het ook tien keer navragen. En je wilt vooral uzelf niet ontgoochelen door dan niet te gaan springen.
Wie weet kregen ze eerst nog een uitgebreide uitleg over hoe springen en al.

daag

een schande inderdaad, hoe durven ze. Nu nog verder met een miscast, ene die mentaal uitgecheckt heeft, ene die maar wat zit te zagen en een tweedekeus mol? Niemand zou nog mogen kijken, anders leren ze het nooit.
Dat soort proeven zijn gewoon veel te gevaarlijk. Dat doe je toch niet. En al zeker niet met een idiote instructeur als dit. "jump and throw rope". Hoe onduidelijker kan je zijn.

Wie weet kregen ze eerst nog een uitgebreide uitleg over hoe springen en al.
Als dat zo is, dan zou ik het graag willen weten, want nu lijkt het alsof ze dat mega onvoorbereid hebben gedaan.

Ik vraag me af wat er gebeurt zou zijn als zij de eerste was die sprong en daar dan haar elleboog brak en ligamenten scheurde.
Waarschijnlijk business as usual en gewoon het spel verder laten gaan en de rest laten springen. Zoals vorige keer.
Dan had Sven sowieso niet meer gesprongen, want dan kruipt dan in je hoofd. En Sven was al heel onzeker. Als ik bijvoorbeeld dat weet, dan haak ik ook 100% af, los van of het 1000 euro of 2 pasvragen zijn, maar dan haak ik daar af als ik daar in die positie zou staan na Anke.

Ik vraag me af wat er gebeurt zou zijn als zij de eerste was die sprong en daar dan haar elleboog brak en ligamenten scheurde.
Waarschijnlijk business as usual en gewoon het spel verder laten gaan en de rest laten springen. Zoals vorige keer.
Lijkt me logisch

Als het te complex is dan laat je dat toch mensen zonder ervaring niet doen.

Ik ben exact hetzelfde. Ik zou het ook tien keer navragen. En je wilt vooral uzelf niet ontgoochelen door dan niet te gaan springen.
Het is niet complex. Je springt en smijt het weg.
Daarnaast is de kans gewoon heel groot dat ze allevijf gewoon een gezamelijke instructie hebben gekregen.
Pas op, ik zou ook verwachten dat er een beter systeem kan zijn dan dit. Maar dan zou dat er wel zijn zeker?

't Is nogal unfair om die instructeur af te rekenen op die twee seconden dat hij in beeld is.

Mochten ze elke week zo mensen met breuken hebben, zouden ze die activiteit ook niet meer aanbieden aan toeristen lijkt mij

Daarnaast is de kans gewoon heel groot dat ze allevijf gewoon een gezamelijke instructie hebben gekregen.
Pas op, ik zou ook verwachten dat er een beter systeem kan zijn dan dit. Maar dan zou dat er wel zijn zeker
Tgoh. Springen en weggooien, is dat dan net voor ge spring of als ge al in de lucht zijt? Heel duidelijk was dat toch niet.

Pas op, ik zou ook verwachten dat er een beter systeem kan zijn dan dit. Maar dan zou dat er wel zijn zeker?

't Is nogal unfair om die instructeur af te rekenen op die twee seconden dat hij in beeld is.

Mochten ze elke week zo mensen met breuken hebben, zouden ze die activiteit ook niet meer aanbieden aan toeristen lijkt mij
Kan idd heel goed zijn dat ze een duidelijke uitleg hebben gehad off screen natuurlijk. Maar ik zou echt nooit van mijn leven voor het eerst van een klif springen met behulp van een systeem waar ik ZELF ook nog iets (blijkbaar heel) belangrijk moet uitvoeren in de sprong. Als het gewoon springen en niks doen is, zou ik het wel meer vertrouwen.

Voor de rest vond ik het wel leuke proeven allemaal. Die time loop was tof gedaan met al die acteurs

Is gewoon onvoorzichtig, da zou nooit mogen kunnen dat met zo'n adrenaline opdracht er dingen kunnen mislopen zoals uw arm breken. Is al even onvoorzichtig als midden in een groep op een oneffen woestijn gebied vol stenen ineens zeggen "de vloer is lava 5 - 4 -3 ...".
Dat niet alleen. Ge zit met een klok die aftikt, een camera op u snoet en nog wat groepsdruk erbij. Dat allemaal en tirnduizend dingen die door u hoofd flitsen. Kies dan eerder voor een bungee spring waar ge gewoon moet springen.

Mannekes, alle rampspoed die ze de afgelopen 9 seizoenen hebben kunnen ontlopen komt met hun jubileumeditie dubbel en dik terug. Zo ongelofelijk zuur voor Anke, de rest van de deelnemers en de crew. Da's geen kleine kwetsuur, dat kruipt wel in de kleren van de crew.

Vond het verder wel weer een zeer goede aflevering, met leuke proeven, leuke sfeer, ... en alle kandidaten waren vandaag ook gewoon goed. Zo ontzettend jammer dat het dan zo moet eindigen.

Mja, Anke die nog checkt van wat te doen, die instructeur "ja springen en loslaten" (ofzo).

Maar waarom verzonnen ze geen systeem waar het enkel springen is he. Maar ik ken niks van dat springen, dus veel kritiek kan ik er niet over geven.
Slaat sowieso nergens op dat je zoiets moet vasthouden en loslaten bij zo'n sprong. Normaal moet dat inderdaad enkel springen zijn.

Nu krijg je dus zoiets, want op zo'n momenten paniekeren veel mensen en vergeten ze wat je moet doen.

Heel slecht systeem en doodzonde voor Anke.

Wat een seizoen.. Voor hetzelfde geld mochten ze een derderangsmol uit hun hoed toveren.

Als ze al hun proeven eerst zelf testen om blessures te voorkomen dan zou die tester van mij ook zijn c4 mogen komen halen samen met degene die de mol gecast hadden. Wat een krakkemikkig ding was dat eigenlijk.

Het ergste is nog dat de beste kandidaat er nu uit ligt en grote kans had op de finale met die pasvragen.

Terug
Bovenaan