RiCOManiaC
Well-known member
Nu verwacht ik ook dat Manu De Mol gaat winnen of gaat zijn om het seizoen nog slechter af te sluiten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet Anke haar fout dat ze haar elleboog heeft gebroken. Maar die instructeur (van wat we te zien krijgen) is zo ongeïnteresseerd en passief.Uniek is dit seizoen wel: al 3 eleminaties niet doorgegaan door 2 blessures en ne mol met mentale problemen. Ik neem het geen van hen 3 kwalijk, maar de spanning is wel ver te zoeken zo.
Ik mag hopen dat ze daar met deftige verzekeringen werken.Betaalt de mol trouwens de ziektekosten voor haar elleboogbreuk dan, of is het uit eigen zak?
Gewoon doen en niet nadenken is sowieso wél de juiste insteek. Als ge nadenkt van "ik moet dat hier op het juiste moment wegsmijten", komt het zeker niet goed. Ik vermoed dat Anke er wel te veel is bij blijven nadenken. Uiteraard wist ze al heel lang dat ze dat ding moest wegsmijten, maar vraagt het nog een keer als bevestiging. Te veel twijfel.Als je denkt dat het dieptepunt al bereikt is, dan blijkt dat we nog dieper gaan, letterlijk dan.
Wat een kutinstructeur ook. Als je al niet duidelijk bent in uw uitleg, moet je dat ook niet gaan doen.
Voor al de mensen die continu zeggen: "gewoon doen en niet nadenken". Voila. Hier is waarom je het niet zou moeten doen.
Gaat uit de groepspotBetaalt de mol trouwens de ziektekosten voor haar elleboogbreuk dan, of is het uit eigen zak?
De perfecte molsabotageGaat uit de groepspot

Ik vond die uitleg zo raar en vaag, "jump and throw rope" of zoiets. Ge zag dat dat ding ergens verstrikt in is geraakt en dat dat de val abrupt heeft gestopt. Moet pijnlijk zijn amai. Wat een kutsysteem is dat ook??Mja, Anke die nog checkt van wat te doen, die instructeur "ja springen en loslaten" (ofzo).
Maar waarom verzonnen ze geen systeem waar het enkel springen is he. Maar ik ken niks van dat springen, dus veel kritiek kan ik er niet over geven.
daagIk denk dat dit echt het einde is van "de mol". En ik vind het een schande dat ze dit nog durven uitzenden ook. Ik heb het nog een kans gegeven na de mol die opgeeft, maar voor mij is dit echt het punt waar ik afhaak. Ik kijk niet meer. Ook de volgende seizoenen niet, bye.
Idem Anke…Ik had Anke als hoofdverdachte maar ik had ook niet echt een idee. Sowieso wel spijtig dat je zo het programma moet verlaten.
En wederom: leuke proeven. Ik vind niet dat er veel te klagen valt de laastste eps.

Mja, Anke die nog checkt van wat te doen, die instructeur "ja springen en loslaten" (ofzo).
Maar waarom verzonnen ze geen systeem waar het enkel springen is he. Maar ik ken niks van dat springen, dus veel kritiek kan ik er niet over geven.
Als het te complex is dan laat je dat toch mensen zonder ervaring niet doen.Gewoon doen en niet nadenken is sowieso wél de juiste insteek. Als ge nadenkt van "ik moet dat hier op het juiste moment wegsmijten", komt het zeker niet goed. Ik vermoed dat Anke er wel te veel is bij blijven nadenken. Uiteraard wist ze al heel lang dat ze dat ding moest wegsmijten, maar vraagt het nog een keer als bevestiging. Te veel twijfel.
Anke was al van in de vroege afleveringen een van mijn lievelingskandidaten. Helaas van de onfortuinlijke exit.
Ik vond het wel drie erg goeie opdrachten, zeker die met de tijdslus.