De Mol 2022

De Mol 2022

Imo is een mix van kandidaten nodig om alles boeiend te maken en ook om vermoedens van wie de mol is tot bij iedereen te laten gaan.

Manu heeft inderdaad domme dingen gedaan en gezegd. Maar genoeg mensen vroegen zich af of het oprecht was of niet. Dat maakt het net leuk. Steek daar gerust af en toe een kalf tussen, een wereldvreemde huismoeder, een grofgebekte boer, ... Maar besef als kijker vooral dat het tv is dat je kijkt, maar het zijn wel mensen die je afzeikt. En doe dat gerust, want die mensensmijten zich wetens en willens op tv en iedereen heeft recht op zijn mening. Maar om daar nu in sommige gevallen zo op te fixeren is ook wel wat trop. :unsure:

Soit, volgende aflevering please.

En da's niet leuk he. Da's net mijn punt.

Ik heb niks tegen u btw, ik heb geen idee wat ge buiten dit nog over kandidaten hebt gezegd. We zijn even goeie vrienden hierna. Ik deed dit enkel om een algemeen punt te maken.
Its ok :) Maar kga mij prolly weer niet kunnen inhouden volgende week hoor. Dermee weet ge het al :)

Vond ik wel een geinige proef: ne keer een minimum aan details en de hele scene opnieuw laten afspelen. Moest goed lachen toen de Gilles daar tegen de lucht zat te praten met Yens die achter hem staat te lachen. :D

Maar allez. Al bijna meer kandidaten eruit door ongevallem dan doot eliminaties. Wat een seizoen. En als kers op de taart, een mol dat opgeeft:rofl:

Maar gvd toch !!!! Zooooo klote voor Anke dat ze haar elleboog gebroken heeft... Kvond die echt de max uiteindelijk. Maar nu zit die verdomde Manu daardoor nog altijd in het spel ook..... Wat een kloteseizoen....

Terug
Bovenaan