De Mol 2022

De Mol 2022

Het verandert ook niks aan het feit dat jij zegt dat Manu alleen maar shit krijgt door vooroordelen en dat dit niet zou geweest zijn bij "een andere" persoon of "een andere" vrouw. Wat die "vooroordelen" dan betekenen of wat die "andere" dan betekent dat laat je volledig tussen de lijnen, maar als iemand zeg stop met de racisme kaart te trekken dan weet je plots van niks zeg ik wat er niet staat en ben ik simpel van geest. Ja hallo.

Nee dan zou er net zozeer geroepen zijn dat dit een irritante luide bitch is (aka Jolien, maar die was wel niet dom) is, en dan zou men in plaats van de racismekaart te trekken de vrouwkaart getrokken hebben "als zij een man was geweest dan....". Is dit je eerste keer in de mol thread?
Dat sfeerke van mensen afkraken waar gij het over hebt is anders wel iets dat door zeikstralen gelijk u gecreëerd wordt en geen natuurwet.

Er is geen enkel objectief onderscheidend kenmerk aan Manu om haar als méér dom/onhandig te aanschouwen dan al de andere kandidaten (uit de vorige seizoenen).
De attitudes die kijkers hebben tegenover Manu zijn zuiver het resultaat van vooroordelen en die zijn op hun beurt gebaseerd op niets.

Stop toch eens met voor het minst de racisme kaart te trekken zonder u ergens op te baseren ffs.
Ik vind die kritiek op Manu ook niet terecht maar zo zijn er elk seizoen wel mensen die hier kritiek krijgen waar ik het niet mee eens ben.

Het enige wat hier op niets is gebaseerd is uw conclusie dat het ook maar iets met huidskleur te maken heeft.

Stop toch eens met voor het minst de racisme kaart te trekken zonder u ergens op te baseren ffs.
Ik vind die kritiek op Manu ook niet terecht maar zo zijn er elk seizoen wel mensen die hier kritiek krijgen waar ik het niet mee eens ben.

Het enige wat hier op niets is gebaseerd is uw conclusie dat het ook maar iets met huidskleur te maken heeft.
Hallo, ik ben Kay-Gell en ik negeer de afgelopen pagina's en lees dingen die er niet staan.

Ja, jongens.
Niveau, hoor. Totaal ongefundeerde zaken spuien en dan op zo een manier reageren als ge er op gewezen wordt.

Ik zal hier zondag nog wel es terug komen kijken als dat de manier moet zijn om met mekaar om te gaan.
Veel molplezier nog se!

Klopt :p hij zei buon giorno ipv buenos dias. Wat allebei al sowieso fout zou zijn want het was avond.

Edit: ah oei, ik had je post niet gezien @JorisBlack :D ik zou zweren dat hij het in het Italiaans had gezegd. Het is idd wel zo zoals jij zegt. Je kan als buitenlander perfect Italiaans/Spaans/Frans spreken, je valt sowieso door de mand als je geen rekening houdt met of het ochtend of avond is.
Ik ben het speciaal gaan opzoeken!

Screenshot_20220420-114118.png

Er is geen enkel objectief onderscheidend kenmerk aan Manu om haar als méér dom/onhandig te aanschouwen dan al de andere kandidaten (uit de vorige seizoenen).
De attitudes die kijkers hebben tegenover Manu zijn zuiver het resultaat van vooroordelen en die zijn op hun beurt gebaseerd op niets.
Dat is zever.

Elk seizoen zijn er wel kandidaten die ik als niet intelligent beschouw, en zij past in dat rijtje, maar dat is niet echt een probleem. Hoe ze overkomt op tv en haar gedragingen, daar erger ik mij wel aan. En dat heeft niets met vooroordelen te maken.

Hoe ze zich gedraagt in de buggy... stel u voor dat ge daar naast zit.
De koker open draaien
Niet zeggen waarom ze die andere koker apart legt
Haar redeneringen wanneer ze koppel was met Yens

En dan vergeet ik nog dingen waarschijnlijk. Allemaal ergerlijk om naar te kijken. Allez ik vind dat toch. Anderen misschien niet. Maar om dan te zeggen dat dat door vooroordelen komt...

Elke aflevering hoop ik dat ze er uit ligt. Voor mijn kijkplezier en dat ze niet al te veel bagger over zich heen krijgt (en ik besef dat ik daar nu hier ook wat aan toe bijdraag)

- doet uit de hoogte over 'domme mensen'
- gebruikt 'zich irriteren'

Ok dan :unsure:
Gewoon de dingen benoemen zoals ze zijn is imo niet uit de hoogte doen hoor.

Het één sluit het ander niet uit he. Jens vond ik ook niet the sharpest tool in the shed, maar dat is een kerel met wie ik wel eens een pint wil gaan pakken.

Gewoon de dingen benoemen zoals ze zijn is imo niet uit de hoogte doen hoor.

Het één sluit het ander niet uit he. Jens vond ik ook niet the sharpest tool in the shed, maar dat is een kerel met wie ik wel eens een pint wil gaan pakken.
Gij maakt een achterlijke taalfout, dus ge zijt dom, en dan mag ik dat net zoals gij benoemen. Voor u is iemand dom omdat die meegaat in een verhaal van een reis naar Duitsland via Lanzarote, of spreekt over 'Mericulus' ipv over Mercurius. Voor mij is iemand dom als die spreekt over 'zich irriteren'.

Of werkt het zo niet en moogt gij enkel bepalen op basis waarvan iemand dom mag genoemd worden?

Het punt dat ik hiermee wil maken, is dat het (online) gezeik op kandidaten wel eens mag ophouden.

Gij maakt een achterlijke taalfout, dus ge zijt dom, en dan mag ik dat net zoals gij benoemen. Voor u is iemand dom omdat die meegaat in een verhaal van een reis naar Duitsland via Lanzarote, of spreekt over 'Mericulus' ipv over Mercurius. Voor mij is iemand dom als die spreekt over 'zich irriteren'.

Of werkt het zo niet en moogt gij enkel bepalen op basis waarvan iemand dom mag genoemd worden?

Het punt dat ik hiermee wil maken, is dat het (online) gezeik op kandidaten wel eens mag ophouden.
Ik trek mijn conclusies uit veel meer dan dat alleen, maar ik ga hier echt geen epistel over schrijven. Je doet trouwens net hetzelfde als ik nu.

En als je geen online gezeik wil lezen zit je wel een beetje verkeerd op een forum vrees ik. Iedereen mag zijn mening hier zeggen.

Ik trek mijn conclusies uit veel meer dan dan alleen, maar ik ga hier echt geen epistel over schrijven. Je doet trouwens net hetzelfde als ik nu.

En als je geen online gezeik wil lezen zit je wel een beetje verkeerd op een forum vrees ik. Iedereen mag zijn mening hier zeggen.
En da's niet leuk he. Da's net mijn punt.

Ik heb niks tegen u btw, ik heb geen idee wat ge buiten dit nog over kandidaten hebt gezegd. We zijn even goeie vrienden hierna. Ik deed dit enkel om een algemeen punt te maken.

Terug
Bovenaan