De Mol 2022

De Mol 2022

Ik snap nog steeds niet waarom Manu eerst zegt (allez eerst wil ze niet zeggen waarom) dat ze een koker heeft aan de kant gelegd omdat ie reeds is opengedaan en dan plots daarna op het einde afkomt met de uitleg dat ze niet wist dat de kokers niet mochten opengedaan worden. Ofwel heel obvious proberen mollen maar niet slim genoeg of gewoon niet slim genoeg?

Daarna speelde ze wel de paintball proef perfect

Laatst bewerkt:
Ik snap nog steeds niet waarom Manu eerst zegt (allez eerst wil ze niet waarom) dat ze een koker heeft aan de kant gelegd omdat ie reeds is opengedaan en dan plots daarna op het einde afkomt met de uitleg dat ze niet wist dat de kokers niet mochten opengedaan worden. Ofwel heel obvious proberen mollen maar niet slim genoeg of gewoon niet slim genoeg?

Daarna speelde ze wel de paintball proef perfect
Manu is eigenlijk super slim maar speelt dom. Ze heeft Philippe'ke uit het spel gepest tijdens de maanproef om nu zelf mol te kunnen zijn. Schaakmat.

Mijn vriendin noemt me ook een haatsmurf als ik me luidop erger aan Manu tijdens het bekijken van de afleveringen maar bij de paintball proef doet ze het gewoon goed. En of ze nu bewust fouten maakt om haar zelf verdacht te maken of niet.. Het stoort me sowieso want ik ben nog een 'naïeve' kijker die wil dat alle kandidaten gaan om de proeven te laten slagen. De tactiek dat sommige kandidaten expres fouten maken vind ik gewoon hatelijk.

Laatst bewerkt:
Zoiets. Lijkt me wel een aimabele kerel. Alleen door wat montage misschien niet goed overgebracht, maar dat valt wel meer voor op tv.
Dit dus. Bij elke deelnemer is er montage.
Bij Bert is dat "een aimabele kerel door montage niet goed is overgebracht".
Bij Manu is dat "gewoon een achterlijke, totale miscast, enorm irritant"

Dat is hier elk jaar wel iets met gezeik over 'ja omdat het een vrouw is zeker' :tongue:
Vorig jaar had ik dat met Philip (blanke man), dit jaar met Emanuelle (zwarte vrouw), dus bij mij maakt het in ieder geval niet uit. Ik kan me aan iedereen ergeren, ongeacht geslacht of huidskleur :unsure:

Check out haar laatste foto’s op haar Instagram … 😍
Daaamn. Het leven is niet eerlijk soms... spoedarts, mol, moeder, en met die looks... wat een topvrouw!

Zoiets. Lijkt me wel een aimabele kerel. Alleen door wat montage misschien niet goed overgebracht, maar dat valt wel meer voor op tv.
Bert was de enige bij wie ik in het begin al dacht: daar zou ik gerust een pint mee gaan willen pakken.

Misschien had ik het fout gehoord, maar groette Bert op het einde van de aflevering de taxi-chauffeur in het Italiaans? :unsure:
Denk dat het Spaans was, "buenos dias". Wat grappig was voor degenen die Spaans kunnen spreken, want dat zeg je niet 's avonds (betekent eigenlijk 'goeie morgen'). Moet dus 'buenas noches' zijn.

Ik wacht nog altijd op het seizoen dat ze er meerdere mensen van kleur insteken en niet ééntje omdat het moet. Misschien kunnen ze dan ook eens een absolute topper casten, die intelligentie en welbespraaktheid ademt want die zijn er genoeg. Dan kan het gekap hier misschien eens stoppen :nono:.
Bahador was nochtans 1 van de sterkste kandidaten allertijden naar mijn mening.

Ik wacht nog altijd op het seizoen dat ze er meerdere mensen van kleur insteken en niet ééntje omdat het moet. Misschien kunnen ze dan ook eens een absolute topper casten, die intelligentie en welbespraaktheid ademt want die zijn er genoeg. Dan kan het gekap hier misschien eens stoppen :nono:.
Bahador al vergeten? Topkerel dat.

We mogen ons toch nog irriteren aan domme mensen hoop ik?

Misschien had ik het fout gehoord, maar groette Bert op het einde van de aflevering de taxi-chauffeur in het Italiaans? :unsure:
Klopt :p hij zei buon giorno ipv buenos dias. Wat allebei al sowieso fout zou zijn want het was avond.

Edit: ah oei, ik had je post niet gezien @JorisBlack :D ik zou zweren dat hij het in het Italiaans had gezegd. Het is idd wel zo zoals jij zegt. Je kan als buitenlander perfect Italiaans/Spaans/Frans spreken, je valt sowieso door de mand als je geen rekening houdt met of het ochtend of avond is.

Het verandert ook niks aan het feit dat jij zegt dat Manu alleen maar shit krijgt door vooroordelen en dat dit niet zou geweest zijn bij "een andere" persoon of "een andere" vrouw. Wat die "vooroordelen" dan betekenen of wat die "andere" dan betekent dat laat je volledig tussen de lijnen, maar als iemand zeg stop met de racisme kaart te trekken dan weet je plots van niks zeg ik wat er niet staat en ben ik simpel van geest. Ja hallo.

Nee dan zou er net zozeer geroepen zijn dat dit een irritante luide bitch is (aka Jolien, maar die was wel niet dom) is, en dan zou men in plaats van de racismekaart te trekken de vrouwkaart getrokken hebben "als zij een man was geweest dan....". Is dit je eerste keer in de mol thread?
Moesten we een tv-programma maken met de leden van dit forum weet ik in elk geval wie er door het publiek als "irritante luide bitch" zal bestempeld worden :sarcastic:.

Doe eens normaal zeg. Kan jij vijf seconden naar een programma kijken zonder deelnemers het ene verwijt na het andere naar hun hoofd te slingeren? Als ik me goed herinner ben jij degene die vorig jaar pas bij het programma Klopjacht doorhad dat niet alles wat je op tv ziet echt is. Misschien moet je dan eerst even in de spiegel kijken vooraleer je de stoere Jan uithangt op het internet en mensen die je niet kent uitmaakt voor domheid en al de rest.

Mijn vriendin noemt me ook een haatsmurf als ik me luidop erger aan Manu tijdens het bekijken van de afleveringen maar bij de paintball proef doet ze het gewoon goed. En of ze nu bewust fouten maakt om haar zelf verdacht te maken of niet.. Het stoort me sowieso want ik ben nog een 'naïeve' kijker die wil dat alle kandidaten gaan om de proeven te laten slagen. De tactiek dat sommige kandidaten expres fouten maken vind ik gewoon hatelijk.

En dan hebben we het hier nog maar over een spel, hé Agony. Hoe dikwijls zou dit in het 'echte leven' gebeuren, dat bijvb de ene collega een fout maakt/informatie niet doorgeeft om de andere in discrediet te brengen?

Hier vind ik dit een toelaatbare tactiek en het is aan de kandidaten/ons om daar onze conclusies uit te trekken.

En dan hebben we het hier nog maar over een spel, hé Agony. Hoe dikwijls zou dit in het 'echte leven' gebeuren, dat bijvb de ene collega een fout maakt/informatie niet doorgeeft om de andere in discrediet te brengen?

Hier vind ik dit een toelaatbare tactiek en het is aan de kandidaten/ons om daar onze conclusies uit te trekken.
Akkoord hoor. Ze mogen het ook zo spelen (deel van het spel) en begrijp die tactiek. Maar het pakt wat fun voor mij weg als kijker. Eerste editie dat ik ook niet bewust zoek achter de mol.

Akkoord hoor. Ze mogen het ook zo spelen (deel van het spel) en begrijp die tactiek. Maar het pakt wat fun voor mij weg als kijker. Eerste editie dat ik ook niet bewust zoek achter de mol.
Ik doe dat al jaren niet.
- (ga beginnen met de belangrijkste reden): ik ben daar te lomp voor.
- neemt voor mij een deel van het kijkplezier weg (terwijl je zit te speuren, zie je bepaalde leuke dingen niet).
- er wordt in de uitzending getoond wat men wil (het moeilijk blijven maken behoudt kijkers en houdt zoals hier discussies levendig).

Ik gun iedereen die het wél wil proberen om de mol te vinden zijn plezier.

En hou nu op om 'den ene tegen den andere te doen of ge slimmer zijt'. We zijn hier allemaal maar gewone beyond gamerkes en als sommigen hier zo de wijsheid in pacht hebben, hoe komt het dan dat jullie zich niet kandidaat stellen, wat zeg ik: hoe komt het dan dat de makers jullie niet (blijven) smeken om eens een keer mol te zijn?

Denk dat het Spaans was, "buenos dias". Wat grappig was voor degenen die Spaans kunnen spreken, want dat zeg je niet 's avonds (betekent eigenlijk 'goeie morgen'). Moet dus 'buenas noches' zijn.

Klopt :p hij zei buon giorno ipv buenos dias. Wat allebei al sowieso fout zou zijn want het was avond.

Edit: ah oei, ik had je post niet gezien @JorisBlack :D ik zou zweren dat hij het in het Italiaans had gezegd. Het is idd wel zo zoals jij zegt. Je kan als buitenlander perfect Italiaans/Spaans/Frans spreken, je valt sowieso door de mand als je geen rekening houdt met of het ochtend of avond is.

Er was iets foutgelopen waardoor ze die beelden waarbij hij in de wagen stapt de ochtend erop hebben moeten filmen. Zonsopgang of ondergang, geen kat die het ziet.

Zo zie je maar, hoe ze iemand kunnen overbrengen door montage.

Ik doe dat al jaren niet.
- (ga beginnen met de belangrijkste reden): ik ben daar te lomp voor.
- neemt voor mij een deel van het kijkplezier weg (terwijl je zit te speuren, zie je bepaalde leuke dingen niet).
- er wordt in de uitzending getoond wat men wil (het moeilijk blijven maken behoudt kijkers en houdt zoals hier discussies levendig).

Ik gun iedereen die het wél wil proberen om de mol te vinden zijn plezier.

En hou nu op om 'den ene tegen den andere te doen of ge slimmer zijt'. We zijn hier allemaal maar gewone beyond gamerkes en als sommigen hier zo de wijsheid in pacht hebben, hoe komt het dan dat jullie zich niet kandidaat stellen, wat zeg ik: hoe komt het dan dat de makers jullie niet (blijven) smeken om eens een keer mol te zijn?

Vroeger hield ik in een excel bij welke kandidaat zich waar plaatste bij welke opdracht (en of dat ook de plaats zou zijn waar ik als mol zou willen zitten) en een overzicht van de momenten waar een kandidaat geld binnen haalde op een moment dat het niet verdacht ging zijn mochten ze het niet doen.

Vond dat toen een extra element geven aan het kijken van de mol. Maar heb daar nu de tijd niet meer voor en gewoon 'meh'.

Vroeger hield ik in een excel bij welke kandidaat zich waar plaatste bij welke opdracht (en of dat ook de plaats zou zijn waar ik als mol zou willen zitten) en een overzicht van de momenten waar een kandidaat geld binnen haalde op een moment dat het niet verdacht ging zijn mochten ze het niet doen.

Vond dat toen een extra element geven aan het kijken van de mol. Maar heb daar nu de tijd niet meer voor en gewoon 'meh'.
Wow! Dan WAS je wel écht gemotiveerd om de mol te vinden. (Dank je Quo Vadis!)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan