Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze beeldden kameel uit in de hoop kaneel te krijgen. De coördinatoren verstaan gewoon kameel en sturen daarom die kameel naar de keuken. per toeval had die kameel ook die dessertwijn bij.Kan iemand de kameel en kaneelstokjes eens uitleggen? Ik heb de situatie duidelijk maar met een half oog bekeken op tv
) en zo de dessertwijn tot daar konden lokken. Hoe moesten de kandidaten anders die wijn vinden, die ze ook nodig hadden voor het gerecht?Wat is daar nu raar aan? Ik heb mij ook al ingeschreven voor de mol, en niets van gehoord. Ze hebben mij wel nog gebeld voor een ander programma (maar niet op ingegaan).. Plus ook nog eens dat Parship-interview voor "een nieuw spelprogramma"? Allez ja. Na verloop van tijd moeten er toch kleine belletjes beginnen te rinkelen, neen?
Dus ja, je maakt mij niet wijs dat de Jens helemaal van niets wist.
Voor temptation?Ze hebben mij wel nog gebeld voor een ander programma (maar niet op ingegaan).
Haha, neen.Voor temptation?
"Waar voor je geld" denk ik, op vtm.Haha, neen.
Wel zoiets datingachtig dat ge in het huis van de ander rondloopt of gaat wonen ofzo om er een beeld van te vormen?
Leek mij heel dwaas en dacht dat ze het idee gewoon hadden afgevoerd, maar ik vertelde het onlangs aan een collega en zij zei dat zo'n programma binnenkort zal beginnen.

Dit. Ik dacht toch echt dat iedereen dat direct fits had.Die kameel - kaneel verwarring was toch op geanticipeerd door de makers hoor. Ze wisten dat er een grote kans was dat ze kaneel zouden uitbeelden als kameel (hoe anders? Een kannetje en een paling?) en zo de dessertwijn tot daar konden lokken. Hoe moesten de kandidaten anders die wijn vinden, die ze ook nodig hadden voor het gerecht?
Ah zo een beetje als room raiders vroeger op mtv.Haha, neen.
Wel zoiets datingachtig dat ge in het huis van de ander rondloopt of gaat wonen ofzo om er een beeld van te vormen?
Leek mij heel dwaas en dacht dat ze het idee gewoon hadden afgevoerd, maar ik vertelde het onlangs aan een collega en zij zei dat zo'n programma binnenkort zal beginnen.
Vraag je liever af welke slimmerik het een goed idee vond om Emmanuelle of Sven te casten. 't Was die 2 of 3 zakken patatten. Ik ben ervan overtuigd dat we meer plezier gingen vinden in de patatten.

Ik zat gisteren te kijken naar de aflevering van zondag en dacht "fuck it, da kan ik ook". Ik heb geen kloten fysiek maar die zal toch beter zijn dan de zwakste dit jaar.
Eerlijk gezegd denk ik bij sommige kandidaten ook wel: why the fuck ben ik dan nooit geselecteerd om mee te doen en zij wel?
Emmanuelle valt nog mee vind ik, maar Sven (en Nele)? Het is raar om te zeggen, maar ik schat mezelf toch sympathieker in![]()
Misschien was het net de bedoeling om ook wat minder sympathieke klunzen mee te nemen.
Eerlijk gezegd denk ik bij sommige kandidaten ook wel: why the fuck ben ik dan nooit geselecteerd om mee te doen en zij wel?
Emmanuelle valt nog mee vind ik, maar Sven (en Nele)? Het is raar om te zeggen, maar ik schat mezelf toch sympathieker in![]()
Volgens mij zoeken ze eerder bepaalde profielen ipv te kijken naar hoe slim iemand is.
Het is de bedoeling om het gevoel te geven dat zowel jijzelf, als uw vader als Jeanine van op den hoek aan dit programma kan meedoen.Misschien was het net de bedoeling om ook wat minder sympathieke klunzen mee te nemen.
Vorig seizoen was er ook een gebrek aan tactisch sterke kandidaten op het einde.Volgens mij zoeken ze eerder bepaalde profielen ipv te kijken naar hoe slim iemand is.
Maar die mens heeft zijn job dit jaar niet echt goed gedaan..
Mor enfin. Heb je mijn vorige post niet gelezen? Waarin ik letterlijk zeg dat die delen apart van het verhaal inderdaad niet meteen raar zullen overkomen, maar als je de optelsom ervan maakt en als je begint na te denken over alles wat er de voorbije weken gebeurt zou er toch op z'n minst een belletje moeten gaan rinkelen.Wat is daar nu raar aan? Ik heb mij ook al ingeschreven voor de mol, en niets van gehoord. Ze hebben mij wel nog gebeld voor een ander programma (maar niet op ingegaan).
Daar is dus geen vuiltje aan de lucht.
Het vliegtuig is uiteraard heel bizar, maar niemand gaat meteen beseffen dat ze ineens in de mol zitten. Niemand.
Sven vind ik hilarisch droog.