Het gaat mij meer om de optelsom van alle punten van heel dit "verhaal" waardoor ik het serieus in twijfel trek.
Als je het deel van de tussenstop apart bekijkt wil ik dat nog best geloven dat je niet direct aan De Mol gaat denken, maar al die puntjes bij elkaar opgeteld? Dat vind ik maar dubieus.
Bijkomend is nog eens dat alle deelnemers van De Mol zich drie weken niet mogen(?) laten zien of alleszins in de luwte moeten blijven. Zoiets moet je toch op voorhand plannen lijkt me, wat je niet doet als je voor enkele dagen op uitstap gaat naar - waar was het weer? - in Frankfurt. Jens moet dus, in plaats van enkele dagen, enkele weken afwezig kunnen van zijn job. Tel daar ook nog eens bij dat die reis ongeveer op hetzelfde moment doorgaat als vorig jaar, waardoor hij als ex-kandidaat sneller de link zou moeten leggen dan een kandidaat die nog niet heeft meegedaan.
Op den duur zou uw frank toch moeten vallen lijkt mij. Al helemaal als je uiteindelijk in een "Spaanse taxi" belandt met camera's. Ik blijf erbij, ofwel is dit een aardig stukje toneel van Jens en de productie, of wel is zijn logisch verstand ver zoek.
Hier was toch een user die Jens persoonlijk kent?
@straight_six als ik me dat goed herinner? Misschien dat hij er meer over kan vertellen, want ik meen ergens gelezen te hebben dat Jens graag het zot houdt met mensen.