De Mol 2022

De Mol 2022

Als ge iemand verdenkt van de mol te zijn ziet ge uiteraard overal aanwijzingen in het gedrag, maar ik zie hier verdacht weinig volk aan Bert denken als mol, beetje raar vind ik wel

In plaats van naar de mol te zoeken kunnen we beter gokken of een opdracht lukt of niet, want tot nu toe is het teleurstellend.

Het brengt toch niet op dat je je vragen met je partner als mol? In het geval dat je partner de mol is ben je sowieso safe, als je partner de mol niet is, dan zijn je vragen allemaal fout (en heb je dus een grotere kans eruit te liggen).

Het brengt toch niet op dat je je vragen met je partner als mol? In het geval dat je partner de mol is ben je sowieso safe, als je partner de mol niet is, dan zijn je vragen allemaal fout (en heb je dus een grotere kans eruit te liggen).
Probeer dat Manu eens uit te leggen..

Graaaarh Jens is te snel eruit gevlogen. :angry: Die gast gaf meer ambiance in de korte tijd dat hij er beide seizoenen was dan bepaalde winnaars van eender welk seizoen. Kut met peren ik wil al nie meer verder kijken. Had echt zitten hopen dat het Nele & Sven gingen zijn want die hadden de minste waarde tot nu toe imo.

Twee hoofdverdachten uit aflevering 1 er uit. Algemeen weinig molstreken deze afleveringen, meeste geknoei kwam van de groep.

Mijn hoofdverdachte, Sven, zit er nog steeds in. En na deze aflevering moet ik er toch bij hem blijven. Dat hij dat laatste duel met de piraat deed en verloor uit het niks, is toch iets voor een mol. Hij wordt in de edit altijd afgeschilderd als een stille jongen, maar hij kon anderen blijkbaar toch overtuigen om dat laatste duel aan te nemen (zonder dat we dat zagen in de aflevering). Express dat duel verliezen waardoor de opdracht dus is mislukt (anders hadden ze wel gewonnen) zou hem als mol onzeker kunnen maken, wat dat mol-gesprek op het einde van de aflevering kan verklaren.
Toch vreemd dat telkens wanneer een griepverdeling (die veel invloed heeft op de geldpot) buiten de aflevering gebeurt, Sven er iets mee te maken heeft. (1) Het verlaten van de begraven personen, (2) verdeling bij het balonnenkostum en (3) het duel met de piraat.

Anyways, kan ook tunnelvisie zijn... 🤷‍♂️

M'n tweede verdachte is Philippe.

Amai wat een hoop falers bijeen zeg deze groep :') en dan liggen de 2 kiekens zonder kop die vollenbak voor alles gaan er nog uit. Dat belooft voor volgende opdrachten. Hopelijk wat doordachter te werk gaan dan, want nu is't compleet zonder coordinatie of teamspirit.

Amai wat een hoop falers bijeen zeg deze groep :') en dan liggen de 2 kiekens zonder kop die vollenbak voor alles gaan er nog uit. Dat belooft voor volgende opdrachten. Hopelijk wat doordachter te werk gaan dan, want nu is't compleet zonder coordinatie of teamspirit.
IMO gewoon een zeer onaangename/saaie groep dit jaar

Twee hoofdverdachten uit aflevering 1 er uit. Algemeen weinig molstreken deze afleveringen, meeste geknoei kwam van de groep.

Mijn hoofdverdachte, Sven, zit er nog steeds in. En na deze aflevering moet ik er toch bij hem blijven. Dat hij dat laatste duel met de piraat deed en verloor uit het niks, is toch iets voor een mol. Hij wordt in de edit altijd afgeschilderd als een stille jongen, maar hij kon anderen blijkbaar toch overtuigen om dat laatste duel aan te nemen (zonder dat we dat zagen in de aflevering). Express dat duel verliezen waardoor de opdracht dus is mislukt (anders hadden ze wel gewonnen) zou hem als mol onzeker kunnen maken, wat dat mol-gesprek op het einde van de aflevering kan verklaren.
Toch vreemd dat telkens wanneer een griepverdeling (die veel invloed heeft op de geldpot) buiten de aflevering gebeurt, Sven er iets mee te maken heeft. (1) Het verlaten van de begraven personen, (2) verdeling bij het balonnenkostum en (3) het duel met de piraat.

Anyways, kan ook tunnelvisie zijn... 🤷‍♂️

M'n tweede verdachte is Philippe.
Moest Sven de mol zijn dan is dat duel verliezen niet eens een mollenstreek, maar gewoon slecht acteerwerk. Hoe opvallend kunt ge het doen :wtf:

Moest Sven de mol zijn dan is dat duel verliezen niet eens een mollenstreek, maar gewoon slecht acteerwerk. Hoe opvallend kunt ge het doen :wtf:
Als mol moet je iets doen om de opdracht te saboteren. En daarom dat dat een uitleg kan zijn van de onzekerheid die mol had in dat gesprek op het einde. Er is ook niemand (dat we gezien hebben) die bij de vragenlijst op hem heeft gestemd, dus dat verklaard dan de geruststellen die de productie aan hem geeft.

Er werd ook heel weinig stilgestaan bij zijn mislukt duel achteraf door de medekandidaten. Uiteindelijk is voor ons kijkers wat wordt uitgezonden even belangrijk als wat niet wordt uitgezonden.

Mo how zeg, ik kikke nie mjeer wi.

...Met zo een kandidaten heb je geen mol nodig.

Volgend jaar dubbel zoveel kandidaten graag, en elke keer 2 afvallers, wie het minst weet en wie het minst opbrengt. Tzal gedaan zijn met zelf mollen!

Hoeveel geld laten die liggen jong?

Terug
Bovenaan