De Mol 2022

De Mol 2022

Sinds wanneer is ze geen rechercheur meer? Misschien wel nog op het moment van de opnames?

Of gewoon even loopbaanonderbreking oid.
Anke Van Os studeerde onder andere marketing en management in Leuven en het Britse Coventry, en werkte 7 jaar als rechercheur op de dienst jeugd en gezin/zedenfeiten bij de lokale politie.

In september vorig jaar nam ze loopbaanonderbreking om zelfstandige te worden.

Bron: HLN

Bij mij gaat het weer zijn zoals elk jaar.
Denken:"Die gaat het zeker niet zijn." Waarna die op het eind van de aflevering een rood scherm krijgt 😒

Nu ook. Gretel gaat het zeker niet zijn door dit en dat. Dat moet ik onthouden voor als ze later nog bij de overblijvers is!
Floep, Gretel eruit. 😒

Bij mij gaat het weer zijn zoals elk jaar.
Denken:"Die gaat het zeker niet zijn." Waarna die op het eind van de aflevering een rood scherm krijgt 😒

Nu ook. Gretel gaat het zeker niet zijn door dit en dat. Dat moet ik onthouden voor als ze later nog bij de overblijvers is!
Floep, Gretel eruit. 😒
Da's eigenlijk ook op het juiste spoor zitten, enkel op het verkeerde 🤓

Nog iemand die zich ergerde aan de overdreven droneshots? Ok, ik snap het, het is leuk om eens met uit te pakken maar nu werden voortdurend droneclips getoond die van links naar rechts waggelden. Bij mij leek het precies of de aflevering op SD kwaliteit uitgezonden werd? Naast de droneshots waren ook de andere videobeelden heel onscherp en bij momenten zelf blurry.
Het was inderdaad ergerlijk…

Voorbeeldje van hoe het wel kan en gepast is:

Nog maar 1 aflevering ver en ik erger me al rot aan die Anke...
Abnormaal. En die is rechercheur? Wat een irritante persoonlijkheid.

En Nele ook. Ik heb gisteren de 1e aflevering gezien maar wtf gewoon. Eerst al van de 1e moment het spel bederven door dat kaartje te pakken, en dan met die balonnen echt het spel volledig verkloten. Al is ze geen verdschte. Het is gewoon onkunde denk ik.

Is Philippe, Nele?
Of zit er een Philippe ook bij?

Beetje verwarrend na slechts 1 aflevering. Ik ben nog niet mee met de namen.

Stel u voor: beeld ge een kameel uit om hun kaneel te laten raden. Staan ze 5 minuten later met een actual kameel achter u.

Dat Parship-gezever was 3 weken voor vertrek, dus dat Jens zogezegd van niks wist dat hij meedeed was komedie.

Efkes een ergernis: vorige aflevering en ook deze aflevering weer is TeleText nergens te vinden. Zijn die kiekens bij Vier dat vergeten te calibereren of wat. :angry: Ik heb die nodig om te kunnen verstaan wat ze zeggen. Gelukkig dat de kandidaten en Gilles nog altijd vlamingen zijn en al ondertiteld worden, anders was het unwatchable.

Da gezegd zijnde, Jens (onze kandidaat van vorig jaar) is toch echt ne krak van ne kerel. :D

Efkes een ergernis: vorige aflevering en ook deze aflevering weer is TeleText nergens te vinden. Zijn die kiekens bij Vier dat vergeten te calibereren of wat. :angry: Ik heb die nodig om te kunnen verstaan wat ze zeggen. Gelukkig dat de kandidaten en Gilles nog altijd vlamingen zijn en al ondertiteld worden, anders was het unwatchable.

Da gezegd zijnde, Jens (onze kandidaat van vorig jaar) is toch echt ne krak van ne kerel. :D
Citroengeste zei ter :rofl:

Terug
Bovenaan