De Mol 2022

De Mol 2022

Trouwens, ik dacht eerst dat Nele echt een rokersstem had. Maar bij nader inzien was die misschien gewoon wat ziekjes?

Het hielp in ieder geval niet voor haar eerste indruk :unsure:

Aan de m3u8 metadata te zien hebben ze daar bij goplay voor dit seizoen van de mol eindelijk zotte kosten gedaan gehoord dat HD ready ook bestaat op internet. Dit seizoen is te streamen in 720p, na jaren van 540p. Ergens tussen 2030 en 2035 mogen we van hun dus misschien zelfs een 1080p full HD stream verwachten. :coolbrows:

Uiteindelijk is dit goed nieuws voor cordcutters die molfanaat zijn, komt gewoon veel te laat ten opzichte van de concurrentie en zeker tegenover NL. Feit is dat Telenet eigenaar is van die zenders en die willen in eerste instantie vooral hun tv abbo's (en streamz) pushen.

Laatst bewerkt:
Die opdracht met de koffers en het liegen was echt achterlijk. 1 persoon met het bedrag en 2 personen met 0, elke persoon die dus in minstens 2 rondes zat had sowieso 0 euro. En niemand had het precies door.

Die opdracht met de koffers en het liegen was echt achterlijk. 1 persoon met het bedrag en 2 personen met 0, elke persoon die dus in minstens 2 rondes zat had sowieso 0 euro. En niemand had het precies door.
, ze konden ook hst andere bedrag hebben denk ik.
De bedoeling was om per ding hst juist te hebben. Ik denk als ze 500 eur moesten gokken dat als het op 1000 eur uitkwam dat het ook fout was

Ook wat ik dacht tbh. Geen mol, maar gewoon een complete randdebiel. En ‘t is dan nog zo eentje die van zichzelf denkt dat die een genie is. Gewoon een kopie van die Philippe.

Maar je moet dit soort mensen hebben als bliksemafleiders. Vorig jaar was het ook feest voor de mol, je had die typische ‘harde vrouwen’ die zouden vechten met een stenen standbeeld en dan een paar lompe beren.

Uma had 1500 euro, en zat in 2 rondes.

Ook wat ik dacht tbh. Geen mol, maar gewoon een complete randdebiel. En ‘t is dan nog zo eentje die van zichzelf denkt dat die een genie is. Gewoon een kopie van die Philippe.

Maar je moet dit soort mensen hebben als bliksemafleiders. Vorig jaar was het ook feest voor de mol, je had die typische ‘harde vrouwen’ die zouden vechten met een stenen standbeeld en dan een paar lompe beren.
Philippe had met momenten nog iets constructief en probeerde het spel nog te spelen (herriner u de proeven rond het olympiastadion). We zijn nog maar 1 aflevering ver met Nele maar voorlopig is ze de overtreffende trap van Philippe: zichzelf een genie wanen omdat ze als eerste dat kaartje pakte, met de balonnen zat ze bijna bewust in de verkeerde richting stuurde, dat ze er zelf bij staat te giechelen maakt het nog 10 keer erger. Al een chance dat ze struikelde

Geen idee of het veel beter is, als ze dan Uma kiezen in de ronde van 500 of 1000 is de ronde van 1500 ook direct gespeeld.
mja, de 500 was al weg he. dus hadden ze idd de optie van 2 die 0 hadden de 2 volgende rondes te laten spelen, of de 2 mensen met 1000 en 1500 alletwee in de tweede ronde te zetten.

maar ja, idd een risico.

Waarom vroeg Gilles de favoriete film van Anke? (Juno) als de tip later op het bord komt... (Moulin Rouge).

misschien waren ze (als ondervrager-mollen) ook gebriefd?

Ge hebt toch ook zo een seizoen of 2 geleden een oudere dame gehad die, net als Nele hier, in aflevering 1 op haar gezicht ging door iets te enthousiast te zijn? Kan je ze ook mee vergelijken. Maar het is idd Philippe2 evenzeer.

Nog maar 1 aflevering ver en ik erger me al rot aan die Anke...

Die haar decibels mogen inderdaad wat naar beneden.

Dat terzijde: die is toch geen rechercheur (meer), maar 'creatieve freelancer'? Waarom dan nog steeds rechercheur erbij zetten?

Nele = Manuela = Annelies 😮

Ge hebt toch ook zo een seizoen of 2 geleden een oudere dame gehad die, net als Nele hier, in aflevering 1 op haar gezicht ging door iets te enthousiast te zijn? Kan je ze ook mee vergelijken. Maar het is idd Philippe2 evenzeer.
Manuela met de lama's in het 4e seizoen.
Ik noem dan ook elk jaar steevast de oude kluns 'Manuela'. En dit jaar lijkt het voorlopig een voltreffer te zijn qua gelijkenissen.

Die haar decibels mogen inderdaad wat naar beneden.

Dat terzijde: die is toch geen rechercheur (meer), maar 'creatieve freelancer'? Waarom dan nog steeds rechercheur erbij zetten?
Misschien als extra verwarring omdat er al eens een flik mol is geweest? Past binnen het de geschiedenis herhaalt zich al dan niet thema

Terug
Bovenaan