Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah Joeri, wat een topkerel was me dat. Ik heb dit soort kandidaten wel gemist, dus ik hoop dat Jens er inderdaad zo eentje is.- Jens lijkt me de Joeri van den hoop en ik ga me amuseren met die gast. Maar dat lijkt me geen mol.
Verwarring alom, maar eerlijk waar zaten die Yens zijn ouders met hun gedachten toen ze het over de schrijfwijze van diens naam haddenGuys het is Jens van vorig jaar en YENS die nieuw is...

Well I don't know why I came here tonight.
I've got the feeling that something ain't right.
I'm so scared in case I fall off my chair,
And I'm wondering how I'll get down the stairs.
Clowns to the left of me!
Jokers to the right!
Here I am stuck in the middle with you.
Yes I'm stuck in the middle with you,
And I'm wondering what it is I should do.
It's so hard to keep this smile from my face.
Losing control and running all over the place.
Jokers to the right!
When you started off with nothing
And you're proud that your a self-made man.
Ooooo-ooo-oooh
And your friends they all come crawling,
Slap you on the back and say
Please . . .
Please . . .
Trying to make some sense of it all
But I see it makes no sense at all.
Is it cool to go to sleep on the floor?
I don't think that I can take anymore.
Jokers to the right!
When you started off with nothing
And you're proud that your a self-made man.
Ooooo-ooo-oooh
And your friends they all come crawling,
Slap you on the back and say
Please . . .
Please . . .
Well I don't know why I came here tonight.
I've got the feeling that something ain't right.
I'm so scared in case I fall off my chair,
And I'm wondering how I'll get down the stairs.
Jokers to the right!
Her I am stuck in the middle with you.
Yes I'm stuck in the middle with you . . .
Ja ik vind toch ook dat zo'n speler die er vol voor gaat én effenaf goed is in de proeven altijd voor leuke tv zorgt dus ik hoop dat er dit jaar terug zo eentje bij zit. Dat obvious gemol verveelt meestal veel sneller dan iemand die er vol voor gaat, ook al weet je dat die nooit de eindstreep gaat halen.Ah Joeri, wat een topkerel was me dat. Ik heb dit soort kandidaten wel gemist, dus ik hoop dat Jens er inderdaad zo eentje is.
Volledig mee eens. En wat dat laatste betreft: Nele; ik hoop voor mijn eigen kijkgenot dat die er snel uit ligt, want ik heb geen zin om me constant te ergeren aan het gestuntel van één iemand. Enfin, niet dat ze met z'n allen een beetje hoeven te lopen mollen. Op den duur lijkt het dan wel alsof het spel niet moet gespeeld worden en de geldpot niet moet aangedikt worden; dat ze gewoon gezellig op snoepreis zijn, waar iedereen zichzelf zódanig verdacht maakt dat niemand echt op het juiste spoor zit, en het er gewoon op aan komt zo lang mogelijk op bestemming te blijven. Dat de uiteindelijke prijzenpot dan maar een peulenschil voorstelt met wat het had kunnen zijn; ach we hebben er toch weer 15k volgers bij op de sociale media.Ja ik vind toch ook dat zo'n speler die er vol voor gaat én effenaf goed is in de proeven altijd voor leuke tv zorgt dus ik hoop dat er dit jaar terug zo eentje bij zit. Dat obvious gemol verveelt meestal veel sneller dan iemand die er vol voor gaat, ook al weet je dat die nooit de eindstreep gaat halen.
Niemand kende de leeftijd van Dolly Parton of het aantal kinderen van de deelnemers in totaal, dus ze konden onmogelijk die nummerplaat raden, waardoor ze €3000 mislopen --> "we zitten met ... een heel sterke mol."Amai zoveel geld al verloren. We zitten echt wel met een hele sterke mol. Of zouden de kandidaten toch weer als kiekens zonder kop in het spel vliegen? Nee, toch?!?!
Volgens mij zijn er elk jaar wel meerdere "idioten" die bij de eerste stemronde al hun antwoorden focussen op 1 persoon hoor.Elk jaar opnieuw hetzelfde he
- een idioot die bij de eerste stemronde al zijn antwoorden al focust op 1 persoon.
High stakes, high rewards.Volgens mij zijn er elk jaar wel meerdere "idioten" die bij de eerste stemronde al hun antwoorden focussen op 1 persoon hoor.
Er kan er echter maar één de slechtste zijn en dus afvallen.

Die wisten al op voorhand dat hij ooit ging deelnemen aan de mol met een andere Jens. Om misverstanden op fora tegen te gaan hebben ze voor Yens gekozen.Verwarring alom, maar eerlijk waar zaten die Yens zijn ouders met hun gedachten toen ze het over de schrijfwijze van diens naam hadden![]()

Goed gevonden, maar Anke zat in het midden bij de koffers van €1500.Volgens mij is er een serieuze verborgen aanwijzing dat Uma de Mol is. Bij die proef met de leugenaars en de koffertjes had Uma toch de koffer van €1500 gewonnen? Bij die ronde zat ze in het midden dacht ik. (kan het nu even niet terug bekijken) Toen de groep terugkwam speelde het liedje ‘Stuck In The Middle’. En dan gaan we:
Stuck In The Middle => Reservoir Dogs => Quentin Tarantino => Uma Thurman.
En het wordt nog duidelijker als je de tekst ziet:

Afgaande op vorige seizoenen en hoe ze proeven manipuleren kan het bijna niet anders dat de mol bij de eerste 4 deelnemers zat, en daarvan is er al eentje afgevallen. De Mol zit heel de proef aan het roer en kan van daaruit de bijna volledige uitkomst manipuleren (deelnemers achterlaten, taart saboteren, telefoongesprek met Jens in de foute richting sturen).De ideale mollenstreek in die 1e proef is naar mijn mening toch vooral om die 2 mensen in de grond te laten steken in het begin.
Zeggen van 'kom we hebben weinig tijd, dat gaat te lang duren'.
Terwijl de tijd niet zoveel uitmaakt. De grote pot (3000 euro) is op het einde te verdienen, en daarvoor moest je weten hoe oud Dolly Parton is, en hoeveel kandidaten kinderen hebben. Voor beide antwoorden heb je die 2 mensen in de grond nodig. Voor "kandidaten met kinderen" heb je zelfs 0,0 informatie, want je ziet niet eens wie daar in de grond steekt (zijn dat jonge mensen of oudere)... Plus 1 van die 2 (Yens) woont als ik het me goed herinner in Barcelona, dus die spreekt een beetje Spaans (dan hadden ze die Spaanse zin over 'hoeveel kinderen' ook direct juist vertaald als hij erbij zou zijn).
Ideale sabotage, maar uiteraard niet zeker of het zo ook verlopen is. En het typische probleem dat wij als kijkers nog niet de helft te zien krijgen, dus wij kunnen bv. onmogelijk weten wie er zegt dat ze het best snel vertrekken en die mensen in de grond laten zitten, of wie er toch nog even wil wachten, of...
Idd ik ook. Joeri blijft mijn favoriet, samen met Davey. Allebei top gasten vind ik.Ah Joeri, wat een topkerel was me dat. Ik heb dit soort kandidaten wel gemist, dus ik hoop dat Jens er inderdaad zo eentje is.
Dat is toch meestal in't begin zo, ge moet ook een "band" opbouwen heIk hoop dat ik snel wat meer voeling zal krijgen met de kandidaten want voorlopig is dat pover.
Vorig jaar waren er ook paar bij dat ik in't begin niet moest hebben, maar tegen het einde toe wel tof vondJa maar ja, de geschiedenis herhaalt zich wel hé! Of niet?het overdreven en herhaaldelijk gebruik van (dezelfde) drone-beelden en het krampachtig willen benadrukken dat dit een speciale 10-jaar anniversary editie is.