De Mol 2021

De Mol 2021

1 ding is redelijk zeker. Philippe is ofwel de mol of wint het spel. Die kerel heeft nu info die anderen niet weten. Jasmien vertelde dat je 5 of 6 vragen tijdens de test enkel kon weten als je de mappen had gezien. In het finalespel zullen er wel nog zo'n vragen tussen zitten.

1 ding is redelijk zeker. Philippe is ofwel de mol of wint het spel. Die kerel heeft nu info die anderen niet weten. Jasmien vertelde dat je 5 of 6 vragen tijdens de test enkel kon weten als je de mappen had gezien. In het finalespel zullen er wel nog zo'n vragen tussen zitten.
benieuwd met welk bedrag ie naar huis gaan komen 😅 tis gene vetten voorlopig

Ge beseft dat Jasmien dezelfde info had? en kijk, ze is naar huis...

Mol zit sowieso bij de shooters van de eerste aflevering volgens mij. Ik had de hele tijd Lottiepoes als hoofdverdachte maar denk nu Lennart. Hij komt "grijzer" in beeld dan al de andere kandidaten.

763

Dat besef ik zeker maar als er ene beweert vanaf aflevering 2 te weten wie de mol is en en die zit op 1 aflevering van de finale nog in het spel en heeft info wat niemand anders heeft (het heeft hem wel 14.000€ gekost 😁) dan ga je ofwel dat spel winnen of ben je de mol (maar dat denk ik niet)

Of ze kan ondanks die extra info oftewel trager geweest zijn, oftewel hadden de andere kandidaten nog altijd meer juist op de vragen (door geluk, of door goed op te letten).

Dat besef ik zeker maar als er ene beweert vanaf aflevering 2 te weten wie de mol is en en die zit op 1 aflevering van de finale nog in het spel en heeft info wat niemand anders heeft (het heeft hem wel 14.000€ gekost 😁) dan ga je ofwel dat spel winnen of ben je de mol (maar dat denk ik niet)
Vorig jaar zaten Christian en Bart en groot deel van het spel, tot vlak voor de finale, 100% op elkaar, dus dat zegt niets.

beetje tunnelvisie?
Ja en nee. Ik zou het mezelf als mol nooit vergeven mocht ik mij niet bij de laatste geweren zetten en mocht de andere mol de auto halen. Dat risico zie ik echt niemand lopen, maar het kan nog altijd natuurlijk.

Ja, en waarom zou Phillipe dan ofwel de Mol zijn ofwel de winnaar? Die kan evengoed op de verkeerde kandidaat zitten...
Dat zeg ik ook niet.
Ik wil alleen maar zeggen dat Jasmien niet persé dezelfde info als Philippe heeft gekregen aangezien we niet weten over welke persoon die 2 info ingewonnen hebben.

Terug
Bovenaan