De Mol 2021

De Mol 2021

Ik vind van niet. Bart van vorig jaar bood ook 10000 euro of meer toen voor een vrijstelling? Dat de pot zo laag is omdat ze als groep veel opdrachten niet goed hebben uitgevoerd. De mol moet zelf al niet veel moeite meer doen om dingen te saboteren.
Zo kunnen ze blijven zeggen dat de pot dit seizoen historisch laag was. Vrij lame idd, de mol moet niks meer doen. Niemand speelt voor de pot. Jasmien die tot 2x toe proficiat zei tegen Lennart, ge zou fucking pissed moeten zijn
Speel idd op den duur zonder mol. Wie snelste alles invult wint want ja allemaal evenveel vragen juist: 0

Uw pot gaat nog altijd laag zijn

Op t mol forum is de mol al ontdekt door een tip:unsure:
De rode cirkels die de makers gebruiken bij de juiste antwoorden is 100% dezelfde rode cirkel die een kandidaat gespoten had tijdens de proef.

ja, begint ze daar met al die symbolen op de mouw en als die andere zegt dat er 2 touwtjes zijn zegt ze 'nee wacht', begint ze over iets anders en een paar seconden later staan die aanvallers daar
bij dat schilderij met die kussende mannen begint Annelote over die bril, maar antwoordt Jasmien dat ze op die das 5 witte stippen ziet. da's hetzelfde hoor.
Philippe delivers 😅

Eerst met dat schilderij : "ja mannen het is gelukt hé"
Bij het gooien met die vliegtuigjes opnieuw zijn onhandigheid zelve.
Dan is hij mede verantwoordelijk voor het falen van 4.000 €.
En onrechtstreeks zorgt hij mede voor 10.000 € uit de groepspot.
Zijn gezicht trouwens toen dat filmke starte.

Hoe fantastisch zou het niet zijn moest alsnog blijken dat hij de mol is.

bij het gooien van die vliegers, was die volgens mij echt puur naar die motorbrand aan het mikken. mijn reactie toen hij die eindelijk raakte was dan ook gewoon "hij heeft eindelijk wat hij wat wou"
Philip in die loods: cockpit to hangar, come in.

Omgekeerd e kieken :laugh:
nope. eerst degene die je oproept, dan jezelf.

bij dat schilderij met die kussende mannen begint Annelote over die bril, maar antwoordt Jasmien dat ze op die das 5 witte stippen ziet. da's hetzelfde hoor.

bij het gooien van die vliegers, was die volgens mij echt puur naar die motorbrand aan het mikken. mijn reactie toen hij die eindelijk raakte was dan ook gewoon "hij heeft eindelijk wat hij wat wou"

nope. eerst degene die je oproept, dan jezelf.
Serieus? Lijkt mij ni logisch.

Ja, daar gaat mijn mol :p
Na het incident in de cockpit met het landingsgestel was ik nog meer overtuigd, maar misschien zou dat dan too obvious geweest zijn...

Die Philip is toch echt lachen hoor :D
Eerst de anti-held bij die 'zoek het verschil'-proef, dan volop knoeien met de vliegers en dan ook nog eens de groep tegenkrijgen door in de dossiers te kijken. Geweldig.

Philip, machtig eja :lol:
Geeft ook altijd de indruk van "kgaat ier eens uitleggen si", maar begint dan zowat aan flauwe uitleg waardoor gans zijn betoog precies in het water valt.

Wat een figuur, als dit nu gespeelde kluneligheid is of niet, tis eigenlijk gewoon grappig.

Toffe aflevering met dito locaties. Had een echt mol-gevoel hierbij.

Doorheen het parcours wisten we natuurlijk al dat er wel iemand gekeken zou hebben doch wel verschoten van het bedrag dat Lennie ervoor over had. Suits him right als je de reden hoort. Geen idee of het gespeelde verontwaardiging was van zijn kant maar geloof van niet.

Bij de eliminatie was het voor mij dan ook niet moeilijk wie er ging vertrekken. Sven of Jasmien. Wel even nadenken over dat beeld op het einde...

Gelukkig was er nog Philip die weer helemaal zijn clumsy self was. Wat zou een aflevering zonder zijn.

Terug
Bovenaan